Projekt denko # Styczeń/Luty + YT

Dzień dobry, dzień dobry !!!

Dawno, oj, jak dawno mnie tu nie było. Ale wracam. Mam nadzieję, że regularnie będę tu zaglądać. 

Mała nowość. Za jutuba się wzięła Zołza jedna. Możecie obejrzeć mój pierwszy filmik z projektem denko. Nie zwracajcie uwagi na to, że jeden kosmetyk się powtarza. Tak to jest jak się nie podpisuje dobrze części filmików do edycji. 
W każdym razie serdecznie Was zapraszam do jego zobaczenia :)


 

Ale żeby nie było, że macie tylko oglądać, to tu możecie standardowo poczytać też, co udało mi się zdenkować i co o denkowcach sądzę.

Pielęgnacja włosów


  Balea. Szampon zwiększający objętość Wiśnia i jaśmin → KUPIĘ PONOWNIE
- przyjemny zapach, choć niezbyt wiśniowy
- dobrze się pienił, był wydajny 
- dobrze oczyszczał włosy
- włosy miałam świeże przez około 3 dni  

Balea Proffesional, Szampon do włosów suchych i łamliwych → KUPIĘ PONOWNIE
- super zapach, jak szamponu z salonu fryzjerskiego
- dobrze oczyszczał włosy, ale nie pozostawał ich mocno szorstkich
- wydajność jedna tuba szamponu na dwie tubki odżywki 
- wygładzał i regenerował włosy 

Goldwell, Kerasilk, Intesywnie wygładzająca maska do włosów → KUPIĘ PONOWNIE
- zapach przyjemny, typowo fryzjerskich kosmetyków
- dobra wydajność
- świetnie wygładzała włosy

L'Biotica Biovax,  Intensywnie regenerująca maska do włosów Argan, Kokos i Makadamia → KUPIĘ PONOWNIE
-  świetnie nawilżała i wygładzała włosy
- przyjemny zapach
- dobra wydajność
- bezproblemowe zmywanie

Pielęgnacja ciała 


Balea, Peelingujący żel pod prysznic Mandarynka i Pomarańcza → NIE KUPIĘ PONOWNIE
- zapach dla mnie tragiczny, tak jak lubię pomarańczę w kosmetykach, tak tutaj musiałam się zmusić do używania tego żelu
- drobinki delikatne, żel do codziennego stosowania, bo krzywdy nie zrobi
- z racji małych drobinek wydajność średnia /aby się zetrzeć musiałam dość sporo tego żelu użyć/ 

Balea Med, Emulsja nawilżająca do mycia ciała → KUPIĘ PONOWNIE
- delikatny zapach, dzieciom na pewno nie będzie przeszkadzał
- rzeczywiście delikatnie nawilża skórę, stosowałam ten kosmetyk do mycia synka i nie potrzebowałam potem smarować go dodatkowo balsamem, a skubaniec, odziedziczył suchą skórę po mnie
- świetna wydajność, jest to gęsty krem  - nakładam go dłonią, wmasowuję w skórę, po chwili spłukuję 

Be Beauty, Sól do kąpieli Lotos → KUPIĘ PONOWNIE
- zapach przyjemny
- kryształki się dobrze rozpuszczają
- nie zauważyłam ujędrnienia, ale chyba bym musiała masować się tą solą by cokolwiek zauważyć
- dobra cena, zauważyłam, że w Biedronce są nowe zapachy i ładniejsze opakowania tej soli

Maseczki do twarzy 
 

Dax Cosmetics, Regenerujące serum z wit C usuwające oznaki zmęczenia → NIE KUPIĘ PONOWNIE
 - zostawiało lepiącą warstwę
- musiałam po nim zastosować krem, bo skóra była niedostatecznie nawilżona
- nie zauważyłam rozjaśnienia,  dotlenienia czy czegokolwiek co sprawiłoby, że moja skóra wyglądałaby promiennie i świeżo

Dax Cosmetics, Multi Odżywianie → KUPIĘ PONOWNIE  
- przyjemny zapach
- przy cieńszej warstwie dobrze się wchłania, przy grubszej roluje
- minus za długi skład i parafinę 

Tołpa, Maska - kompres nawilżająco - odprężająca → KUPIĘ PONOWNIE
- dobry skład
- dobra wydajność
- przyjemny, delikatny zapach
- skóra po niej jest aksamitnie delikatna, przyjemna w dotyku, świetnie nawilżona i zregenerowana

Ziaja, Liście Zielonej Oliwki, Oliwkowa maska oczyszczająco - regenerująca → KUPIĘ PONOWNIE
- średnio oczyszcza, dobrze ściąga
- ładny zapach
- niska cena 

Ziaja, Maska regenerująca z brązową glinką → KUPIĘ PONOWNIE
- ładny czekoladowy zapach
- dobrze zmiękcza, oczyszcza i nawilża skórę
 - przyjemna w używaniu

Ziaja, Płatki róży, Maseczka młodości z kwasem hialuronowym - KUPIĘ PONOWNIE
- ładny, lekko różany zapach
- skóra jest po niej nawilżona, miękka
- minus za silikony w składzie

 Serum/olejki


Balea, Serum nawilżające do twarzy - NIE KUPIĘ PONOWNIE
- nie zauważyłam nawilżenia
- zostawiało lepiącą warstwę na skórze
- średnia wydajność
- plus za pompkę

Orientana, Olejek do twarzy Róża japońska i szafran - KUPIĘ PONOWNIE
- przyjemny zapach
- dobra wydajność
- skóra zregenerowana i nawilżona
- przy krostkach i rankach może trochę zapiec
Szersza recenzja już była →  KLIK 

Kremy do twarzy
 

Mixa, Krem przeciwzmarszczkowy i rozświetlający - NIE KUPIĘ PONOWNIE
- plus za pompkę
- minus za parafinę w składzie
- po dwóch tygodniach nie zauważyłam aby moje zmarszczki się zmniejszyły, a skóra była rozświetlona
- nawilżenie było dobre

Garnier Hydra Adapt, Odżywczy krem - balsam do skóry suchej i bardzo suchej - NIE KUPIĘ PONOWNIE
- gęsty i wydajny krem
- przyjemny zapach
- skóra dobrze nawilżona, ale co jakiś czas wyskoczyła jakaś niespodzianka

Garnier Hydra Adapt, Ochronny balsam - eliksir do cery normalnej i delikatnej
- NIE KUPIĘ PONOWNIE
- rzadka konsystencja
- szybko się wchłaniał, ale zostawiał film na skórze
- trochę gorszy od różowej wersji

Alterra, Krem nawilżający na noc Winogrono i Biała herbata - KUPIĘ PONOWNIE
- przyjemny skład
- dobrze się wchłania
- świetnie nawilża i regeneruje skórę
- niska cena

Tonik/mgiełka
 

The Body Shop, Energetyzująca mgiełka z witaminą C - KUPIĘ PONOWNIE
 - przyjemny zapach orzeźwiających owoców pomarańczy i cytryny
- ładnie tonizuje skórę, niweluje suchości po myciu twarzy
- używana do scalania makijażu likwiduje pudrowość

Krem pod oczy
 

Alverde, Krem nawilżający pod oczy ze świetlikiem - KUPIĘ PONOWNIE
- przyjemny, delikatny, kwiatowy zapach
- gęsta konsystencja, dzięki której był wydajny
- przyjemnie nawilżał skórę wokół oczu
- korektor się na nim nie rolował i nie zbierał w zmarszczkach

Clinique, All About Eyes, Krem nawilżający pod oczy - KUPIĘ PONOWNIE
- dobrze nawilżał skórę pod oczami
- żelowa konsystencja, dzięki której był wydajny
- zapach też przyjemny
  
Pielęgnacja ust
 
 
 Nawilżający balsam do ust, jajeczko z Biedronki - NIE KUPIĘ PONOWNIE
- wzorowany na EOS, a to zwykła zapachowa pomadka
- dobry do auta czy torebki, bo szałowo nie działa na usta
- chemiczny zapach - akurat to jest pomarańczowy, miałam jeszcze czekoladowy i był jeszcze bardziej chemiczny

 Sylveco, Odżywcza pomadka z peelingiem - KUPIĘ PONOWNIE
- słodki, marcepanowy zapach i smak
- idealnie peelinguje skórę ust
- świetnie nawilża i wygładza
- przez swój smak u mnie mało wydajna ;) 

To już wszyscy denkowcy, liczę, że marzec okaże się być bogatszy w puste opakowania. I standardowe pytanie - miałyście coś z moich zużytków? 

Pozdrawiam ciepło 

Zołza ♥

3 komentarze:

  1. Super, że wróciłaś! I trzymam kciuki za rozwój kanału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o maseczki to z ręką na sercu polecam białą glinkę z kozim mlekiem, swoją kupiłam na mydlarniashop.pl :) na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do samego denka to dawno na moim blogu tego typu post nie ukazał się, choć w życiu codziennym nadal praktykuje projekt denko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!