Dzień Kobiet w Barber Shop.

7 marca, za sprawą dwóch przemiłych dziewczyn - Oli i Justyny z bloga Our love to live - miałam okazję spotkać się w kameralnym gronie trójmiejskich blogerek. "Sabat czarownic" odbył się w salonie fryzjerskim Barber Shop przy ul. Garncarskiej 7/8/9 w Gdańsku. Dzięki całej ekipie Barber Shop, sponsorom, a także uczestniczkom - Kasi z Models Outfit, Anecie z Blansh Fashion, Paulinie z Kapuczina i Paulinie z From movie to the kitchen, sobotni wieczór spędziłam w świetnej atmosferze. A co się tam działo?



Słodko-owocowy poczęstunek i...

... nuty "zapodane" przez De Feens'a umilały spotkanie.

Ekipa Barber Shop serdecznie nas przywitała, Pan Rafał Sikora z JBS przedstawił kosmetyki fryzjerskie, a potem styliści fryzur ...
zajęli się naszymi włosami. Kasia i Aneta się pielęgnują...

a Rafał prostuje moją grzywkową krzywiznę.

Po cięciu gięciu czas na stylizację...
i gotowy produkt ;)

Surf Burger serwuje nie tylko przemega burgery /mój ulubiony to z norweskim kozim serem/ - ten deser Koko Czoko z gwiazdkami Milky Way, sosem czekoladowym, ciasteczkami Oreo, wafelkami i bitą śmietaną, rozłożył mnie na łopatki !

Mogłyśmy się wyżyć kreatywnie - każda miała swoją główkę i robiła z nią, co chciała.

Od lewej Kasia, Zołza, Aneta, Justyna i Ola...
 
Żadna z nas nie wyszła z pustymi rękami - dziękujemy sponsorom !
TDeker zafundował nam piękne mini torciki. Mój został sprezentowany mężowi i synkowi za to, że podczas mojej nieobecności nie roznieśli chaty.


Wielkie podziękowania należą się
Justynie i Oli i ekipie z Barber Shop za atmosferę, organizację, pomysł - high five !
JBS, Veba.pl, KMS California i Goldwell za świetne prezenty dla wszystkich uczestniczek /dla Was, czytelnicy, też coś się znalazło i niebawem będzie małe rozdanie/
Surf Burger za mega pankejki ! Koko Czoko po prostu wymiata
TDeker za piękne torciki i przepyszne ciasteczka

A pod tym LINKIEM możecie zobaczyć filmik jak fajnie było !


Taki Dzień Kobiet mogłabym mieć tak ze dwa razy w miesiącu, żeby się nie przyzwyczaić ;)


zdjęcia autorstwa Hura Studio i Zołzy :)

7 komentarzy:

  1. Wygląda super!
    Właśnie uświadomiłam sobie, że muszę iść do fryzjera koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna masz ta grzywkę gratuluje :) szczerze zazdroszczę takiego spotkania w Barber Shop

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega spotkanie, rewelacyjnie zorganizowane !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spotkanie, fajna relacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyśl nad zmianą fryzury. Grzywka do Ciebie nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog

    Zainteresował mnie :)

    Będę częściej zaglądać :)

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!