Urodzinowe nowości / Auriga, Pharmaceris, Dax Yoskine, Yankee Candle, Cropp

Ja, jak każda z nas, lubię dostawać prezenty, zwłaszcza kiedy są moje urodziny ;)
 


Wczoraj skorzystałam z 40% zniżki w Cropp i w prezencie od rodziców zakupiłam granatową koszulę w kratkę. Początkowa cena to 59,99 zł, a ja zapłaciłam 35,99 zł. Koszula nie jest flanelowa, ale ma przyjemny w dotyku materiał. Mam nadzieję, że będzie mi się ją dobrze nosiło.
 
 
Przesyłka od cioci z Hameryki - parę paczek gum do żucia i kilka wosków Yankee Candle. Dzięki koleżance Marcie, moja kolekcja wzbogaciła się o zapachy Exotic Bloom, Chocolate Layer Cake, Oceanside, Sparkling Cinnamon, Sage&Citrus, Apple Cider oraz Macintosh. Będę miała co wąchać oczekując na wiosnę.
 
 
Jako że do 30-tki jest mi bliżej niż dalej to przedsięwzięłam kroki w przeciwzmarszczkowej pielęgnacji twarzy. W internetowej Aptece Gemini zakupiłam kosmetyki, które już kiedyś mnie zainteresowały, ale jakoś nie było okazji czy potrzeby ich zakupienia. W wirtualnym koszyku wylądował zestaw Dax Yoskine, Normaliżujący żel do mycia twarzy do cery normalnej i mieszanej oraz Wygładzająca maseczka. Cały set kosztował 19,80 zł - żel ma poj. 200 ml, a gratisowa maseczka 30 ml. Duoaktywny krem przeciwzmarszczkowy Opti Sensilium z linii A marki Pharmaceris kupiłam i z ciekawości, i z przymusu. Niedługo kończy mi się aktualnie używany krem Balea z mocznikiem, na zakup Clinique All About Eyes Rich czekam aż uzbieram jeszcze 100 punktów do bonu rabatowego na 40 zł, więc jakiś krem musiałam kupić. Poczytałam recenzje i u wielu osób Pharmaceris się sprawdził, toteż zaryzykowałam. Podoba mi się forma opakowania - airless. Krem kosztował 32 zł i ma poj. 15 ml.
Ostatni zwalczacz zmarszczek to słynne Serum Flavo C 8% marki Auriga. Zdecydowałam się na słabszą opcję, bo nie wiem jak zareaguje moja płytko unaczyniona skóra. Nie nastawiam się też na wielkie sprasowanie zmarszczek mimicznych, jednak mile widziane będzie zmniejszenie kurzych łapek. Serum, jak na swoją małą pojemność - 15 ml - było stosunkowo drogie - 56 zł, liczę, że będzie wydajne i mnie nie uczuli czy podrażni.
 
Ciekawa jestem Waszych opinii na temat tych kosmetyków - jeżeli używałyście, to proszę, dajcie znać jak się u Was sprawdziły. 
Ja uciekam do łóżka, bo katar się wzmaga i uniemożliwia mnie normalne funkcjonowanie. Na szczęście jutro idę do lekarza z synkiem, to i przy okazji może ja się załapię na wizytę. 

26 komentarzy:

  1. A tak w ogóle to wszystkiego naj naj lepszego ;) jakby nie była ja tez jestem aktualnie polamancem ;) Koniecznie daj znać jak się sprawują nowości _ ja na dniach także będę zamawiala co nieco z Gemini.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Z żelu Dax jestem bardzo zadowolona, dobrze oczyszcza i odświeża, krem Pharmaceris też jest dobry, a Flavo jeszcze nie używałam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne nowości :) ja serum auriga na razie testuję w wersji mini, dostałam takie od mamy. Jak się sprawdzi - kupię pełen wymiar :) zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już trochę lepiej z moim katarem. O Flavo właśnie czytałam u Ciebie, że dostałaś od mamy :) Ja od razu pokusiłam się na duże opakowanie :D

      Usuń
  3. Bardzo fajne zakupy! Do Flavo C od dłuższego czasu się przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się też przymierzałam, aż w końcu zakupiłam. Mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi :)

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc nic z nich nie znam, ani kosmetyków ani tych wosków. Niech Ci wszystko dobrze służy i daj znać jak się spisuje ten żel do mycia twarzy Dax Yoskine, jestem go ciekawa :)
    I trochę spóźnione życzenia, ale wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)
      Żel znam z YT, po pierwszych użyciach jestem z niego bardzo zadowolona, dobrze oczyszcza skórę i nie wysusza jej.

      Usuń
  5. Serum Flavo C to pozycja która chetnie kiedys przetestuje pofobno jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już je miałam wcześniej na chciejowej liście, ale tak zawsze zapominałam kupić :)

      Usuń
  6. Krem pod oczy z Pharmaceris jest bardzo fajny. Powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę powiedzieć, że na razie jestem zadowolona :) Na dzień ten Pharmaceris a na noc Clinique i pielęgnacja skóry wokół oczu powinna być idealna :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię Yoskine, miałam ten żel ale szczególnie polecam szafirową mikrodermabrazję, wyjątkowo ostry peeling.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mikrodermabrazji też czytałam, jak zużyję wszystkie peelingi do twarzy to na pewno zakupię ten kosmetyk :)

      Usuń
  8. fajne nowości i wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Używałaś któryś z tych produktów?

      Usuń
  10. bardzo ładny kolrek koszuli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do wyboru jeszcze były czerwone z zielonym i czerwone z białym :)

      Usuń
  11. Ale dużo YC :) i fajna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie kosmetyki Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!