Nowości na piątek / TK Maxx, Sephora, Rossmann, IKEA

Tydzień się kończy, więc czas na jego zakupowe podsumowanie. Torbą już się Wam chwaliłam na Instagramie, ale mam jeszcze kilka kąsków, których jeszcze nie widzieliście :)


IKEA, czyli jak nie kochać tego sklepu?


Praktycznie z każdej wizyty w IKEA przynoszę do domu gadżet w postaci świeczki. A tych IKEA ma w swojej ofercie w niezliczonej ilości. Ja najczęściej wybieram te słoiczkowe, mniejsze za 3,99 zł lub większe za 7,99 zł. Dostępne są również trzypaki najmniejszych świeczek za 9,99 zł. Teraz wzięłam "opcję za 4 zł" ze względu na zapach - czerwone owoce z bitą śmietaną. Muszę Wam powiedzieć, że zapach jest zabójczy. Kwaśność czerwonej porzeczki i malin przeplata się ze słodyczą truskawek i bitej śmietany. Cudo po prostu. Liczę, że będzie ona również dostępna w większej pojemności.  Dokupiłam ażurkową podstawkę do słynnych osłonek na świeczki używanych często jako pojemniczki do pędzli. I podkładka na stół, która po prostu mnie wołała.


W dziale sprzedaży okazyjnej znalazłam składane krzesło w cenie 28 zł /normalna cena krzeseł to 39,90 zł/, nie jest uszkodzone, troszkę odbarwione, ale w końcu nie będę targać krzesła z salonu czy taboreciku z kuchni.

Sephora


W perfumerii kupiłam zestaw miniatur Clinique przeznaczonych do cery suchej. W jego skład wchodzi 5 ml kremu pod oczy All About Eyes, 15 ml kremu-żelu Extended Thirst Relief z serii Moisture Surge, 5 ml maski nawilżającej na noc oraz 1,5 ml próbki podkładu nawilżającego Tinted Moisturizer. Wszystko spakowane w małą kosmetyczkę, którą na pewno wykorzystam do uporządkowania wszystkich kosmetycznych drobiazgów pałętających się w torbie. Otrzymałam również próbki zapachów Valentino i Salvadore Ferragramo oraz próbkę nowego kremu Drammatically Different Moisturizing Cream z 3 kroków. 

Rossmann/Biedronka


Żel do golenia Balea już mam na wyjściu, więc zakupiłam w Rossmannie żel do skóry wrażliwej Isana. Zdecydowałam się na męską wersję głównie z powodu stosunku pojemności do ceny. 200 ml za 9,99 zł czy wersja damska 150 ml za 7 zł jest chyba odpowiedzią. W koszyku znalazł się także zmywacz Isana i gąbeczki Calypso. Jak wiele z Was, ja też pognałam w poniedziałkowy ranek do Biedronki w celu zakupu balsamu do ust w kształcie jajeczka. Zakupiłam dwa - niebieskie czyli czekoladowe i pomarańczowe /którym już zajął się synek i przepadło jak kamień w wodę/. Czekoladowe pachnie jak masło kakaowe z Ziaja, bardziej kakao czuć niż czekoladę. Pomarańczowe ma zapach świeżo wyciśniętego soku pomarańczowego, ale szkoda, że nie jest on intensywny. Skład nie powala, wrzucałam Wam go na instagram, generalnie parafina, wazelina i takie inne. W porównaniu z Eosem to taki lekki zamiennik, chociaż mnie EoS zaczął troszkę przesuszać usta, więc aby go zdenkować /co idzie niezwykle mozolnie, bo twarda sztuka z tego jaja jest/ to używam go zamiennie z Carmexem. 

TK Maxx, czyli torbobranie 



Torba ta to po części urodzinowy prezent od rodziców - dostałam od nich trochę złociszy i miałam sobie kupić coś ładnego. Po głowie cały czas mi chodzi torebka Korsa, ale że ja towary z tak wysokiej półki muszę zbadać organoleptycznie, to zakupem MK poczekam do jakiegoś wyjazdu, np. w maju do Berlina ;) Chciałam też Dzikiego Józefa, napisałam kilka wiadomości, ale nie dostałam odpowiedzi, więc poszłam do TK Maxx i stamtąd wyszłam z torbą marki Bata. Ten wzór dostępny był w dwóch kształtach - jak Grand Shopper Tote Bag Chanel lub ten, który kupiłam ja. Cena taka sama - 99,99 zł - a pojemność różna. Jako że ja, jak to kobieta-matka, muszę mieć wszystko w torbie pod ręką to na pojemności właśnie mi zależało. Minus jednak, że ta większa nie ma opcji długiego paska, ale dla mnie to nic trudnego, kompletuję podzespoły i sama sobie doszyję uchwyty i skombinuję pasek. Podoba mi się też smyczka na klucze. W końcu ich nie zgubię. Torba jest sztywna, zapinana na zasuwak, wierzch to pikowana ekoskórka, denko ma złote wypustki aby się nie porysowało. Lubię ją bardzo, mimo że noszę tylko tydzień. 



 W Sephorze aktualnie "panują" Dni VIP, oczywiście skorzystam z tej magicznej zniżki 20% i kupię krem pod oczy Clinique All About Eyes Rich. Chciałam go kupić z bonem urodzinowym z Douglasa czy tym na 40 zł, ale miałam dziwną sytuację w tej perfumerii i chwilowo robię mały strajk. Dlaczego, to dowiecie się w osobnym poście. 
Wracając jednak do VIP - macie jakieś zakupowe plany? Ja się zastanawiam, co by tu jeszcze wypróbować ciekawego? Generalnie pielęgnacja twarzy suchej, płytko unaczynionej. Jakieś propozycje?

20 komentarzy:

  1. śliczna torebkja, a ikea....uwielbiam!
    Mam tą białą podstawkę, śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zakupy. Ja niestety na marzec planuje zakupy kosmetyczny odwyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy - torba zwłaszcza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ikea to samo zło, podobnie jak Rossmann i ostatnio Biedronka:D
    W zeszłym roku Praga, a w tym Berlin? Już zazdroszczę zakupów hihi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twoja nowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zakupy i ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wykorzystałam tą kosmetyczkę Clinique do uporządkowania drobiazgów w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka świetną i faktycznie szkoda ze nie ma te dłuższego paska. Rewelacyjne zakupy tak ogólnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w Ikei też prawie zawsze kupuję świece, ale szkoda, że po odpaleniu już nie pachną zbyt mocno :P
    torba fajna!

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie wizyta w IKEI zawsze kończy się zakupem świeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka piękna :-) Ciekawe czy jeszcze gdzieś dorwę ten zestawik Clinique... Na Vipach właśnie sobie kliknęłam bazę pod cienie UD :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa co tam się wydarzyło w Douglasie, więc czekam na posta. Zakupy super, szczególnie torebka robi wrażenie :) Aż dziwię się, że Ci od Dzikiego nie odpisali. Ich strata ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!