Zwiększone zapasy kolorówki / Make Up Revoluton, Golden Rose, Kobo, Yankee Candle

Szaleję ostatnio z zakupami, kolejne pozycje wykreślam z chciejowej listy i niezmiernie mnie to cieszy. A zakupy to najlepszy lek dla zmordowanej dniem codziennym duszy ;)


________________________________________


W Naturze znów skusiłam się na wkłady kółka Kobo, wybrałam Urban Grey, Dar Chocolate i Rosy Coral w cenie 6,99 zł, a z przecenionych chwyciłam English Rose oraz Plum, które kosztowały 3,20 zł. Znalazłam jeszcze pigment Essence Cop&Cooper za 1,99 zł. 
 

Z Golden Rose przyniosłam lakier  Galaxy nr 28 /czemu ja ich wcześniej nie kupiłam?/ za 7,90 zł, metaliczny eyeliner nr 10 za 10,90 zł i matową pomadkę nr 10 za 10,90 zł. Wszystko już macane, wszystko malowane, ze wszystkiego jestem zadowolona.
 


Największy deal zaliczyłam w TK Maxx - zestaw mini lakierów Ciate w pięknym opakowaniu z piernikowym domkiem na ilustracji kosztował mnie całe 15 zł !
 

W Kosmetykomania.pl zdążyłam skorzystać ze zniżki na kosmetyki Make Up Revolution i mogę odliczyć z listy paletkę Death by Chocolate, która kosztowała mnie 33 zł z groszami oraz drugą farbę do brwi Ultra Aqua Brow w kolorze Fair /drugą mam w odcieniu Light/. I wosk na dokładkę się załapał, Summer Scoop za 5,60 zł.


Ta torebka chodziła za mną od kiedy zobaczyłam ją w gazetce Biedronki. Jej pierwotna cena to 24, 99 zł, a ja kupiłam ją za 13,99 zł. Żal mi było nie brać, zwłaszcza że taką chciałam.

Na ten czas więcej zakupów nie przewiduję. Na liście dalej wisi kilka kosmetyków i pędzli, które chciałabym już, teraz, natychmiast, ale muszę przystopować. Chociaż. Taki Essie Fiji... 

17 komentarzy:

  1. Fajne nowości! Ja też w styczniu poszalałam z lakierami i kolorówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe łupy! Ostatnio również zaopatrzyłam się w paletę Death by Chocolate! Maluję się nią codziennie - jest znakomita <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze ze masz moj kolorek sminki GR 10 uwielbiam ja dokupilam rowniez do niej kredke duet idealny :) trwala naprawde dlugo sie trzyma na ustach i piekne matowe wykonczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam wypróbować tez zestaw Ciate. W takiej cenie to chętnie bym go dorwała.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna torebeczka, ja na szczęście mam mało kosmetyków kolorowych i nie zamierzam poszerzać kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  6. Brokaty! Cudne te lakiery, chyba załącza mi się faza na świecidełka na nowo :D Pomadki z GR bardzo lubię, ale niestety na zimę, nawet tak lichą, jaką mamy teraz, u mnie się nie nadają :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nowości :) Też się czaję na farbki MUR! :) a kosmetyki Golden Rose wielbię miłością dozgonną! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba muszę wybrać się dziś do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ciężko chyba tak co mieisąc robić takie zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Większośc pokazywałas na Insta.
    Te lakiery najbardziej mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezłe zakupy!

    Muszę zacząć częściej bywać w TK Maxksach

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka świetna a do TkMAxx następnym razem wejdę bo ostatnio go minęłam bez większego przekonania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna torebeczka! Piękne lakiery, a cieni żal było nie brać! Natura zwykle porządnie kusi tymi wyprzedażami ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta paletka;) Do kosmetykomani muszę się wybrać stacjonarnie, mają siedzibę tuż koło mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś kupiłam ten zapach na www.pachnacaprzystan.pl
    Obłędny :D !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!