Tyle radości ! / Zoeva, Kobo, Tesco.

Post Zołzy Chwalipięty czas zacząć. W roli głównej Zoeva, Kobo i drobnostki z Tesco.



Dwie pozycje z listy chciejowej 2015 już mogę odznaczyć. Pędzle Zoeva.



Z Minti Shop zamówiłam zestaw 12 pędzli do makijażu oczu Rose Golden oraz pędzel do podkładu 125 Stippling  . Po pierwszym mizianiu jestem nimi oczarowana, są miękkie, delikatne, pędzel do podkładu jest cudny. Już mam chęci na kolejne pozycje Zoeva z mojej  listy.

Wyprzedażowe kolory z Tesco


Lekka sukienka idealna na plażę, przeceniona z 49 zł na 14,70 zł. Do tego bokserka z koronkowymi wstawkami przeceniona z 29 zł na 8,70 zł.

W Tesco również udało mi się znaleźć książkę Cmętarz Zwieżąt Kinga w cenie 5 zł.


Pierwsze cienie Kobo w mojej kosmetyczce.


Inglot wycofał kółka, a ja mam dwie duże i kilka mniejszych palet właśnie na okrągłe wkłady, więc trzeba je uzupełnić. Na pewno skuszę się jeszcze na Urban Grey i matowe brązy, zwłaszcza że teraz są w promocji po 7 zł sztuka.

Koniec chwalipiętki, idę się miziać pędzlami sesesese ;)

19 komentarzy:

  1. no no, super, szczególnie pędzle

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię ubrania z Tesco. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle zoeva też mi się marzą, szkoda, że swoich mam już tak dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Stephena Kinga. Polecam serial ,,Pod kopułą'' na postawie książki Pana Kinga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pedzle Zoeava to tez moje marzenie na 2015 rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Kinga! szczęściara, że złapałaś tę pozycję za piątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no... Trzeba obczaić książki w Tesco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się ten zestaw Zoeva, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie musiałaś tak się chwalić tymi pędzlami ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. W starych salonach Inglota kółka ciągle dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kółka w dużych salonach Inglota są nadal dostępne a ekspedientki zapytane czy będą wycofane zrobiły duże oczy:) Nie dziwię się, że jest radość, zwłaszcza pędzle:) ja pewnie bym skakała do sufitu;) a cienie Kobo s tej serii nie zrobiły na mnie powalającego wrażenia bo też parę mam:/ ale wybór kolorów zacny:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe nowości, a pędzli to zazdroszczę :P ale mam nadzieję, że w tym roku też uda mi się je zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudne te cienie Kobo! Niby nie zamierzam kupować nowych mazideł do powiek, ale idę pogooglować, a co! :) W temacie wycofanych kółek z Inglota - cieszę się, że zrobili to zanim zdecydowałam się na pierwsze zakupy u nich, bo chyba bym się wkurzyła taką sytuacją.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle świetne - ostatnio mi nie po drodze do TESCO ale muszę w końcu nauczyć się poruszać po Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!