Święta na paznokciach / Wibo Snow Dust 1, Paese 314

Kolejna "stylizacja" paznokci, którą chcę Wam przedstawić jest dużo cieplejsza od wcześniejszej - mroźnej. Mi kojarzy się z czerwonymi bombkami i mięsistym, złotym łańcuchem. Ciekawa jestem, czy Wasze skojarzenia po zerknięciu na zdjęcia, też będą takie jak moje. A w roli głównej piaskowy lakier Wibo z zeszłorocznej serii Snow Dust nr 1 oraz przecudny, iście świąteczny lakier Paese nr 314, który znalazłam również w zeszłorocznym PaeseBox.









15 komentarzy:

  1. Bardzo świąteczne wydanie :) złoto i czerwień nieodłącznie kojarzą mi się z bożym narodzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to złote bombki i czerwone łańcuchy i odwrotnie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie kupiłam wtedy jeszcze sreberka :)

      Usuń
  3. Super świątecznie:)
    Jesli jeszcze nie brałas udzialu, zapraszam Cie na rozdanie - http://bluebrush87.blogspot.com/2014/12/swiateczne-mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam czy jeszcze tu gdzieś choinkę wcisnąć, ale ostatecznie zostawiłam tak, bo ładniej tak wygląda :)

      Usuń
  4. Ciekawe połączenie . W tym roku też chyba takie u mnie zagości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - złotko i czerwień obowiązkowo na paznokciach w święta :)

      Usuń
  5. Ha ha przygotowałam na dziś bardzo podobny mani:D
    Uwielbiam to połączenie na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier Lovely jest uroczy :) mam srebrny i chyba na Wigilię go użyję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie srebrnego nie kupiłam i teraz żałuję, bo też musi ładnie wyglądać na paznokciach :)

      Usuń
  7. Bardzo świątecznie. :-) U mnie też dziś świąteczny lakier. ;-)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!