Śniegu, gdzie jesteś?

+10 na dworze, deszcz i wiatr to raczej nie oznaki zbliżającej się zimy. Po mroźnych paznokciach zapraszam na zimowy makijaż utrzymany w niecodziennych dla mnie kolorach - turkusie i granacie.  






I wersja z mocniejszymi ustami :)

Lista kosmetyków


1. Paese, Podkład matujący w odcieniu 001 Porcelain
2. Bell, Korektor mineralny w odcieniu 01 Light
3. Eveline, Puder prasowany w odcieniu 020 Transparent
4. Sephora, Puder brązująco-rozświetlający w odcieniu 01 Clair Light
5. Guerlain, Meteoryty w odcieniu 01 Teint Rose
6. Makeup Revolution, Farbka do brwi w odcieniu Light
7. Astor, Błyszczyk Sotft Sensation w odcieniu 101 Sweet Coral
8. Paese, Pomadka w płynie Manifesto w odcieniu 911
 
 
9. ArtDeco, Baza pod cienie
10. Inglot, cienie do powiek nr 120 AMC Shine oraz 483 DS
11. Lovely, Cień w kredce nr 4
12. My Secret, Kredka do oczu nr 19
13. Maybelline, Eyeliner w żelu 01 Black
14. Lovely, Pump Up, Tusz do rzęs
15. Duo, Klej do rzęs Clear oraz rzęsy Ardell Demi Wispies Black

Pierwsze testy lampy pierścieniowej uważam za udane - tak łatwo, lekko i przyjemnie jeszcze nigdy nie robiło mi się zdjęć.

16 komentarzy:

  1. podobno od niedzieli ma sypać, moze tym ślicznym makijażem go przywołasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam za śniegiem nie tęsknię :)
    makijaż cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja tylko na święta bym chciała, ale teraz to u mnie leje a nie prószy :/

      Usuń
  3. Oj ja tam jestem mega zadowolona z braku śniegu i zimy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała na święta taką białą pierzynkę i troszkę w weekendy to synek by się na sankach wyszalał :)

      Usuń
  4. bardzo ładny i co ważne , zimowy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaz,iście grudniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No mogłoby trochę sypnąć na Święta.

    Jestem za wersją nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na święta i troszkę w styczniu to synek by na sankach pojeździł :)

      Usuń
  7. no właśnie gdzie jesteś śniegu i śnieżyco śnieżna (jak mawia moja bratanica ;p)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż w sam raz na święta, obie wersje mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!