Prezent od Mikołaja, trzy kosmetyki i trzy ciuchy z sh.

Dziś do mnie przyszedł Mikołaj




 Mój jeden jedyny zakup z wczorajszego dnia darmowej dostawy. 
Początkowo chciałam kupić lampę pierścieniową 65W na cyfrowe.pl, ale niestety, nie była dostępna ani w sklepie, ani u producenta i sklep nie wie, kiedy by była (co ciekawe, kliknąć ją można), z 40W była ta sama sytuacja. Zarobił za to sklep e-trade.com.pl, gdzie za 40W zapłaciłam 189 zł. Lampa przyszła dzisiaj, solidnie zapakowana, z zapasowymi śrubkami i bezpiecznikami. Daje czadu - naprawdę pierwsze zdjęcia to myślałam, że mi oczy wypali :D A tak serio, to wypróbuję ją porządnie w weekend, ale już dziś mogę powiedzieć, że to był udany zakup :)


Z apteki Gemini zamówiłam ponownie Niverosin - teraz będę mogła zrobić większą recenzję, w każdym razie ja jestem z niego bardzo zadowolona. Kupiłam kolejny płyn, tym razem oczarowy z kwiatem pomarańczy i nowość dla mnie Krem nawilżający tradycyjny. Ten z ekstraktem z melisy już mam na wyjściu, więc potrzebowałam następcy - mam nadzieję, że się nie zawiodę.

I lumpeksowe łowy jak zwykle :D
 

Ołówkowa spódnica z ozdobnymi marszczeniami Atmosphere 2 zł. Na żywo nie jest tak żarówiasta i oczojebna, kolor jest bardziej koralowy, ale trudno go uchwycić.


Bluzeczka z Orsay za 2 zł. Wzięłam ją, bo prezentuje się całkiem elegancko.


Koszula bez rękawów River Island 2 zł, lekka i zwiewna, do krótkich spodenek i ewentualnie na bluzkę z długim rękawem będzie świetna. Myślę nad doszyciem do niej rękawów, bo chyba w swojej pierwotnej wersji takowe posiadała :D

Chyba jako jedyna w dniu darmowej dostawy nie zakupiłam kosmetyków :D A Wam co się udało kupić w ddd?
P.S. W sobotę planuję "napaść" Inglot i zakupić kilka cieni. I przydałby się jeszcze pędzelek do brwi, ale ten kupię Hakuro bądź Kozłowski :)

18 komentarzy:

  1. Ja zrobiłam małe zakupy w Ecospa i trochę się martwię, ponieważ status zamówienia się nie zmienia. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj poza zakupem kremu Tołpa złożyłam same niekosmetyczne zamówienia;) A spódniczka jest MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny sobie zakup sprawiłaś, też marzy mi się taka lampa. A cienie z Inglota uwielbiam, także chętnie zobaczę jakie kolory Ty wybrałaś (jak już oczywiście je kupisz :P). Jeśli chodzi o pędzelek, to do brwi mogę polecić Hakuro H85, u mnie sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu sama kupić tą lampę :D a krem jest dla mnei wielką niewiadomą, chętnie dowiem się na jego temat coś wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zamawiam z apteki Gemini :) Z e-trade chyba chciałam właśnie zamówić lampę pierścieniową, mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zamówiłam, powinna jutro być :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczną spódniczkę upolowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak kusicie tymi ubraniami że muszę znów się wybrać na "polowanie" bo dawno nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta pierścieniówka. Choć ja chyba wolałabym taką z osobnymi światłami, by na zdjęciach(najlepiej oczu) widzieć takie kropki światła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta spódniczka i koszula

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię produkty z fitomedu, fajne ubrania

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie napisz coś więcej o tej lampie. Chociaż taki wstępny post :) Już od dłuższego czasu mam w planach taką kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze coś fajnego wyhaczysz w SH :))

    OdpowiedzUsuń
  14. lampa też za mną chodzi, świetny zakup

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba te kosmetyki z Fitomedu znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódnica :) A ja się mogę pochwalić że nic nie kupiłam w DDD :) Choć nie powiem prawie zmiękłam jednak doszłam do wniosku że skoro wszystkiego mam tak dużo to po co mi kolejne sztuki kosmetyków które będę leżeć :) Właśnie za chwilkę się wybieram na łowy do SH :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nad zakupem lampy i ja się zastanawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Doskonały pomysł na prezent :) właśnie się rozglądam za czymś a czasu coraz mniej. Musze jeszcze rzucić okiem na zasoby internetowe np superkoszyk o ile zdążyli by mi coś przysłać w porę. Eh jak zwykle na ostatnią chwile. Co roku tak jest, daje słowo, co roku :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!