Gdy śniegu brak za oknem / Lovely, Eveline

Zimo, przybądź chociaż na święta, daj troszkę mrozu, troszkę iskrzącego się śniegu !



 Na skrajnych palcach mam holograficzny Eveline Holografic Shine nr 406, dwa środkowe to piasek  nr 2 z zeszłorocznej kolekcji Lovely Snow Dust.






Podoba mi się niesamowicie to połączenie, aż wieje chłodem kiedy za oknem 5 stopni na plusie.

Lubicie mieszać struktury i wykończenia na paznokciach? Ja to zrobiłam pierwszy raz i już patrzyłam na moją kolekcję lakierów, które kolory, struktury i wykończenia mogę wykorzystać jak te dwa lakiery Eveline i Lovely :)

20 komentarzy:

  1. Połączenie bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżne pazurki ;) Szkoda tylko, że prawdziwego śniegu nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, kolejne święta bez białej pierzynki :/

      Usuń
  3. Też lubię tak mieszać! ;) a te piaski z zeszłorocznej kolekcji lovely były świetne. Mam dwa i żałuję, że nie wzięłam jeszcze złotego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że nie mam srebrnego ;)

      Usuń
  4. piękne paznokcie, uwielbiam szczególnie piaski i mam zimową kolekcję wibo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja nie mam srebrnego i trochę żałuję, że go wtedy nie kupiłam :/

      Usuń
  5. Widziałam juz zdjęcie na Insta :) Bardzo ładnie prezetuje się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na żywo ciekawie wygląda :)

      Usuń
  6. Zdecydowanie połączenie bardziej wieje 'zimą' niż nasza aura za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś trzeba się wspomagać gdy za oknem leje i wieje ;)

      Usuń
  7. Oo mam ten piasem z Lovely, kompletnie o nim zapomniałam, mam nadzieję, że jeszcze jest do użytku, muszę go odszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! Ja po nie sięgałam przez zimę i teraz, gdy za oknem deszcz, wspomagam się lakierem i udaję, że chociaż mam odrobinkę zimy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!