I < 3 Second hand + najlepsze botki z czas na buty.pl !

Za dużo nie będę się rozpisywać - chodźcie zobaczyć co tam ciekawego wyszperałam w lumpeksach i jak mocno zakochana jestem w nowych botkach z czasnabuty.pl :D

 Zwykła bluzeczka - nietoperz z Pull&Bear za 2 zł.


Koszula mgiełka z Top Shop 5 zł. Z koronkową bokserką będzie ciekawie wyglądać.


Chłopięca koszula Cherokee 2 zł. Muszę tylko ją wytaliować i przyszyć podwinięte rękawy. Do bokserki będzie idealna.
 

Pasiakowy sweterek z łatkami na łokciach no name 5 zł. Ciepły, sięga mi do połowy pośladków, więc nerki mi nie zmarzną :D
 

Grubszy sweter z warkoczami Dunnes 1 zł. Muszę go tylko golić z mechatków i myślę nad zmianą guziczków na złote ćwieki.


Sukienka tuba Ocean Club 2 zł kupiona z myślą o wakacjach :D
 

Jegginsy z zapiętkami Moodo 5 zł, musiałam tylko zmienić gumkę na ciaśniejszą.
 

Krótkie spodenki George 2 zł. Są lniano-bawełniane, wyglądają na nowe, więc szkoda było mi ich nie brać.


I moje pierwsze buty kupione przez internet. Skorzystałam z Hallowenowej promocji w sklepie internetowym czasnabuty.pl i za te botki zapłaciłam z wysyłką 57 zł ! Są bardzo wygodne, stabilne - obcas to 7,5 cm, więc jak na mnie dużo, ale żadnej wywrotki nie zaliczyłam. Wzięłam rozmiar 37, dł wkładki to 24 cm i nic mnie nie ciśnie ani buty nie spadają mi ze stóp. Jestem tak zadowolona z tych botków, że na pewno jeszcze skorzystam z oferty sklepu Czas na buty :)
 

Kupujecie buty przez internet czy wolicie obejrzeć i przymierzyć stacjonarnie? Do sh chodzicie w dni dostawy czy w dni, kiedy jest najtaniej?

Kolejne na tapecie będą nowości kosmetyczne, bardziej kolorówkowe i nowe świeczki :D

21 komentarzy:

  1. Też czasami lubię zaglądać do lumpów :)) U nas jest taki, że za każdą garderobę zapłacisz 2 zł za sztukę :))) Czasami wyhaczę całkiem fajne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy dorwałaś. Ja jakoś nie mam serca do second handów.

    A buty przez internet kupować uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki temu byłam w sh. Kupuje buty przez internet ale stawiam raczej na modele ze skóry i z porządną amortyzacją obcasa, ewentualnie adidasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe zdobycze, a butki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne botki :) A ciuchy świetne! Ja albo nie umiem szukać, albo nie wiem gdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Botki są piękne :)
    Ja się boję trochę zamawiać buty przez internet, bo mam dużo problemów z kupieniem butów stacjonarnie ( wszystkie mnie obcierają, gniotą itd)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne buty! Wyglądają świetnie i tak elegancko! A cena jeszcze lepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  8. pasiakowy sweterek i buty śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pasiak fajny,
    super, że przekonałaś się do zamawiania przez net, lubię ten sklep i cały czas tam zaglądam, mają super buty, polecam też zajrzeć na kupbuty.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam identyczny sweter z guzikami tylko w kolorze czarnym :) i mój kosztował 1,75 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz moje botki:P kilka miesięcy temu kupiłam identyczne, tylko nieco drożej niż Ty... ale je uwielbiam! pasują mi do całej szafy i są tak wygodne, że mogę w nich biegać całymi dniami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy! :) Zanim przeprowadziłam się do Warszawy to sporo kupowałam w SH. W Warszawie niestety zraziłam się do ceny za kg, która wynosi nawet 80 zł. Ale już sobie postanowiłam, że odwiedzę jakiś w poniedziałek :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kusisz mnie tymi butami, kusisz :) Jeszcze się opieram i ich nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne te botki jak i również ten sweter niebieski;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo fajne buty, takie słupek na pewno daje stabilność

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezłe łupy! Piękne buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swego czasu kupowałam buty w Internecie teraz jednak wolę stacjonarnie :) A podobają mi sie bardzo Twoje łupy z SH ja jutro idę na moje pierwsze łowy po Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Upolowałaś naprawdę super ciuchy za grosze w ciucholandach! :) PS. Botki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakupy z SH jak zawsze bardzo udane w Twoim wydaniu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!