OOTD: Czyżby już jesień przyszła na dobre? / Orsay, H&M, Mango, Reserved

Jeszcze w niedzielę śmigałam po sopockim molo w marynarce, a wczoraj i dziś musiałam wspomóc się kurtką i szalem. Wiatr wiał dziś dość mocny i nawet słońce nie dało rady zmniejszyć uczucia chłodu.





Outfit idealny na spacer i bieganie po placu zabaw. Szalowi chyba zeszyję końce by był kominem, bo denerwuje mnie to rozwiązywanie się i zwisanie w najmniej odpowiednim momencie ;)








Kurtka Orsay
Bluzka Mango
Spodnie H&M 
Buty Deichmann
Szal House
Torba Reserved
Zegarek Timex 
Okulary przeciwsłoneczne Marie Claire
Paznokcie Eveline Holografic Shine 403

10 komentarzy:

  1. Wpadła mi w oko torebka :) bardzo fajny, wygodny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i torebka bardzo wpadły mi w oko :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie się ludzie gapili jak na wariatkę, jak zasuwałam po Gdyni i Gdańsku w czapce, no ale cóż :) W poniedziałek przewiało mi uszy, no i do tego wcale nie było rano ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobny zestaw na co dzień do pracy :) Choć aktualnie jeszcze adidasy bo rowerkiem śmigam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne buty, ja już dawno wyciągnęłam ciepłe swetry nawet nie jesienne a już zimowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Butów w tym stylu jak Twoje właśnie poszukuję na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super outfit, w moim stylu bo na codzień lubię na luzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty idealne dla mnie, a torebki z Reserved uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!