Nowe woski Yankee Candle i nowa współpraca / Co za zapach.pl, Onyxtan

Złota jesień znów opuściła Gdańsk, wczoraj przez cały dzień było szaro, buro, ponuro. Dziś odpuścił trochę deszcz, ale dalej jest "smutna" pogoda. Na poprawę humoru i chociaż małe zniwelowanie takiej aury świetne są wszelkie umilacze zapachowe - świeczki, woski, kadzidełka. Moja kolekcja tart Yankee Candle powiększyła się dzięki zamówieniu ze sklepu cozazapach.pl, a żeby "dosłonecznić" skórę nawiązałam małą współpracę z marką Onyxtan.





Dzięki uprzejmości Pani Wiolety i marki Onyxtan, której kosmetyki przeznaczone są do pielęgnacji skóry podczas korzystania z solarium, będę mogła wypróbować dwa kosmetyki w formie saszetek. Bronzer Miami będzie miał za zadanie sprawić, że moja skóra stanie się brązowa bez zaczerwienień, a Balsam After Tan nawilży i zredukuje "negatywne" skutki sztucznej opalenizny. Moje wizyty nie będą mocno regularne, ot tak aby sobie skórę lekko zbrązowić i humor poprawić ;) Jeżeli znacie te kosmetyki, to podzielcie się opiniami, ja spotkałam się  z nimi pierwszy raz, ale czytając recenzje w internecie większość osób używająca kosmetyków Onyxtan jest zadowolona.


 Nowe woski Yankee Candle to jest to co Zołza lubi najbardziej :D
Generalnie chciałam kupić tylko zimową kolekcję, ale weszłam na stronę cozazapach.pl i w końcu kliknęłam zestaw 10 wosków w cenie 8. Wybrałam oczywiście nowości Q4 - Candy Cane Lane, Angel's Wings, Icicles i Christmas Garland /dwa ostatnie też dla mamy/ i dorzuciłam te, których jeszcze nie miałam, czyli Vanilla Satin, Season of Peace, Paradise Spice i Meadow Shower. Orange Splash, Ginger Dusk i Soft Blanket cozazapach.pl dorzucił mi do zrecenzowania. Te woski już mam, ale i tak się cieszę, bo wszystkie trzy bardzo lubię i na pewno się u mnie nie zmarnują :) Niebawem pokażę Wam całą moją kolekcję wosków /teraz to już chyba z 60 ich jest/ - teraz wiem, że to na pewno woskomaniactwo. 

Jeżeli chcecie kupić nowe woski YC to serdecznie polecam skorzystać z oferty cozazapach.pl i kupić więcej za mniej. Jedna oferta to 10 wosków w cenie 8, a druga to 20 wosków w cenie 16. Obie opcje są korzystne, zwłaszcza jak lubicie Yankee Candle lub planujecie większe zakupy. Zawsze możecie się zrzucić z mamą, siostrą czy koleżanką :) 

A teraz czas na kończenie zaczętej pracy - lutowanie i skręcanie kabelków samo się nie zrobi ;)

11 komentarzy:

  1. Fajna ofera:) trzeba uzupełnić zapasy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero co kupiłam swoje pierwsze woski

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię YC, ale moja kolekcja osiągnęła już szalone rozmiary ;) miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zakupy wosków ;) ciekawi mnie zapach oragne slash, też miałam na niego ochotę, meadows showers też mnie ciekawi ;) icicles i angel's wings też ostatnio kupiłam. Jeden z nich juz recenzowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wąchałam ostatnio zimową kolekcję wosków ale tylko anielski mi się spodobał :D Icicles wydaje się małym koszmarkiem, może po odpaleniu byłby lepszy ale i tak się nie odważę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych kosmetykach Onyx, nawet też dostałam propozycję współpracy, ale z solarium nie korzystam więc odmówiłam :) Zaszalałaś z woskami, ale promocja fajna, zawsze to troszkę taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana poszalałaś z woskami a współpracy gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wosków zazdraszczam :D
    ja mam tylko 9 czy 10, ale niedługo kliknę jeszcze z 10 ;) żeby było co palic jesienią i zimą

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję współpracy, woski na pewno super pachną;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!