Ciuszki za grosze i lakiery na plastiku / SH, eBay

Dawno nie robiłam rajdu po lumpeksach, więc gdy przyszła sobota to zostawiłam rodzinkę w domku i śmignęłam do osiedlowego sh. Znów za małe pieniądze udało mi się znaleźć ciekawe ciuszki, a z eBay doszły wzorniki do lakierów do paznokci - Essie w końcu będzie uporządkowane i niedługo będę mogła pokazać Wam moją kolekcję.


Za te trzy ciuszki plus koszulkę dla synka dałam 9,60 zł. Spodnie i dwie bluzeczki, czyli praktycznie dwa outfity za grosze. Chyba nie muszę mówić, że kocham lumpeksy?


Quiosque, bluzeczka z siateczką w kwiatki, nówka i wyprodukowana w Polsce :)

H&M


Moodo jegginsy z zapiętkami, będą świetne do kozaków i moich workerów, bo nogawka nie będzie podciągać się do góry.


I eBay-owe zamówienie z końca września - wzorniki do lakierów do paznokci i cienka tasiemka do zdobień. Za całość zapłaciłam ok. 14 zł. Wzorników jest 10, a zestaw kosztował 3,35$. Dwie rolki złotej tasiemki to cena 1,29$. Wysyłka była darmowa. Jak widzicie, już dwa słoneczka zagospodarowałam - znajdują się na nich moje Essiaki :)



 Gdańsk zapadany, wczoraj była piękna złota jesień, a od wieczora leje i leje z małymi przerwami. Czuję, że zima się zbliża :D

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna jest ta pierwsza bluzeczka, aż dziwne, że u nas też jednak można coś uszyć, nie tylko w chinach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka nr 1 bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie zakupy za grosze i odwiedzam lumpiaki wszędzie gdzie jestem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio w ogóle przestałam chodzić na sh , nic ciekawego nie ma,
    u ciebie widzę że lepszy towar

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne łupy, też lubię śmigać po lumpeksach ale najbardziej lubię jeden.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jegginsy i bluzka z H&Mu świetne, sama bym brała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też kocham SH. Szkoda, że teraz kompletnie nie mam czasu na rajdy po sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. wzorniki chodzą za mną od danwa

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo ciekawe łupy:) Bluzeczka z H&m spodobała mi się:)) A wzorniki mnie nie kuszą póki co, bo zrobiłam czystki w komodzie i mam może z 7 lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. A w Legnicy póki co bardzo ładna pogoda i sezon rowerowy nadal trwa :) Sama uwielbiam SH i ostatnio trochę łupów nagromadziłam choć większosć dla rodziny i mojego P. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zakupy jak widze udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak spodnie z zapiętkami na zimę też by mi sie przydały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!