Bordowy brąz mocno jesienny / Essie, Paese, Golden Rose

Jesień u mnie zaczyna się kiedy na paznokciach pojawiają się ciemne fiolety, szarości, brązy i bordowe odcienie. Dziś zapraszam Was na małe porównanie trzech prawie identycznych kolorów idealnych na jesienną pogodę. Jeden lakier to Essie Shearling Darling, drugi Paese Mini Me nr 124, trzeci Golden Rose nr 342


Essie Shearling Darling ma kolor hebanu, na paznokciach jest dużo ciemniejszy niż w buteleczce. Przy dwóch warstwach daje krycie idealne, jak zwykle szybko schnie i trzyma się na paznokciach najkrócej 3 dni.
Dużo jaśniejszy po pomalowaniu i bardziej brązowy jest mały lakier Paese Mini Me. Do pełnego krycia potrzebne były mi 3 cieńsze warstwy /pierwsza dała prześwity, druga je zakryła połowicznie, trzecia wszystko unormowała/. Drugiego dnia zaczęły ścierać się końcówki. 
Ciemnym, bordowym kolorem może pochwalić się Golden Rose z proteinowej serii. Dwie warstwy dobrze pokrywają płytkę i przez 2 dni siedzą na paznokciach bez uszczerbku.



zdjęcia zrobione w świetle dziennym

zdjęcia zrobione w świetle sztucznym

Wy także lubicie jesienią nosić ciemniejsze kolory na paznokciach?
 
Mam wielkie postanowienie zużycia kilku buteleczek kolorowych emalii, niekoniecznie w jesiennych barwach. Trzymajcie kciuki by mi się to udało, a pewnie same wiecie jakie to trudne :)


Miłego wieczoru !

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest tak brązowy jak reszta :) Ja na razie zakochana jestem w Essie :D

      Usuń
  2. Za brązami na swoich paznokciach nie przepadam ;) Jednak kilka w kolekcji posiadam jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię brązy :) Kiedyś niebieskich nie lubiłam, a teraz mam nawet niebieskie lakiery :D

      Usuń
  3. Obecnie mam jasny świnkowy róż na paznokciach , tak więc pora roku nie ma tu dla mnie znaczenia, choć np. w święta Bożego Narodzenia lubię mieć brokatową czerwień na paznokciach. Z tutaj pokazanym jakoś najbardziej podoba mi się Essie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, czerwień w święta musi być :)

      Usuń
  4. Ten kolor z GR sama mam :) A ja mam taki kolor paznokci jaki ogólnie mam nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I podoba Ci się ten kolor? Ja jak nie mam nastroju to maluję tym, który akurat jest przeznaczony do zużycia :D

      Usuń
  5. Lubię brązy i ciemne czerwienie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jesienią także lubię takie kolory :)

      Usuń
  6. uwielbiam! zmienię jutro szary na brązik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. GR jest bardziej winny, różowy, Essie czerwony :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Możemy podać sobie łapki - ja też :)

      Usuń
  9. nie mam ani jednego lakieru w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, to bardzo ładne i jesienne kolory :)

      Usuń
  10. Mam Essie i jestem zakochana w tym odcieniu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :D Ja Tobie Parki zazdroszczę :D

      Usuń
  11. Lubie takie kolory na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią dla mnie obowiązkiem jest chociaż raz pomalowanie paznokci na takie kolory :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Masz takie kolory w swoich zbiorach?

      Usuń
  13. to akurat nie mój kolor, jesienny jak kasztan ale moje paznokcie w tych odcieniach nie wyglądałyby dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może udałoby Ci się znaleźć kolor, który dobrze wyglądałby na Twoich paznokciach :)

      Usuń
  14. Ja mam teraz na pazurkach taki holograficzny bordowy brąz poblaskujący na zieleń z Catrice. :D Coś jak pigment Insomnia z MUG. :D Piękny jest.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię holograficzne lakiery :) Zaraz go wygugluję :)

      Usuń
  15. Ciekawe te borda choć chyba nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję Ci poszukać lakieru o małej pojemności i testować :) Ja kiedyś nie lubiłam niebieskiego lakieru, a teraz mam kilka niebieskości w swoim kuferku :)

      Usuń
  16. Piękne kolory, bardzo jesienne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W końcu październik już mamy :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!