Bo zakupy zawsze fajne są !

Małe zakupy sprawiły, że z jesienno-zimowej listy chciejowej mogę odznaczyć jedną pozycję.  






 W liście wspominałam o skórzanych, lateksowych, spandexowych legginsach. Miałam zamówić je z allegro, ale znalazłam takie w E.Lecrerc. Kosztowały 19,90 zł, czyli ok. 5 zł taniej niż z allegro. Bardzo mi się podobają, chociaż moje uda wyglądają niezbyt korzystnie ;)
Z listy mogę je odhaczyć :D




Ten sweterek na pierwszy rzut oka, a później po przymierzeniu wcale mi nie przypadł do gustu, ale stwierdziłam - 5 zł nie majątek, kupię, sprawdzę w domu jak wygląda w różnych zestawieniach. Po przymierzałam i stwierdzam, że z tymi legginsami wygląda całkiem fajnie. Nie zakrywa w całości pupy, ale mam długą, czarną koszulkę - bokserkę, więc ona zakryje mój "kaczy kuperek" :D W piątek może jeszcze przejdę się na łowy - sh w bloku obok jest całkiem dobrze wyposażony - dużo ciekawych ciuszków, a cena w sobotę to 18 zł/kg, więc całkiem dobrze. 


Auchan jest dla mnie skarbnicą wszelakich kosmetyków, które są ciężko dostępne - szafa Ingrid, Eveline, kosmetyki BingoSpa, maski Gloria i Lorys, kremy do rąk i stóp Malwa, kosmetyki do kąpieli Joanny, kremy do twarzy Corine de Farma itd. Ceny przystępne, wybór ogromny, więc bardzo często to tam uzupełniam kosmetyczne zapasy. 
Krem do twarzy na dzień Balea, który przywiozłam z Pragi, niedługo mi się skończy, więc już teraz postanowiłam poszukać następcy. Wybrałam krem naszej polskiej marki - Biały Jeleń, bo cena 12 zł i pojemność 100 ml bardzo mnie do tego skusiły. Kosmetyk oczywiście już poużywałam na sobie i na synku i powiem tylko tak - wow ! Mogę śmiało powiedzieć, że będzie on często gościł w mojej szafce i na skórze całej mojej rodziny :) 
 

OT:
Wczoraj wieczorem zużyłam drugi w tym miesiącu lakier do paznokci. Liczę, że w listopadzie polecą dwa kolejne. Dziś trzeci raz byłam na solarium, więc w piątek możecie się spodziewać recenzji dwóch kosmetyków marki Onyx, które miałam przyjemność testować :) 
I oby jak najdłużej była taka jesień jak w ostatnich dniach - słońce pięknie świeci i niebo prawie bez obłoczków - lubię to !

19 komentarzy:

  1. zakupy są fajne, ale ja się ograniczam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chyba dokładnie ten co na zdjęciu biały plaszczyk.

    Mnie takie legginsy w ogole nie rajcują...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek! Zakupy zdecydowanie zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takie latexy :D Moje mają metalowy zamek i kosztowały 16zł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam te spodnie z H&Mu i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy dobre na wszystko :) Bardzo fajny fason ma ten musztardowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak zakupy zawsze spoko:) pora pomyśleć o jakiś ciuszkach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne legginsy. Szukam podobnych tylko z ociepleniem od środka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek świetny i w dodatku za 5 zł! :O Udany zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak zakupy są boskie. Piękny sweterek, a cena marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie musztardowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba kolor tego sweterka

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy zawsze są fajne i poprawiają humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja ostatnio nabyłam piankę do mycia twarzy Biały jeleń i powiem że również jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :) A skórzanych legginsów zazdroszczę i sama takie chcę :) Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie ten sweterek z H&M jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne leginsy, zawsze chciałam mieć takie ala skóra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!