Lakiery i papcie, a sukienka na dokładkę / TK Maxx, Pepco, Yankee Candle

Niech ktoś mi zabierze kartę i kod PIN do niej, portfel i świnkę z zaskórniakami !
Obiecałam sobie zakupowy szlaban, a wystarczyło jedno wyjście do TK Maxx oraz Pepco i ten się podniósł skubany. 


TK Maxx


Zawsze po wejściu do tego sklepu, gnam jak szalona na dział z kosmetykami pełna nadziei, że znajdę upragnione lakiery Essie i Orly w dobrej cenie. Ostatnio zamiast ich przyniosłam Starter Set Real Techniques za 70 zł. Tydzień temu polowanie na te dwie lakierowe marki zakończone zostało sukcesem. Gdy zobaczyłam trójeczki Essie to w myślach skakałam pod sufit, początkowo wzięłam zestaw z różem, a potem, widząc nagromadzenie babeczek przy półce, capnęłam drugi. Cena jednego trzypaku to 44,99 zł, więc bardzo korzystna. Moje kolory to: After School Boy Blazer, Shearling Darling, First Timer oraz Power Clutch, Bobbing For Baubles i Eternal Optymist. Gdy już dumnie dzierżyłam Essiaki w dłoni, mogłam spokojnie zorientować się, co to tam jeszcze jest na półce. I znalazłam Orly Wild Wisteria za 13 zł, więc co miałam nie brać :)
Teraz moim priorytetem jest zużyć przynajmniej jeden lakier w tym miesiącu. Na fb i instagramie pokazałam gagatka, który już mi pozwolił odhaczyć to postanowienie.






Pepco

Tam kupiłam cudne papcie za 15 zł. Są cieplutkie, milutkie i musiałam je mieć. W nich żadne zimno mi nie straszne, a musicie wiedzieć, że jestem strasznym zmarzluchem i nawet w lato, kiedy jest bardzo ciepło to śpię w skarpetkach zakryta po uszy kołdrą :D

Yankee Store


Wczoraj wybraliśmy się na gofry do Gdyni, więc przy okazji zajrzałam do CH Riviera, gdzie w Yankee Store znalazłam w końcu Amber Moon. Wzięłam jeszcze Farmer's Market i Moonlit Ocean. Jak widzicie, bursztynek już napoczęty, sam zapach jest cudny - bursztyn i pomarańcze pomieszane z drzewem sandałowym i paczulą. Ocean to zapach pomiędzy Midsummer Night i Turquoise Sky - mocny, orzeźwiający. Marketu początkowo nie chciałam kupić, ale po drugim zwąchaniu stwierdziłam, że to jest jednak ciekawy zapach. Za tarty zapłaciłam 7 zł, a słoiczek 10 zł.

Po znajomości ;)


Ta sukienka wpadła mi w ręce sama. Pewna dobra Kurka Domowa zamówiła ją na allegro, jednak źle się w niej czuła, a że ja uwielbiam taki fason to kieckę od Kurki odkupiłam. Ta ma całkowicie inny materiał niż moje dwie pozostałe. Jest bardziej rozciągliwa, ale nie traci przy tym kształtu. Ma długie rękawy, złote zameczki na obojczykach i myślę, że będę ją nosić często. Rasowa Kuro - dziękuję raz jeszcze :)

A teraz chowam portfel głęboko, świnię chowam do sejfu, kartę do konta dostaje mąż i blokuję sobie allegro :D

58 komentarzy:

  1. Niezłe zakupy. "Świnię chowam do sejfu" - to zdanie wymiata! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świnia bezbronna siedzi schowana, muszę jej troszkę jedzonka podrzucić to może pieniążki rozmnoży :D

      Usuń
  2. Śliczne Essiaczki, ja nowych lakierów już nie kupuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja słabość to Essie, od kiedy poznałam te lakiery to jak Pokemony - zbiorę je wszystkie ;)

      Usuń
  3. Piękne Essiaki ten bordowy jest an mojej jesiennej wish liście <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję już wchodzić do TK Maxx, bo nie wiem czy czegoś nie znajdę, a będzie mi źle, że muszę odpuścić zakup :) Muszę zrobić listę wszystkich Essiaków - chyba mam ich ponad 20 :)

      Usuń
  4. Śliczna sukienka! Chyba bym taką chciała... :) jak ją znaleźć na allegro? ;) a lakiery śliczne, świetna okazja Ci się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/tunika-sukienka-dresowa-bombka-gladka-kieszenie-i4558058750.html

      Usuń
    2. Już Kurka pośpieszyła z linkiem :) Ja zawsze poluję tylko na okazje jeżeli chodzi o Essie :)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za link! :)

      Usuń
  5. Lakiery też bym brała, rozumiem Cię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze rozgrzeszenie :D A tak naprawdę to żal było nie brać, bo cena świetna :D

      Usuń
  6. Ile cudnych Essiaków! ;) Jeszcze żadnego nie miałam niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w TK Maxx albo zamów w którejś drogerii internetowej, bo ceny w Douglasie, Superpharm czy Hebe są dla mnie zbyt wysokie /ok. 35 zł/, a tam za 11 zł już nawet są dostępne :)

      Usuń
  7. Biedna świnia, w sejfie się udusi! ;)
    Wspanieła nabytki, wszystkie lakiery sama bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma tlen, dostaje jedzonko - może pieniądze mi rozmnoży :)

      Usuń
  8. Muszę koniecznie zajrzeć do TK Maxxa, widzę same cudowności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, ja od kiedy otworzyli ten sklep w Gdańsku, to go omijałam, kilka razy weszłam, ale szybciej wyszłam, bo ceny były trochę za wysokie, ale jak poczytałam, co dziewczyny znajdują z kosmetyków to zaczęłam odwiedzać go prawie przy każdej wizycie w Parku Matarnia :)

      Usuń
    2. Ja właśnie z Gdańska :-) Na pewno zajrzę!

      Usuń
    3. Ja jeszcze czasem jeżdżę do Riviery do Gdyni, ale tam nic ciekawego jeszcze nie udało mi się upolować :)

      Usuń
  9. Papucie <3 Essiaki też świetne, w dodatku za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musiałam je wziąć, znów Essie mi się rozmnaża :D

      Usuń
  10. Moje postanowienia z serii stop zakupom kończą się tak samo :D
    Kurczę w TkMaxxie nigdy nie spotkałam jeszcze Essie ani Orly.. Nabyłam jednak Nicole by OPI ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim TK Maxx pełno było OPI w zestawach, bazy i bodajże olejek :) A zakupy, ja po prostu nie mogę wychodzić z domu :D

      Usuń
    2. No nieźle, byłam ostatnio znowu i dalej ich nie było.. Tylko OPI i tym razem Bourjois ;)

      Usuń
    3. U mnie jeszcze są Modelki i Nail Inc chyba :)

      Usuń
  11. Ile dobrnoci! :) Musze sama zaczac polowac na lakiery :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki byś znalazła coś ciekawego dla siebie :)

      Usuń
  12. Nono super zakupy! :-) Sukienka świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Tylko troszkę :) To jak Gwiazdka, tylko wcześniej :D

      Usuń
  14. U mnie w TkMaxx lakiery sa zawsze zepsute i rozwarstwione...:/ i nie ma Essie ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się takie zdarzają albo otwierane, albo rozlane. Może zaraz po otwarciu udało by Ci się znaleźć Essie :)

      Usuń
  15. Cudne Essiaki, więc się nie dziwię że im uległaś. A z Pepco też zawsze coś przygarnę ;) Najgorzej jak jest to kubek, bo tych mam pod dostatkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kubki to też moja mania, ale mam ich pełne szafki, więc nie kupuję :)

      Usuń
  16. ale Ty masz szczęście do tego TKmaksa! zazdroszczę, mi się nie udaje nigdy upolować żadnych kosmetyków ;) i bardzo mi się podoba ta sukienka, też uwielbiam takie modele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nic nie udawało mi się znaleźć, a teraz jakiś szczęśliwy traf :) Na razie nie zaglądam tam, bo świnia w sejfie rozmnaża pieniądze :D

      Usuń
  17. Prosto powiedzieć ze kartę się odda itp :) Aj mam podobnie z tymi skarpetami - praktycznie cały rok w nich śpię bo w stopy zawsze mi zimno - ponoć to są jakieś problemy z krążeniem :) No była We Wrocławiu to trzeba było dać znać bo ja całkiem niedaleko niego mieszkam i na jakąś kawę mogłyśmy sie umówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kilka dni we Wrocławiu to były tak napięte, że prawie spać nie chodziłam :) Spotkamy się na pewno jeszcze :) U mnie to ciśnienie niskie i tarczyca dają zimne stópki.

      Usuń
  18. Przepiękne kolory lakierów kupiłaś :) A i kapciuszki świetne ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu jakiekolwiek Essie mi się udało upolować :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Teraz nic tylko muszę malować paznokcie :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Tak, jesteś winna i niech Ci z tym będzie dobrze :D Ja się cieszę tylko :)

      Usuń
  21. Widzę, że zakupy udane :) Mnie w Tk Maxx rzadko uda się coś upolować, zazwyczaj lakiery są rozwarstwione i pooddzielane, ale tak jak Ty gnam do pół kosmetycznej ;)
    Orly super, mnie kiedyś udało się kupić 2 szt za 12 zł ;)

    Woski fajne, muszę podejść właśnie tam i kupić nowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak w Gdyni jestem w Rivierze, to Orly szukam, bo pamiętam jak pisałaś na blogu o nich :)

      Usuń
  22. Lakiery śliczne kapciuszki przeurocze i sukienka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cuudne papciochy! Aż sama pobiegnę do PEPCO!:) a to ja nic a nic nie wiedziałam, że w TKMAXX pojawiają się Essiaki! :( A co do banu- na początku miesiąca odkryłam, że postawy pielęgnacji i makijażu w domu są, więc przez cały miesiąc nie kupię nic... Zabrakło wacików- wpadły do koszyka w Ross i inne produkty. -45%? no przecież to okazja... I tak się uzbierał znów wór kosmetyków..;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleństwo :D Ja w weekend zrobię listę ile czego mam, do kiedy co jest ważne i muszę się zebrać w garść i w końcu przyspieszyć zużywanie :)

      Usuń
  24. mam te papciuszki też :) mięciutkie i cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mmm, tylko pozazdrościć zakupów, szczególnie lakierów :)

    Dołączam do grona obserwatorów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te Essiaki to pierwsze jakie udało mi się znaleźć w TK Maxx :)

      Usuń
  26. Ja uwielbiam kapcie z Pepco, zwłaszcza te ze zwierzakami :D

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie całkiem niedawno otworzyli TKMaxx, a ja jeszcze nie miałam kiedy wybrać się do galerii. :/
    Kapcie z Pepco świetne, uwielbiam takie mięciutkie i cieplutkie, też jestem zmarzluchem. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!