Jesienno-zimowa lista chciejowa.

Jesień już jedną nogą chodzi po trawie, zima czai się za rogiem, więc nie ma nic lepszego niż jesienno-zimowa lista chciejstw i marzeń. W większości ubrania, z kolorówki jedynie Essie mnie interesuje, bo jak wiecie z instagram lub fb, mam jeszcze dwa miejsca w pudełeczku przeznaczonym dla lakierów Essie. 

żródła: H&M, C&A, Bershka, Douglas, Essie




Kilka lakierów Essie, które od dawna mam zapisane, tylko zawsze jakoś "udaje" mi się kupić inne kolory. Tak więc chciałabym Fiji, Sand Tropez, Romper Room i Sexy Divine. Najbardziej zależy mi na tym pierwszym, bo ciągle co chcę go kupić, to nie mogę go dostać.
Mogę śmiało powiedzieć, że uwielbiam Clinique All About Eyes Rich /recenzja/, denko jest już nieuchronne, więc to jedyny kosmetyk na chciejowej liście. Kosztuje 169 zł, ale uważam, że warto chociaż go wypróbować.
Ubrań za to jest sporo. Czas na odświeżenie garderoby i tutaj głównie są rzeczy klasyczne, basicowe, które będą świetne do codziennego zestawienia. Trencz marzy mi się od dawna, mam jeden czarny, ale nie pasuje mi jego krój /od pasa jest rozkloszowany/. Chciałabym prosty, ponadczasowy krój, jasny kolor, żeby pasował i do balerinek, i do kozaków. Ten z Bershki wydaje się być taki - będę musiała go obadać stacjonarnie. 140 zł to w sumie nie tak dużo, a może okazać się idealnym.
H&M jak zwykle jest kopalnią klasycznych bluzek, bokserek, spodni. Tam zawsze kupuję właśnie bokserki i to z działu dziecięcego. Kosztują bodajże 15 zł i oprócz bardziej płytkiego dekoltu niczym się nie różnią od tych z damskiego. Teraz poszukuję dłuższej, białej bokserki - idzie zima, o nerki trzeba dbać. Chciałabym kupić dwupak basicowych koszulek na krótki rękaw. Mam nadzieję, że za 30 zł okażą się dobre. Z pewnością podczas ewentualnego zakupu użyję kodu rabatowego na jedną rzecz -25% za zapisanie się do newsettlera. Brakuje w mojej szafie również koszuli w kratkę na długi rękaw - znalazłam taką również w dziale dziecięcym za 60 zł. Jeżeli tylko dopnę się w niej w biuście to pewnie ją kupię, a jak nie to poszukam w innych sklepach.
Skórzane legginsy miałam nabyć już wiosną, ale tak zapomniałam o nich trochę. Tak więc na liście znalazły się legginsy z ekoskórki, skórzane, matowe - jak kto woli. Takowe zakupię najprawdopodobniej na allegro, bo tam są po prostu tańsze. Te na zdjęciu są z H&M i kosztują 80 zł.
Ostatni ubraniowy muszmieć to beżowy kardigan z C&A za 80 zł. Bardzo mi się podoba ze zdjęcia, lubię takie mięsiste swetry, a takiego jeszcze nie mam. I tu znów muszę go obejrzeć stacjonarnie, a nuż uda mi się znaleźć podobny w niższej cenie?

Macie już zrobione chciejowe listy jesienno-zimowe? Znajdują się na nich podobne rzeczy?

29 komentarzy:

  1. Muszę iść do C&A obejrzeć ten kardigan. Wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ładny jest w kolorze takim żuczkowym, będę musiała koniecznie je zobaczyć :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A Ty jakąś listę jesiennych chciejstw zrobiłaś?

      Usuń
  3. U mnie na liście życzeń również wisi Fiji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiji ja mam od chyba pół roku, co była jakaś promocja to z wielką nadzieją szłam czy do Hebe czy do Superpharm, ale nie mogłam go znaleźć. Najprędzej pewnie go znajdę w drogeriach internetowych :D

      Usuń
  4. Kusisz kremem;) Czytałam Twoją recenzję i bardzo mnie ten Clinique zaciekawił;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie weź próbkę, przekonasz się sama :)

      Usuń
  5. Też muszę kupić białą bokserkę, niby nic a bez tego nie mam się w co ubrać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bokserki to takie dziwne ubrania, że muszą zawsze być na człowieku :D Ja noszę je pod bluzę, swetry, koszule, do legginsów, dżinsów itp :)

      Usuń
  6. trencz świetny, ja mam z H&M i uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się spóźniłam na te z H&M i żałuję bardzo, ale ten z Bershki wydaje się być całkiem dobry. Na pewno będę musiała go obejrzeć na żywo :)

      Usuń
  7. U mnie dzisiaj tez lista, mam nadzieje, ze uda nam sie zrealizować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za nas i za wszystkie, które takie listy mają :) Oby jak najwięcej udało się nam kupić :D

      Usuń
  8. co sie stało, nie widzę parki na blogowej chciej-liscie , wszyscy teraz chcą parki,
    a na serio, super takie jasne ubrania, ja zdecydowanie ide w ciemne kolory jesienią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chciałam parkę, ale teraz akurat mam 'jazdę' na płaszcz :)

      Usuń
  9. Jasny płaszcz i ja mam na liście... Za sweterkiem jasnym też się rozglądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się skusisz na moje propozycje :) Ja będę miała ciemne paznokcie i jasne ubrania :D

      Usuń
  10. No nie mów, że taki sweterek dostanę w C&A, świetny jest! A nawet dzisiaj byłam, ale nie widziałam takiego ;( Mam bardzo podobną koszulę, a teraz szukam w czerwono-granatową kratkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa wishlista:) Trencze polecam z Mohito- idealnie skrojone i niezłej jakości:)) Na Essiaki też się czaję, ale do końca miesiąca ban z wiadomych powodów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kadrigan jest boski :) Musze go mieć..

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam podstawową wersję kremu Clinique All About Eyes, muszę wypróbować Twojej.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja już płaszczyk mam ,buciki mam i resztę tez więc moja -twoja chciej lista jest u mnie zamknieta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W zasadzie wszystko z tej listy by mi się przydało na te chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne basic'owe rzeczy, praktycznie wszystkie w moim guście. Jedynie trencz wolałabym taliowany, w takich lepiej się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam ogromną ochotę na zbliżającą się zimową kolekcję Essiaków, zdjęcia promocyjne mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam jesienną chciej listę i już nawet zaczęłam ją realizować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się marzy taki przepasany sweter :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!