Zakupy ostatnich tygodni / Biedronka, Avon, ezebra.pl

Koniec miesiąca, więc czas na resztę zakupów, które poczyniłam na przestrzeni ostatnich tygodni. Generalnie wszystkie przemyślane i nie zrobione pod wpływem chwili. 



ezebra.pl


 Szaleństwo z Astor. Po otrzymaniu maila z informacją o konkursie, poczłapałam do Natury i obczaiłam co tam Astor ma w swojej szafie. Oczywiście najbardziej ciekawiły mnie palety cieni, ale cena 37 zł przyprawiła mnie o walnięcie szczęką w podłogę. Obmacałam testery pomadek i błyszczyków, i wróciłam do domu, wklepałam adres ezebry i dawaj, wybierałam sobie cienie. Cena 8 zł, a 37 to duża różnica. Wybrałam 3 palety /Mystic Violet, Cocktail Squash, Indian Evenings/, błyszczyk Soft Sensation w odcieniu Sweet Coral oraz pomadkę w pisaku Perfect Stay w odcieniu Nude Sweetness. Do tego domówiłam kredkę Manhattan Chick A Dahlia. Za całe zamówienie zapłaciłam 37 zł z groszami, czyli tyle, ile bym dała za jedną paletkę. Cienie mogłyście zobaczyć już w tu, tu i tutaj też. 

Biedronka




Kiedy były te urządzenia do pielęgnacji twarzy, to ja oczywiście olałam temat. Myślałam, a po co mi taka szczoteczka, tańszy zamiennik Clarisonic mnie nie interesuje. Jednak ciekawość zwyciężyła, ale kiedy już się namyśliłam i polazłam do dyskontu to szczoteczek już nie było. Szybki telefon do mamy i udało się kupić jeden zestaw. Jeszcze nie testowałam, czeka dalej na swój wielki dzień, ale 20 zł nie jest dużo, a na pewno dużo mniej niż 700 zł za Clarisonic.
Kosmetyczek nigdy za wiele, więc szeregi mojej wyjazdowej szóstki zasiliła kolejna, również z Biedronki, za 16,99 zł. Długo wybierałam, zastanawiałam się, którą wybrać, jednak ta koralowa przywędrowała ze mną. Akurat idealna na wyjazdy, w schowkach mogę zmieścić pędzle, kredki, tusz do rzęs, tampony, plastry i milion innych szpargałów. 

Wszystko po...


 Do chińskiego sklepu weszłam z zamiarem kupna pączka do włosów. Patrzyłam na taki w H&M, ale cena 19 zł /ten największy chyba 25 zł/ mnie odstraszała. W chińczaku ten największy pączuś zapinany na zatrzask kosztował 7 zł. Do tego komplet wsuwek za 3 zł i fryzura gotowa.


Kończy mi się mleczko Be Beauty, więc będąc w Auchan chwyciłam nagietkowe /produkowane przez Trof/ 250 ml za 5 zł z groszem. Kremy do rąk to podarki od teściowej, tak więc moje stopy są zaopatrzone w pielęgnację na najbliższy miesiąc czy dwa.

O dziwo, będąc u rodziców nie chodziłam po lumpeksach. było tak gorąco, że po prostu mi się nie chciało :D
Pogoda w Gdańsku nie rozpieszcza, ciemno, zimno. Kto słońce ukradł? Oddawać i to już ! Bo ja kupiłam sobie przyspieszacz dwufazowy z Bielendy i co? Pod jarzeniówką się mam smażyć?

18 komentarzy:

  1. świetne zakupy
    u mnie leje kolejny dzień z rzędu;/ wszelkie plany legły w gruzach

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te palety z Astora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przemyślane zakupy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ostatnio taaaaki wielki pączek do włosów, ma aż 11cm, jest więc godzien moich włosów :P Poprzedni malec do niczego sie nie nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam kiedys taki pisaczek z astor i milo wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten błyszczyk z Astora wygląda bardzo przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, mam taki wypełniacz do koka, tylko nie zapinany a zwykły i jakoś marnie mi wychodzi pączek :/ Chyba taki rozpinany lepiej by się sprawdził na moich długich włosach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  9. To sie troszke obkupilas w ciekawe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde na zebrze jest tak tanio? Nigdy tam nie zagladalam. Szczoteczka biedronkowa nie wzbudzila mojego zaufania,ale widze ze wiele osob ja kupilo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości! Pączkowy kok to moja ulubiona fryzura, gdy moje włosy nie chcą ze mną współpracować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości :) I żałuję, że nie trafiłam na kosmetyczki w Biedronce.
    Uroczy wzorek wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam szczoteczkę i jestem z niej bardzo zadowolona. Ciekawa jestem, czy Tobie przypadnie do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj fajne zakupy - ostatnio wynalazłam zapas nowych kosmetyczek - tak to jest jak sie chomikuje i zapomina :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak się sprawdza szczoteczka?

    OdpowiedzUsuń
  16. Też używam takiego taniego donuta-wypełniacza do koka i się sprawdza:)

    Pozdrawiam serdecznie
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. że też ja tą szczoteczkę w Biedrze przegapiłam. Ciekawa jestem jak Ci się sprawi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!