Zakupowe love / SH, Mydlarnia no. 1.

Znów mnie mało na blogu, ale obiecuję poprawę. Dziś przychodzę z zakupami z lumpeksu i nowymi nabytkami z Mydlarni No 1 :)




 SH.

Kupiłam dwie basicowe bluzeczki na długi rękaw - pod żakiet, pod sweter idealne.
Atmosphere 2 zł/szt 






 Tunikę wzięłam w sumie spontanicznie, w głowie już mam plan zestawienia jej ze skórzanymi legginsami. Tylko muszę je najpierw kupić :D
No name 6 zł.

 Cygaretki w spanielowym kolorze zobaczyłam od razu po wejściu do sh. Bez wahania je kupiłam, bo w mojej szafie brakuje takich spodni, a jakościowo są świetne.
No name 6 zł.



Mydlarnia No 1.

Tam zrobiłam zapas tarty Yankee Cande - Turquoise Sky i Margarita Time, któremu nie mogłam się oprzeć. Zapach tego wosku jest taki, że mam ochotę zjeść tartę, a nie ją rozpalić. Słodko-egzotyczny, mocno orzeźwiający. Czuję, że nie skończy się na jednej sztuce :D
Turquoise Sky 3 szt/15,75 zł
Margarita Time 7 zł 


 Do nowego wpisu o umilaczach kąpielowych brakowało mi tylko babeczki z Bomb Cosmetics, więc wzięłam malutką, różową ze słodko wyglądającą czekoladką. Już nie mogę się doczekać kiedy ją zużyję :)
Babeczka Bomb Cosmetics 12,50 zł


Wosków mam chyba ze 40 sztuk i chcę więcej. O babeczkach nie wspomnę. Widziałam nowe mydła peelingujące Bomb Cosmetics po niecałe 25 zł sztuka. W przyszłym miesiącu je kupię, nie mogę się oprzeć :D

Miłej niedzieli !

14 komentarzy:

  1. Świetne zakupy - sama lubię bawełniane bluzki na długi rękaw - aj a woski i babeczka do kąpieli :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łupy, zwłaszcza te musztardowe spodnie :D na wosk margarita time sama mam chrapkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem Turquoise Sky. Fajna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie i tunika wpadły mi w oko:) mi ostatnio udało się kupić w SH sweterek z Zary i koszulę z H&M:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te spodnie. Uwielbiam Twoje zakupy z sh, chociaż zazdroszczę że u mnie nie ma takich fajnych ciuchów w tak niskich cenach:/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje posty o ciuszkach z SH, kiedyś musze sie z Toba wybrac bo sama nie umiem nic znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna tunika i świetny kolor spodni ♥ ja chyba jednak nie czułabym się dobrze w takim fasonie :/
    a! i mam identyczną czarną bluzkę atmo i dałam za nią 1 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię basicowe t-shirty atmosphere :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy z sh, zwłaszcza tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta tuniczka i spodnie :)
    wosk Margarita time uwielbiam, jeden z moich ulubieńców! :D
    a różne babeczki z BC mam w zapasach ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne łupy! Babeczka wygląda niezwykle uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!