Twój pomysł na wiosenny makijaż Astor - makijaż na konkurs.

Milion lat mnie tu nie było. Synek w piątek skończył dwa lata, więc pojechaliśmy na weekend do rodziców, a tam jak wiadomo - brak czasu na wszystko :D 
Dziś przychodzę z makijażem w ramach konkursu na Ambasadorkę Marki Astor. Nie miałam zbytnio dużo czasu na malunki, dlatego pierwszy make-up jest łatwy, lekki i przyjemny. Mam nadzieję, że weekend uda mi się zmalować coś lepszego.



 Na górną powiekę /do załamania/ oraz na dolną nałożyłam rozświetlacz w kredce Lovely. Wewnętrzny kącik górnej powieki rozświetliłam jasnoróżowym cieniem z paletki Astor Cocktail Squash, a na resztę nałożyłam z tej samej paletki cień koralowy opalizujący na złoto. Zewnętrzny kącik podkreśliłam wrzosowym cieniem z paletki Mystic Violet. Na wewnętrznej połowie dolnej powieki znalazł się cień złoto-zielony, a na drugiej srebrno-turkusowy z paletki Indian Evenings. Na linię wodną naniosłam dwie kredki - złoto-zieloną Yves Rocher oraz szmaragdową Mini Me Miss Sporty. Na rzęsach mam tusz Bell Pump Up.


Lista kosmetyków:



1. Revlon ColorStay odcień 150 Buff
2. Bell, Korektor pod oczy z minerałami, odcień 01
3. Guerlain, Meteoryty w odcieniu Teint Rose
4. Sephora, Puder brązująco-rozświetlający w odcieniu Clair Light
5. Lovely, Rozświetlacz w kredce
6. Astor, Paletki Eye Artist Mystic Violet, Indian Evenings oraz Cocktail Squash
7. Yves Rocher, Kredka do oczu 04 Bronze
8. Miss Sporty, Mini Me kredka do oczu 040 Eucalytpus
9. Bell, Pump Up tusz do rzęs
10. Essence, Paletka cieni do brwi, cień ciemniejszy
11. Astor, Błyszczyk Soft Sensation w odcieniu Sweet Coral

Czas naładować aparat i wracam do roboty - lutowanie się samo nie zrobi :)

19 komentarzy:

  1. śliczny, lekki makijaż, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutki makijaż, taki lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia! ps. co to za kolor włosków/farby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam Veronę Ciemny brąz chyba, ale po 3 "praniach" się wypiera już kolor, z ciemnego wyszedł mi średni brąz ze złotorudymi refleksami :/ Wrócę do Marion lub L'Oreal i nie będę testować żadnych innych farb :D

      Usuń
    2. kupiłam kiedyś tą Veronę bo widziałam u Ciebie rec, ale u mnie wypłukała się szybko też ;/

      Usuń
    3. Ja jestem zaskoczona, że jest aż tak nietrwała. To z Marion wolniej wypłukiwał mi się barwnik. Masz teraz jakąś na oku kolejną firmę czy dalej Marion?

      Usuń
  5. Bardzo ładny makijaż. Powodzenia w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, świeżo i wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż - a ja właśnie przepadam za takimi lekkimi propozycjami. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny,delikatny makijaż :*****

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta delikatna kreska na dolnej powiece. Ładnie wycieniowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna jest ta srebrna kreska ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!