OOTD: Spacer / H&M, Reserved, Esmara

 Gdańsk dziś od rana zapadany, na szczęście teraz trochę pogoda się poprawiła, więc przestaliśmy zalegać na kanapie i ruszyliśmy tyłki na spacer. Generalnie zmusiła nas siła w postaci koty - trzeba było uzupełnić jej zapas karmy. A z tego spaceru wyszedł pierwszy ootd :D






Marynarka: Reserved
Bluzka: H&M
Spodnie: Esmara/Lidl
Trampki: no name
Zegarek: Timex
Okulary: Firmoo

Na ustach mam pomadkę w kredce Miss Sporty, odcień DeLIPcious, rzęsy tuszem maźnięte i wsio ;)

Udanego weekendu Wam życzę, a tymczasem idę odpalić kolejny wosk YC i bawić się w konstruktora budowli z klocków Duplo ;)

17 komentarzy:

  1. Wygodnie i stylowo- podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodnie musi być zawsze - bieganie w szpilkach za synkiem mi się nie widzi :D

      Usuń
  2. Fajnie, na luzie. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zestawy, są bardzo wygodne i odpowiednie na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak tam zielono:-) pięknie wyglądasz :-) :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ust przyciągnął mój wzrok najbardziej, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prosto i wygodnie, fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw taki jak lubię na co dzień.
    Udanego weekendu Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz mi w komentarzu, a ja zrobię to samo ! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, ja też lubię takie podobne zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja i jeśli dobrze widzę mamy takie same okularki :D :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!