Kolejny konkursowy makijaż Astor - pod-kreślona wiosna.

Dziś drugi makijaż z użyciem kosmetyków Astor zrobiony do konkursu "Twój wiosenny pomysł na makijaż Astor". 
Nie obył się bez problemów - zmalowałam jedno oko, szykowałam statyw, aparat do zdjęć i na moje nieszczęście synek zrzucił mi krzesło na stopę. Duży palec mam jak siny kartofel, trochę boli, ale daję radę. Do zdjęć założyłam również mój ślubny komplet z serduszek Swarovskiego i nie mogę jednego kolczyka zdjąć :/ Koniec żalów - mam nadzieję, że się Wam spodoba robiony w bólach kolejny wiosenny makijaż z kreską.






Na powiece roztarłam kredkę Manhattan, na 3/4 powieki od zewnętrznego kącika nałożyłam opalizujący na złoto koral, a w wewnętrzny kącik górnej powieki złoty beż. W załamanie powieki naniosłam ciemniejszy złoty kolor i roztarłam go do góry matowym jasnym beżem. Na dolnej powiece roztarłam lekko znów kredkę Manhattan, od wewnątrz jasny róż /wszystkie cienie z palety Cocktajl Squash/, a w zewnętrzny kącik ciemny fiolet z palety Mystic Violet. Linię wodną podkreśliłam podobnie - od wewnątrz kredką Manhattan Chic A-Dahila, a zewnątrz Essence. Następnie namalowałam kreskę eyelinerem Sephora, a rzęsy pomalowałam tuszem Clinique High Impact.



Lista kosmetyków:


1. Revlon ColorStay odcień 150 Buff
2. Bell, Korektor w płynie z minerałami
3. Eveline, Puder mineralny
4. Sephora, Puder brązująco-rozświetlający odcień Light Clair
5. Astor, Palety Cocktail Squash oraz Mystic Violet
6. Inglot, cień 354M
7. Manhattan, Kredka do oczu odcień Chick A-Dahila
8, Essence, Kredka do oczu Love Me Lavender
9. Sephora, Eyeliner w płynie
10. Essence, Paleta do brwi, cień ciemniejszy
11. Clinique High Impact tusz do rzęs
12. Astor, Perfect Stay pomadka w pisaku, odcień Nude Sweetness 

Może jeszcze jeden makijaż zmaluję o ile mi spuchnięty palec pozwoli :)

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Akurat wykańczam eyeliner Sephory, który jest straszny - jak widać kreska jest poszarpana i wygląda na niedopracowaną, a kombinowałam na wszystkie fronty by wyszła idealna.

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż, życzę Ci powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreseczka pierwsza klasa:-D
    Życzę Ci powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kreska wyszła akurat średnia - wykańczam straszny w obsłudze eyeliner Sephory, który jak widać psuje kreskę :/

      Usuń
  4. Ładny makijaż, kreska idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kreska jest za gruba według mnie i trochę poszarpana (albo nie dowidzę i tak mi się wydaje?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię - nie zdaje Ci się - wykańczam eyeliner Sephory który ma aplikator gąbeczkę i nijak nie daję rady zrobić ciągłej, jednolitej kreski, bo zawsze zostawi mi dziurki :)

      Usuń
    2. ja też nie znosiłam takich aplikatorów, szukam dobrego eyelinera ale z tych co znam to albo mają fatalny skład i mnie uczulają albo mają te nie znośne aplikatory a te naturalne eyelinery są bardzo nie trwałe

      Usuń
  6. Bardzo "mojo" :) i ładnie, a problem z kreską jest mi ostatnio dobrze znany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kreska tym eyelinerem niezbyt mi wychodzi, mam żelowy Maybelline i to niebo a ziemia w porównaniu z Sephorą. :/

      Usuń
  7. Pięknie - a ja to kreski do tej pory zmalować nie umie :/ Mam nadzieje ze miło spędziliście dzisiejszy dzień :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, ja moją kreskę ciągle trenuję, ciągle i ciągle jestem z niej niezadowolona, bo mam dziwną powiekę :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!