Makijaż: Inglot 361M, czyli różowe korale na powiekach.

Czas na makijaż ! Ostatnio mój make up ogranicza się do tuszu na rzęsach i brązerze, ale wiosna za oknem daje się we znaki, więc postawiłam na kolor. Do tego cienia pasował mi znów fiolet, ale ciągle fiolet to zbyt monotonne. 

 
____________________



 Na powiekę nakładam bazę ArtDeco, wewnętrzny kącik podkreślam cieniem Inglot 354M (matowy bardzo jasny beż) a załamanie 363M (ciepły średni brąz). Na resztę ruchomej powieki nakładam ciepły różowy koral 361M. Linię wodną zaznaczam brązową kredką Eveline, rzęsy maluję tuszem Bell Push Up.

















Lista kosmetyków:


1. Revlon Color Stay, 150 Buff
2. Miss Sporty, Korektor w płynie odcień 001 Light
3. Paese, Puder ryżowy
4. Guerlain, Puder rozświetlający Teint Rose
5. Sephora, Puder brązująco-rozświetlający Light Clair
6. ArtDeco, Baza pod cienie
7. Inglot nr 351M, 361M, 363M
8. Eveline, Kredka w brązowym kolorze
9. Bell, Push up maskara
10. Essence, Paletka do brwi, cień ciemniejszy
11. Sephora, Różdżka z błyszczykami kolor czerwony z drobinkami.

Coś mało cieni użyłam, ale ostatnio cenię minimalizm. 
Kwiecień trwa od prawie 9 dni, a ja kupiłam tylko dwa pilniczki i Essie Mint Candy Apple, czyli 45 zł :)

12 komentarzy:

  1. śliczny i bardzo delikatny makijaż a najbardziej podobają mi się pastelowe kuleczki:DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki piękny delikatny makijaż i z obecnymi trendami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, pasuje Ci ;)
    Guerlain <3 marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ten kolor :)) Jutro lecę do Inglota po 361, mam nadzieje, że będzie mi w nim tak pięknie jak Tobie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle ślicznie - a ja mam piękny gips na łapce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taki koral, choć dałabym do niego jeszcze jakąś kolorową mocniejszą kreską na górnej powiece.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w nim. Mnie niestety raczej by nie pasował, buu ;-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zestawienie cieni do dziennego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja korale na powiekach często ostatnio noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypomniało mi się, że mam ten koralowy cień w szufladzie :-) Zdecydowanie muszę się z nim zaprzyjaźnić :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnemu,to we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!