Karnawał z Golden Rose "Venice nails"

Skarżyłam się Wam, że nakupowałam lakierów do tego konkursu, a chwilę potem połamały mi się paznokcie. Krótkie nie wyglądają szałowo i niezbyt się da na nich kombinować artystycznie, ale postanowiłam spróbować. Efekty macie poniżej.




I propozycja.



II propozycja - ombre z kawiorem.


Użyte lakiery:
1. Golden Rose Care & Strong nr 104
2. Golden Rose Rich Color nr 35
3. Classics nr 173
4. Wibo Get Like nr 6
5. Wibo Experss Growth nr 04 
6. Sensqiue Art Nails nr 319
7. Lovely Kawior nr 5
8. Essence Effect Nails 3D glitters
9. Essence Quick top
10. Lovely Matte top coat

Na szczęście paznokcie już odrastają i teraz będę chronić ich jak oczka w głowie :D

31 komentarzy:

  1. Bardzo karnawałowe propozycje, w pierwszy mani bardziej podobają mi się kolory. Srebro, czerń i fiolet to świetnie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam inne pomysły, ale na krótkich to ja sobie mogę :D

      Usuń
  2. pierwsza propozycja, czarny lakier z wbitymi kulkami jest bardzo rockowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi paznokcie odrosną to będę robić więcej takich zdobień :)

      Usuń
  3. Obie fajne, ale mnie też bardziej podoba się pierwsza propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czarne lakiery do paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nosiłam czarny lakier dość często :) Z matowym topem wygląda dla mnie idealnie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. A tak sobie siedziałam i dłubałam :D Dziękuję :)

      Usuń
  6. Jedne i drugie robią wrażenie! Choć mi bardziej przypadła do gustu pierwsza opcja :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze są bardziej kolorowe i chaotyczne :)

      Usuń
  7. Paznokcie piekne musiałaś sie nad nimi napracować bo wyglądają jak małe arcydzieło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mimo że te drugiej mniej efektowne to nad nimi nadenerwowałam się bardziej :D

      Usuń
  8. Ciekawe pomysły :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły najczęściej rodzą się kiedy już zasypiam :D

      Usuń
  9. wielki pech złamać paznokcie przed czymś ważnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć - zwłaszcza jak ma się je troszkę dłuższe niż zwykle :)

      Usuń
  10. druga propozycja podoba mi się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że paznokcie spłatały Ci figla :( Ale zawsze tak jest jak na złość.

    Mimo to propozycje są fajne, ja obstawiałabym za propozycją II :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - to "boli" najbardziej, bo miałam je i tak dłuższe niż zwykle :) Mi też bardziej podoba się druga opcja :)

      Usuń
  12. Faktycznie pierwsza propozycja zdobienia również bardziej w moim guście. Nie przejmuj się moje paznokcie od sylwestra mają ochotę na rozdwajanie płytki ale póki co wszystko na dobrej drodze i może w końcu uspokoją się co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje się łamią, ale co zrobić - dom się sam nie posprząta. Spróbuj witaminy A i E a do tego olejek rycynowy :)

      Usuń
  13. Drugi motyw mi bardziej odpowiada :) U mnie ostatnio problem jest ze skórkami, ale damy radę :))

    MARTTUJEST.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skórki spróbuj witaminę A - mi bardzo pomaga.

      Usuń
  14. Wszystkie robicie takie ładne ombre, a mnie wychodzi kupa na paznokciach. Bu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margotko - żebyś wiedziała to moje pierwsze ombre, a paznokcie, tzn. palce do drugiej kostki wyglądały jakbym grzebała w ziemi :D

      Usuń
  15. podoba mi się efekt ombre, ale ja bym już tak zostawiła i nie dodawała kawioru :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!