Wygrana u Pluumki + Yankee Candle + Frimoowa zniżka dla Was !

Kolekcja lakierów i wosków się powiększa :D 


 Lakier wygrałam cudem w rozdaniu Pluumki  - pierwsza była Aswertyna, ale po nagrodę się nie zgłosiła, więc w drugim losowaniu udało mi się go zgarnąć :D Marlena dorzuciła również zaje.. świetne kolczyki papryczki i kilka próbeczek. Była jeszcze czekoladka, ale wiecie jak to jest z dzieckiem. Wiem, że była smaczna, bo młodszy pan S. bardzo się oblizywał :D
 

Postanowienia spełniam - podsumowanie zakupowe miesiąca będzie na pewno, na szczęście omijam Rossmann, Naturę i działy kosmetyczne w marketach, to jednak jedna mała odżyweczka do włosów się przyplątała. Mam zamiar ją wzbogacać olejami, bo kończy mi się odżywka z Yves Rocher z olejem jojoba. Znalazłam jeszcze cień Inglot 446P kupiony w sobotę.



Wydatki kosmetyczne:
Inglot-10 zł
Auchan: 6 zł (Gloria + płatki kosmetyczne)
RAZEM: 16 zł

Zaraz zacznę prowadzić księgowość kosmetyczną :D W zeszłym roku odpuściłam po 4 miesiącach, w tym, zważywszy na początek roku, mam idealną szansę zobaczyć ile wydam na kosmetyki i czy rzeczywiście uda mi się ograniczyć zakupy kosmetyczne i dążyć do minimalizmu.

Dla pierwszych 5 osób mam zniżkę 30$ na okulary z klasycznej kolekcji dostępnej pod tym linkiem. Kod zniżkowy to ZOLZABLOGS4.Ważny jest do 30 stycznia. Mam nadzieję, że się skusicie na oprawki Firmoo, bo są naprawdę fajne :)

21 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki żeby się udało wytrwać w wstrzemięźliwości :) Ja poszalałam na początku stycznie, ale teraz już odpuszczam. Miałam maskę Gloria, ale nie wiedziałam że jest też dostępna emulsja. Będę wypatrywać recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratka wygranej fajne te kolczyki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę poczytać o tej emulsji, pierwszy raz się z nią spotykam, może dlatego że najbliższy Auchan mam w Krakowie :D
    Przy okazji - zapraszam na moje pierwsze rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, fajna nagroda i woski <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Co do Orly na moim blogu. Tutaj Kochana Cię zaskoczę ;) komplet 2 sztuk za 12 zł na wyprzedaży! Ostatnio widziałam jeszcze takie zestawy w dziale wyprzedaży, a w cenie wcześniejszej widywałam je za 54,99 zł za komplet... teraz nowe kolory są pojedyncze w cenie 54,99 zł.
      Leć :)

      Usuń
  5. ja chetnie zamówie sobie okulary ale pewnie kod juz uzyty ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nagrody :) Chyba mam ten cień z Inglota, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za wytrwałość w "księgowaniu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny lakier teraz trzeba go pokazać na pazurkach - jak tam śniegu nasypało bo u nas na dolnymśląsku i to w najwuększym zadupu mało go jest - wypiłam środek przeciwbólowy i mykam z książką do łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej :) jestem bardzo ciekawa tego palmowego wosku, ale na letnie zapachy jeszcze psychicznie gotowa nie jestem :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny odcień Inglota wybrałaś :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kolor ma ten lakier. Świetny cień z Inglota. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy wcześniej nie widziałam tej emulsji do włosów, gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratki
    odnośnie kremu
    miałam ten bardzo fajny był, chociaż nie był na noc
    http://zakreconyswiatwery.blogspot.com/2012/12/pharmaceris-n-krem-kojaco-wzmacniajacy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja cały zeszły rok prowadziłam skrupulatnie zapiski co i za ile kupiłam, co i ile zużyłam. Teraz mam jasną sytuację wiem co i jak. Można się w to wciągnąć, także powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. haha księgowość kosmetyczną też wdrożę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje wygranej! :) No i glorię ja też ostatnio kupiłam, ale jeszcze nie miałam okazji jej sprawdzić na sobie. Też często wzbogacam odżywki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!