Makijaż z Paese: Cienie Flow nr 637 i pomadka w płynie Manifesto nr 911.

Nadal nie przeszedł mi zachwyt nad drugim Paese Boxem, więc dziś na szybko prezentuję Wam makijaż z użyciem dwóch kosmetyków z pudełeczka - cieni Flow nr 637 oraz pomadki w płynie Manifesto nr 911. Bałam się koloru pomadki - to taki duochrome bordowo-fioletowy. Zdjęcia z lampą błyskową, więc średnio widać, że jest ciemna. Ponosiłam ją dziś cały dzień i mimo że wyglądam w niej dziwnie, to mam zamiar jej używać częściej :)


  







Lista kosmetyków:


1. Pupa, Podkład wygładzający 06 Ivory
2. Miss Sporty, Korektor w płynie nr 1
3. Hean, Sypki puder rozświetlający nr 1
4. Sephora, Brązujący puder rozświetlający nr 1 Clair light
5. Paese, Cienie Flow nr 637
6. Essence, Kajal pencil nr 23 Love me lavender
7. Max Factor, Clup defy, tusz do rzęs
8. Sephora, Eyeliner z gąbeczką nr 1 Noir black
9. Essence, Paletka cieni do brwi (cień ciemniejszy)
10. Essence, Żel do brwi
11. Paese, Manifesto, Pomadka w płynie nr 911.


Przepraszam za wszędobylskie włosy. Dopiero na zdjęciach widzę, że wlazły tam gdzie nie trzeba. Jako że nowy rok nastał, to jedno z moich postanowień brzmi - więcej makijaży na blogu. Mam nadzieję, że uda mi się spełnić obietnicę :)

21 komentarzy:

  1. cienie w opakowaniu dla mnie prezentują się marnie ;) ale na Twojej powiece jest moc i baardzo mi się one podobają - pomadka trochę taka odbierająca blasku jednak do takiego makijażu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się z nimi męczyłam, bo za nic na świecie nie chcą się trzymać pędzla, za to nanoszone palcem dają dobry efekt - jakbym z całkowicie innych dwóch cieni korzystała. Pomadka jest dziwna, cały czas myślę, z czym by tu pasowała - może coś do niej jeszcze dobiorę :)

      Usuń
  2. wow świetnie Ci pasuje! zdecydowanie udał Ci się ten produkt w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmiesznie wygląda ta szminka. Myślałam, że będzie kremowa, a nie taka duo-chrom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że będzie inna, zwłaszcza że widziałam ją po raz pierwszy w sztucznym świetle, a dziś dopiero zobaczyłam jak wygląda w świetle dziennym. Będę kombinować z czym bym mogła ją zestawić :)

      Usuń
  4. Ładny makijaż, zwłaszcza podoba mi się makijaż oka bo usta wolę delikatniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie chciałam przesadzić z makijażem oka, bo zależało mi aby to usta były na pierwszym planie :)

      Usuń
  5. Bynajmniej na ustach bardzo ciekawie wygląda ta pomadka - cienie zdecydowanie wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie też mi się podobają, bo są fioletowe :)

      Usuń
  6. probuj robić intensywniejsze makijaze, i rozcierać bardziej i bedzie gicio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywniejszy będzie na pewno - teraz postawiłam na pomadkę :) Dziękuję za sugestię :)

      Usuń
  7. piękna kolorystyka makijażu

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna ta pomadka, ale chyba bym wolała, żeby brokat (??) w niej nie opalizował na fiolet, ale na bordo :) a makijaż super :) bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie opalizuje ta pomadka. Zrobię niedługo jej szerszą recenzję i dam więcej zdjęć :)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie Ci wyszło :)
    Masz śliczną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor pomadki ale myslalam, ze bedzie bardziej fioletowy ;D
    ogolnie to widzialam, ze masz pease box ja mu nie uleglam ;D chociaz bylo blisko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uległam dwa razy jak widziałaś. I jeżeli będzie jeszcze taka możliwość to pewnie znów się skuszę :)

      Usuń
    2. ja moze na nastepny dam sie zwiesc ;D ale teraz musialam sie powstrzymywac chcac nie chcac ;D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!