Makijaż: Kobo pigment 407S Grape, Inglot 440P, 493DS, 386M.

Ale mi się malowanie spodobało :) Dzisiaj wykorzystałam pigment Kobo 407S Grape oraz standardowo cienie Inglot.







Na całą powiekę nałożyłam bazę pod cienie ArtDeco, w wewnętrznym kąciku Inglot 440P, a na resztę powieki ruchomej pigment Kobo w odcieniu Grape. Po roztarciu go ku górze, nad zewnętrznym kącikiem nałożyłam Inglot 493DS, a obok niego 386 M. Wszystkie cienie zblendowałam ze sobą, a górną granicę dodatkowo pudrem bambusowym. Dolną powiekę podkreśliłam cieniami 493DS oraz 386M. Kreskę zrobiłam eyelinerem z gąbeczką Sephora, a na linię wodną dałam kredkę Essence Love Me Lavender. Rzęsy mam wytuszowane maskarą Max Factor Clump Defy.



Lista kosmetyków:


1. Pupa, Podkład wygładzający w odcieniu 06 Ivory
2. Miss Sporty, Korektor z gąbeczką w odcieniu 001 Light
3. Biochemia Urody, Puder bambusowy z jedwabiem.
4. Mariza, Puder brązująco-rozświetlający w odcieniu ciepły beż nr 1.
5. Guerlain, Meteoryty w odcieniu Teint Rose
6. Essence, Paletka do brwi, ciemniejszy cień
7. Essence, Odżywka do brwi w żelu.
8. ArtDeco, Baza pod cienie
9. Kobo, Pure Pigment 407S Grape
10. Inglot, cienie nr 440P, 493DS, 386M
11. Sephora, Eyeliner z gąbeczką w odcieniu Black Noir
12. Essence, Kredka w odcieniu nr 23 Love me lavender
13. Max Factor, Clump Defy
14. Golden Rose, Pomadka nr 115.


19 komentarzy:

  1. Ja nie mogę! Przepięknie podkreślona tęczówka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem czemu się nie maluję na co dzień... 14 kosmetyków kolorowych?! Mnie by po 4tym szlag trafił ;) Ale wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci podbija kolor tęczówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny jest ten pigment Grape :) I podoba mi się szmineczka GR :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie po prostu - pomadka bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć. Cudny kolor oczu, a makijaż go genialnie podbija

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne cienie
    a kolorek idealnie pasuje do ciebie
    ślicznie
    mua

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten chabrowy cień pięknie podkreśla Twoją tęczówkę i ożywia cerę. Jednym słowem: ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny makijaż, mimo że nie moje kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo ciekawie! Uwielbiam chabrowy kolor, najbardziej w ubraniach i dodatkach.

    OdpowiedzUsuń
  11. te perełki to marzenie wielu kobiet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!