Makijaż: Hean High Definition Hot Chocolate + pomadka Vitamin Coctail nr 322 Papaya

Cześć wieczorową porą :)

Makijaż z dzisiejszego wpisu zmalowałam przy użyciu paletki Hean High Definition nr 405 Hot Chocolate.






Pierwsza poszła baza ArtDeco, a za nią cień sypki My Secret nr 5. Teraz do gry wchodzi paletka Hean High Definition "Gorąca czekoladka" - najjaśniejszy cień w wewnętrzny kącik oka, a mieniący się lekko perłowo brąz leci w literkę V w zewnętrzny kącik. Zostaje dobrze roztarty, a do niego, w samo załamanie powieki (u mnie nieco ponad, bo mam całą powiekę opadającą) dołącza matowy przyjaciel, który po roztarciu zatacza swoje pole również na zewnętrzną część dolnej powieki tak do 3/4 jej długości i tam również delikatnie się rozpływa na skórze. Cienie na górnej powiece zblendowane są znów za pomocą najjaśniejszego cienia. Na linii wodnej ląduje kredka Essence nr 19 All I want, a rzęsy pokrywa tusz Max Factor Clump Defy.



Lista kosmetyków:

1. Pupa, Podkład wygładzający nr 06
2. Miss Sporty, Korektor 001 Light
3. Paese, Puder ryżowy
4. Mariza, Puder brązująco-rozświetlający nr 1 ciepły beż
5. Guerlain, Meteoryty odcień Teint Rose
6. Essence, Paletka do brwi, cień ciemniejszy
7. ArtDeco, Baza pod cienie
8. Hean, High Definition, Paleta w odcieniu 405 Hot Chocolate
9. My Secret, Star Dust, Cień sypki nr 5
10. Essence, Kredka kajal nr 19 All I Want
11. Max Factor, Clump Defy
12. Hean, Pomadka Vitamin Coctail nr 322 Papaya


35 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż , a szminka ma bardzo ładny kolorek , w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię takie delikatne pomadki, chociaż czasem ciężko mi utrafić z kolorem, aby było go widać na ustach :)

      Usuń
  2. romantico - bardzo kobieco. Bardzo ładnie podkreśla Twoją urodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny makijaż na Walentynki :) Dziękuję :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny, świeży i dziewczęcy makijaż :)
    Masz piękną cerę, tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rumieńce skrzętnie ukryte pod warstwą podkładu :D

      Usuń
  4. Muszę w końcu zainwestować w paletkę Hean:) Patrząc na Twój makijaż, wiem, że warto zaopatrzyć się w to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ciekawe makijaże można dzięki niej zrobić :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kolejny makijaż będzie mocniejszy :)

      Usuń
  6. Delikatnie :) Też mam tę paletkę i lubię ją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest, pigmentacja idealna, szkoda, że matowy cień się osypuje, ale jakościowo całość jak najbardziej na plus :)

      Usuń
  7. Przepiękne wszystko razem współgra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - starałam się aby wszystko do siebie pasowało :)

      Usuń
  8. Śliczne delikatne oczko. Wyglądasz w tym makijażu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naturalny,podkreślający oko-ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam cienie hean :d
    a makijaż ładny na dzien idealny ; ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dokładnie taka dniówka delikatna :D

      Usuń
  11. Świetnie pokazany makijaż krok po kroku, który jest zresztą subtelny i bardzo ładny :)
    A kolor Twoich oczu jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie bałam się jak się przyjmie taki kolaż krok po kroku :)

      Usuń
  12. Ślicznie - pomadka trafia w mój gust kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bałam, że nie będzie u mnie jej widać :)

      Usuń
  13. Choć jestem zwolenniczką szarości, potrafię docenić ładną stylizację w brązach. Pasuje Ci :) Idealny delikatny makijaż do pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarości też lubię i na pewno coś z nimi zmaluję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!