Firmoo raz, czyli przeciwsłoneczne okulary gdy słońca brak.

W grudniu odezwała się do mnie Laura z teamu Firmoo i zaproponowała współpracę. Ucieszyłam się, bo Firmoowki oblegają blogi, a ja mogłam się obejść smakiem.
Teraz sama "smakuję" okularki tej marki i jestem zadowolona.




Od razu wiedziałam, że wybiorę opcję przeciwsłoneczną a nie zwykłą. Mam wadę wzroku, ale nie aż taką, która uniemożliwia mi funkcjonowanie na co dzień bez okularów czy soczewek (laser dał radę), a okulary używam tylko do oglądania tv, czytania czy pracy przy komputerze. Takowe posiadam, a moją manią są przeciwsłoneczne, które zabieram ze sobą nawet w pochmurny dzień. Wybór był trudny, ale dzięki wirtualnej przymierzalni dopasowałam do swojej twarzy kilka modeli i zdecydowałam się na te. Swoją drogą dobra sprawa z taką opcją, bo wtedy widać, które pasują do kształtu twarzy, a w których wygląda się tragicznie ;)

http://www.firmoo.com/prescription-sunglasses-p-2180.html
Link do moich okularów po kliknięciu na zdjęcie
Za bardzo nie miałam jak ich po testować, bo ostatnio pogoda nie rozpieszcza i więcej jest dni pochmurnych niż słonecznych, ale zdarzył się taki jeden dzień, gdzie słońce grzało dość mocno. Okulary sprawdziły się bez zarzutu. Szkła bardzo dobrze chronią przed promieniami, a przy tym nie ograniczają widoczności. Oprawki jak i szkła wykonane są z plastiku, wszystkie detale - złote kokardki, śrubki - zostały dopracowane w każdym calu. Okulary nie spadają mi z nosa, zauszniki dobrze trzymają się, nie rozszerzają, a noski nie uwierają. Podoba mi się w nich to, że są idealnie dopasowane do mojej twarzy - jestem przyzwyczajona do pełnych okularów, które zachowują się jak gogle. Tu się bałam, że szczelina między szkłami a oprawkami będzie mnie irytować, ale na szczęście kompletnie jej nie zauważam. Po prostu świetnie mi się je nosi i jestem bardzo zadowolona.
W zestawie było materiałowe oraz plastikowe etui wyściełane gąbeczką, ściereczka do szkieł oraz śrubokręt z zestawem zapasowych śrubek.

Te okulary możecie zakupić na stronie Firmoo.com  korzystając z opcji pierwsza para za free (płacicie tylko za wysyłkę, ok. 19$) lub nawiązać współpracę z Firmoo i otrzymać je tak samo jak ja. Przesyłkę dostałam bardzo szybko - okulary zamówiłam 27.12, wysłane zostały 31.12, a już 3.01 miałam je u siebie :)









 

34 komentarze:

  1. Twoje okulary są rewelacyjne <3 Bardzo bym chciała mieć je w mojej kolekcji :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne okulary. Podoba mi sie też futerał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futerał akurat bym zmieniła na taki typowy, ale ten też dobrze chroni okulary :)

      Usuń
  3. Podobają mi się zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wybór :) Mi też się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo myślałam nad wyborem, ale te jako pierwsze rzuciły mi się w oczy :)

      Usuń
  5. Okularki cudne są po prostu :)
    A na pierogi przyjeżdżaj bo co nieco zamroziłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie po drodze mi obecnie, ale jak będę w okolicy to zajrzę :D

      Usuń
  6. Okulary piekne ;) tez bym je wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. okulary eleganckie tylko trochę duże ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki kokardkom nie są takie zwyczajne ;) bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne, widać że solidnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny model zamówiłaś :)
    Ja wciąż się nie zdecydowała na okularki Firmoo ;D

    Ps. Twój blog się tak zmienił, że za każdym razem nie mogę poznać, że jestem u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zmiany idą w lepszą stronę :)

      Usuń
  11. świetny model, pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny model wybrałaś, w takich zazwyczaj czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!