Paese Box mam i ja !

Pięknie się tydzień zaczął - dziś dostałam zamówione pudełeczko Paese :)



W pudełeczku znajduje się 5 pełnowymiarowych kosmetyków

 
 oraz 6 testerów/miniproduktów/miniaturek, wybierzcie co chcecie :D


Z pełnowymiarowych produktów w moim boxie znalazłam:


Mineralny sypki puder do twarzy, dekoltu i ciała, nasycony złotymi drobinkami.
Bardzo miękko aplikuje się na skórze nadając jej piękny, jednolity blask.
Złożony jest całkowicie ze składników pochodzenia naturalnego, ponad 50% jego składu to perła.
 30 ml/35 zł



Cień do powiek Berryberry nr 7
(nie znalazłam go na stronię Paese)

Idealny do podkreślenia kości policzkowych.
Pielęgnuje skórę i chroni ją przed przedwczesnym starzeniem.
Obecność oleju arganowego zapobiega wysuszaniu naskórka i dba o jego odpowiedni poziom nawilżenia.
 6g/18,90 zł



Błyszczyk daje efekt naturalnego blasku i zapewnia mocne nasycenie koloru. Jego formuła zapewnia wysoki poziom nabłyszczenia. Dostępny w najbardziej pożądanych odcieniach: od jasnego różu, przez „nude”, do odcienia soczystej pomarańczy i zmysłowej czerwieni.
 6,5 ml/9,90 zł 

Pomadka z dodatkiem oleju arganowego zapewnia mocne pokrycie, intensywny kolor i lustrzany blask. Receptura została stworzona, aby zapewnić długotrwały efekt (tzw. efekt long lasting), dzięki czemu kolor wyjątkowo długo utrzymuje się na ustach, nie ścierając się.
Szminka zawiera dodatek najcenniejszego z używanych w kosmetyce oleju arganowego, który zawiera dużo witaminy E wykazującej właściwości antyokysdacyjne.
 4g/23,90 zł


Cel: każdy kolorowy lakier
Efekt: świeża, trwała i błyszcząca powierzchnia lakieru do 10 dni
Nabłyszczacz długotrwale chroni manicure przed promieniowaniem UV i detergentami dodając mu blasku oraz świeżego wyglądu
 9 ml/17,90 zł


Seria Sand to lakiery, które po naniesieniu i wyschnięciu tworzą efekt struktury piasku.
Wystarczy jedno pociągniecie pędzelkiem aby paznokcie wyglądy jak posypane tysiącami ziarenek piasku i drobnego brokatu.
Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję.
Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia.
Effect Crack Nr 304
(nie znalazłam go na stronie)
9 ml/15,90 zł (3x6 ml) 
 

 Produkt jest niezwykle lekki, jedwabisty i łatwy w aplikacji, pozostawia aksamitną w dotyku skórę. Idealny jako ostatni etap makijażu. Polecany głównie do cery mieszanej i tłustej. Puder ryżowy absorbuje nadmiar sebum. Może być stosowany na całej twarzy lub jedynie na wybrane jej partie. Biały kolor pudru, po nałożeniu na twarz staje się całkowicie transparentny.
Nadaje długotrwały efekt zmatowienia, doskonale wygładza cerę, można go stosować jako puder wykańczający lub podkład (bazę) pod makijaż.
30 ml/39 zł.(ja mam 2x8 ml)

Z zawartości boxu jestem zadowolona, chociaż z chęcią zamieniłabym róż na cienie, bo po prostu go nie używam. Najpewniej pójdzie w świat. Mimo tego zastanawiam się nad kupnem drugiego pudełeczka. Liczę się, że kosmetyki mogą mi się powtórzyć, ale zawsze się znajdzie ktoś, kto je przygarnie :)

A tak w ogóle to blogi to zuo !!! :D 

Idę robić blok czekoladowy - ostatnio za mną łaził, więc czas przechytrzyć i złapać :D

28 komentarzy:

  1. Świetne to pudełko ! Kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, są naprawdę dobre :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jutro go obadam "twarzowo" , bo na dłoni to co ja mogę :D

      Usuń
  4. o super zawartość, opłaca się jak nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się opłaca, dlatego chyba zamówię jeszcze jeden :D

      Usuń
  5. Tylko pudry z miniaturek mogłyby mnie zainteresować, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po cichu liczyłam na właśnie puder ryżowy, ale chyba zamówię drugi box, może wtedy się trafi :)

      Usuń
  6. Fajna zawartość, jednak te boxy mnie nie kuszą. Brałam udział w ostatniej takiej akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie kuszą Glossy Boxy i Shiny boxy, ale ten mnie zainteresował :)

      Usuń
  7. Śliczne lakiery Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mam każdy z innej parafii - i crackowy i piaskowy, i zwykły :)

      Usuń
  8. Całkiem niezły ten box, chociaż kolory cienia i pomadki zupełnie nie mój. Jedyne czego się obawiam w tych boxach, to właśnie doboru kolorystyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się tego bałam, ale raz kozie śmierć. W kinder niespodziance też nie wiadomo jaka będzie zabawka :D

      Usuń
  9. Kusiły mnie te boxy ale jak zobaczyłam pierwsze zawartości na blogach cieszę się, że nie zamówiłam bo nie wiele z tego bym używała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z ciekawości kupiłam, ale innych boxów nie wezmę :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Pierwsza myśl - cukierkowy barbi róż, ale jest całkiem spoko :)

      Usuń
  11. mam puder sypki z Paese i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała potestować i zobaczyć, bo bambusowy z BU mi się kończy :)

      Usuń
  12. Mnie bardzo ciekawi ten puder ryżowy :) A róż całkiem fajnie się prezentuje - ja jakoś nie mam przekonania do tych wszystkich pudełeczek. Oj pospamuję Ci dzisiaj tutaj troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny box Ci się trafił ;) i zapraszam do siebie http://recenzjekosmetykowpaese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!