Haul: Reserved, Rossmann, Stara Mydlarnia, Gruper.

We środę dostałam ostatnią paczkę z DDD, dziś listonosz przyniósł złuszczające skarpetki zamówione na Gruperze, Mikołaj już teraz dał mi prezent, a sama sobie kupiłam nowe piaski Lovely :D






Stara Mydlarnia.


Zamówiłam dwa kawiory i algowy peeling do twarzy - oczywiście wszystko na spółkę z mamą. Kawiory mamy Wanilia i pomarańcza (w ogóle nie czuję zapachu)i Bursztyn (tu już lepiej czuć jantar). Ciekawa jestem ich działania, bo skład jest całkiem całkiem. Ostatnio widziałam w Naturze produkty Starej Mydlarni.

Gruper.


Kupiłam w sumie trzy opakowania, dwa dla mnie i TŻ jedno oczywiście dla mamy. Ciekawa jestem ich działania, bo widząc efekty i czytając recenzje na Waszych blogach zapowiadają się nieźle. Para kosztowała 26 zł, czyli zapłaciłam w sumie 78 zł z wysyłką (list polecony priorytetowy).

Rossmann.



Wy macie piaski Lovely, mam i ja :D Polubiłam ten rodzaj wykończenia, więc przy okazji zajrzałam do Rossmanna czy może się jakieś uchowały. Z trzech dostępnych kolorów wybrałam dwa - śnieżek oraz brokacik bombkowy jak ja to mówię. Jest jeszcze kosmiczny pyłek i pewnie go kupię, ale na pierwszy rzut te dwa mi się najbardziej spodobały. Każdy kosztował 8,59 zł, a nr to 1 i 2

Reserved aka Mikołaj.



 Początkowo chciałam inną torbę, tzn. podobny krój i wygląd, ale jak patrzyłam na stronie to była tylko w jasnobeżowym kolorze. Wczoraj weszłam i zobaczyłam, że dostępna jest również czarna. Dziś w Reservedzie w Parku Matarnia jest -20%, więc powiedziałam Mikołajowi ;) to i owo i pojechaliśmy. Czarnej nie było, jasnej nie widziałam, ale za to w oko rzuciła mi się ta. Dostępna była jeszcze w kolorze końskiego brązu, jednak taki kolor już mam, więc kupiłam jasną. Cena super - 69,90 zł oczywiście po przecenie, bez zniżki, bo przecenione się nie łapały, ale w końcu mam taką torbę jak chciałam :D


Dobrze, że już weekend, znaczy niedobrze z jednej strony, bo TŻ jutro do pracy na popołudnie, więc kolejny dzień jesteśmy z synkiem sami, ale od czego jest niedziela - będziemy kompletować prezenty dla rodzinki.

Macie już wszystkie prezenty dla bliskich? A może Mikołaj już był u Was wcześniej tak jak u mnie? Jak podobają się Wam moje zakupy ? :)

44 komentarze:

  1. bardzo ładna torebka :) ja poluję na taką jedną z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam "wypaczony" gust odnośnie torebek i naprawdę rzadko która podoba mi się w 100% . Tej się udało na 99, 9% - mógłby być ciemniejszy kolor :D

      Usuń
  2. ja jeszcze nie mam piasków Lovely ale planuje kupić złoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie nie mogłam się powstrzymać i od razu nałożyłam biały - jest śliczny :)

      Usuń
  3. Ja juz kupilam wszystkie prezenty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeden już mam, a resztę wiem, co kupić, więc tylko to kwestia podreptania do sklepu :)

      Usuń
  4. świetne zakupy, torebka prześliczna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zamierzam kupić sobie te piękne lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mam już biały na paznokciach i stwierdzam, że srebrny też chcę mieć :)

      Usuń
  6. podoba mi się Twoja torba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Także skusiłam się na snow dust - biały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam go na paznokciach i wiem, że srebrny też dokupię :)

      Usuń
  8. Też kupowałam te skarpety do stóp na gruperze;) Ps. przesyłka dotarła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczuszka dotarła cała i zdrowa - dziękuję jeszcze raz za odsypkę, próbkę i zawieszkę - jest cudowna :)

      Usuń
  9. muszę w końcu iść do rossmana po te lakiery lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo są świetne - mam biały właśnie na paznokciach i wiem, że dokupię ten srebrny :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki starej mydlarni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kosmetyki Starej Mydlarni znałam z widzenia i ze słyszenia. Sama jakoś nie szukałam ich w w drogeriach, ale postanowiłam skorzystać z DDD i je wypróbować :) Co możesz mi polecić z ich kosmetyków?

      Usuń
  11. do kąpieli polecam Ci sól Organique, pachnie na całą łazienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała zajrzeć do CH Riviera w Gdyni, bo kojarzę, że tam jest salon Organique. Jakie zapachy polecasz do relaksującej kąpieli?

      Usuń
  12. Nie lubię Reserved, ale cała reszta - bardzo fajna! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie lubisz tej marki? Masz z nią nieprzyjemne przygody? Resztą jak widać się już podzieliłam z mamą :)

      Usuń
  13. ja jeszcze nie mam piasków z Lovely! ale już je chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te skarpetki mnie bardzo ciekawią :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie ich recenzja, a nawet trzy - moja, TŻ i mamy :)

      Usuń
  15. ja sie musze skusic na te skarpetki złuszczające w koncu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, robią furorę na blogach :)

      Usuń
  16. Piaskiiiiiiii! :D <3 Też chciałam ten biały śnieżek, ale u mnie już nie było po nim śladu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam dokupić srebrny, ale też już nie było :(

      Usuń
  17. Kurzce a szpieguj sobie jak coś zapraszam :) A teraz jak znowu zmieniłaś adres to mi całkiem zaświrował blogger - ale od soboty mam już wolne do stycznia wtedy pokminie :) A zakupy świetne choć ja do końca tym skarpetkom złuszczającym nie wierzę :) A fakt u mnie są te kawiory ze Starej Mydlarni w Naturze ale też zauważyłam że nie w każdej są dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się butelki kawioru ..i faktycznie widziałam je w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!