Haul: Mydlarnia Hebe, Lady Make Up.

Jeszcze przez ten tydzień będę "męczyć" Was wpisami zakupowymi. Dziś pierwsza część zamówień z Dnia Darmowej Dostawy.



Mydlarnia Hebe.

Tak jak w zeszłym roku, teraz również zamówiłam woski YC. Wybrałam 8 zapachów, których nie miałam, a które najbardziej mnie ciekawiły. Każda tarta w cenie 6 zł i już nie mogę się doczekać, aż zapachy wypełnią moje mieszkanie. 
Loves me, Loves me not mnie zachwycił najbardziej, przypomniało mi się dzieciństwo, kiedy z mamą chodziłam do parku na stokrotki. Zawsze robiłam bukieciki, wianki, bransoletki. Nawet teraz gdy wiosną mama zobaczy pierwsze stokrotki to dzwoni do mnie i mówi, że czas na spacer do parku, bo te cudne kwiatki już są i mimo że od takich spacerów minęło ponad 15 lat, to z gdy szłam z synkiem i widziałam stokrotki, to łezka mi się w oku kręciła :)


Lady Make Up.
Tam wybrałam pędzle, bo o pudrze zapomniałam. Zamówiłam Hakuro H52, H80 i Maestro 380 r.6. Myślę, że na nich zakończę pędzlowe "chciejstwo", bo widzę, że mam wszystkie te, które akurat mi są potrzebne na domowy użytek. Recenzję wszystkich moich pędzli zrobię na pewno, ale jeszcze poużywam te nowe. 



Czekam jeszcze na czarne mydło z Mint oraz kawiory i peeling ze Starej Mydlarni.

A Wy już dostałyście swoje zamówione paczuszki?

36 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :) Zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To połowa, ale ta przemyślana i planowana :D

      Usuń
  2. Ile wosków<3
    Moje paczuszki z DDD pewnie jutro przyjdą bo już chyba wszystkie wysłane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na jeszcze dwie, mam nadzieję, że w tym tygodniu kurierzy zdążą :)

      Usuń
  3. Ja też dzisiaj dostałam paczki - głównie prezenty pod choinkę :)
    A z wosków które zamówiłaś miałam red velvet - jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję właśnie :D Oprócz stokrotek ten mi się podoba jako drugi :)

      Usuń
  4. ale super kolekcja wosków i pędzle piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosków mam już chyba ze 30 sztuk, a pędzle to raczej ostatnie :)

      Usuń
  5. Woski są genialne, uwielbiam je :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dostałam część, czekam jeszcze na zamówienie z Mint włąśnie, jak Ty :)
    Pędzelki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam mail, że wysłali paczkę, a 30 min. potem, że jest spakowana :D

      Usuń
  7. Oo świetne zakupy :) Ile wosków, chętnie bym je przygarnęła ;) I pędzelki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób sobie prezent na Mikołajki i zamów woski :)

      Usuń
  8. świąteczne woski mnie kuszą, ale obawiam się, ze ich zapachy będą tak duszące jak Vanila chai ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pachnie u mnie Kitchen Spice i rzeczywiście jest to mocny zapach, ale po ok. pół h zmniejsza się jego intensywność :)

      Usuń
  9. Ja jutro odbieram z paczkomatów, m.in. puder ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wysłałam mail :) Ciekawa jestem Twoich zakupów :)

      Usuń
  10. woski i pędzle :) super! też czekam na swoje przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja dalej czekam na moje szampony ciekawe kiedy będą :) Aj z tymi woskami to żeś zaszalała nie powiem kiedy ty je pozużywasz :) Odliczam tylko do piątku i biba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama kupiłam woski, ale stacjonarnie, bo mam Mydlarnię Wrocławską pod ręką :) Z tym, że u mnie trochę "lżejsze" zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Mydlarnię no 1, ale jeżeli nie jadę w celu zakupów ciuchowych do Galerii Bałtyckiej to mi nie po drodze :)

      Usuń
  13. hajkuro uwielbiam :).
    Woski idealne na zimowe wieczory <3

    dodaje d oobserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Hakuro jak widać i dziękuję za dodanie :)

      Usuń
  14. Do mnie już wszystko dotarło :) 5 wosków i do mnie trafiło ... jak już się zacznie z YC ciężko się od nich opędzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie jeszcze nie wszystko doszło - ostatnie zostało zamówienie ze Starej Mydlarni :)

      Usuń
  15. Ojejaaaa ile dobroci z YC! I moje ulubione zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dużo mi brakuje, ale mam te co chciałam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!