Haul: Mint + niespodziewajka od Adonia Organics,

I znów nowości kosmetyczne. Jedno zamówienie z Mint, które poczyniłam z okazji DDD, a druga paczuszka to wielka niespodzianka !





Mint.


Z tego sklepu zamówiłam tylko czarne mydło na spółkę z mamą. Zużyję moje marsylskie lawendowe i przetestuje tę nowość. Dostałam również broszurki informacyjne, które dam mamie, aby mogła się na spokojnie zapoznać, czego to jeszcze nie miała.

Drugiej przesyłki się nie spodziewałam. Odbierając ją od kuriera byłam pewna, że to właśnie czarne mydło z Mint. Otwierając paczkę zrobiłam wielkie oczy i do tej pory zbieram szczękę z podłogi. 
W torebeczce znajdował się list od Pani Izy oraz kartonowe pudełeczko skrywające cud nie kosmetyk - tak mi nakreśliła Pani Iza, a resztę dopowiedział wujek Google.
Kompletnie nic nie słyszałam o kremie Athena 7 minute lift ani o marce Adonia Organics, ale od razu "wyguglałam" nazwę i zapoznałam się z nią bliżej. Ponadto zobaczyłam filmik z DDTVN, w którym ten kosmetyk testowała Dorota Wellman. 


Jesteście ciekawi tego kosmetyku tak samo jak ja?

P.S. Zapaliłam w kominku wosk YC Salted Caramel - nie jest on cudowny. Pierwsze słowo jakie mi przyszło na myśl po rozcięciu folii zabezpieczającej - mydło, a teraz czuję kozieradkę z cukrem :D A Wam co przypomina zapach tej tarty? 

24 komentarze:

  1. Jesteśmy BARDZO ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zamieszczę recenzję, zwłaszcza że to nowość dla mnie i pewnie dla Was też :)

      Usuń
  2. Fajna niespodzianka- daj znać później co to za cudo ;)
    A co do tej tarty, to mi tez na początku sie nie spodobała, taki duszący zapach; ale dopiero po jakimś czasie palenia (nie wiem może z godziny) zapach zamienił sie w coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zapach w czasie palenia się zmienia (ale mi się zrymowało :D), ale jednak dalej mnie nie urzeka :(

      Usuń
  3. nie wiedziałam że w tym sklepie dają takie gratisy:) gratuluje zakupów i czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem Athena to nie gratis ze sklepu Mint, a paczka niespodzianka od Adonia Organics :)

      Usuń
  4. mam wielką chęć na to mydło, ale zużywam zapasy

    OdpowiedzUsuń
  5. tez dostałam ten prezent od Pani Izy, ale skąd i za co nie mam pojęcia? może Ty coś wiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wera, ja tak samo jestem zaskoczona i widzę, że wiem tyle co Ty, czyli prawie nic :) guglałam już czy któraś też dostała paczkę, ale nic mi nie wyskakiwało.

      Usuń
  6. Ja jeszcze tego wosku nie odpalałam ale może dzisiaj to zrobię - a tego kremu no jestem ciekawa zresztą jak i czarnego mydła :) Ale u Was śniegu nasypało to się będzie synek cieszył i z mamą bałwanki lepił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu Aga u nas mnóstwo :) muszę sanki znaleźć dla młodego :)

      Usuń
  7. Strasznie mnie kusi to czarne mydło... żałuję, że nie kliknęłam go z okazji DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie skusiłam ze względu na DDD :)

      Usuń
  8. Ja chyba jako jedyna z blogsferze jeszcze nie mam w domu tych wosków więc nei wiem jak pachnie :D / W wolnej chwili, zapraszam do wzięcia udziału w konkursie lub rozdaniu :) Mam nadzieję, ze nagrody skuszą heh:) (http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!