Haul: Hean, Carmex, Media Markt

Dziś dostałam paczkę z zamówieniem z Hean, "zakupiłam" nowe Carmexy, a wczoraj w Media Markt kupiłam tylko jedną książkę.



Hean.
Skorzystałam w zeszły weekend z darmowej dostawy i zamówiłam dwa pełnowymiarowe kosmetyki oraz 5 próbek:


Baza pod cienie zaskoczyła mnie swoją wielkością - przyzwyczajona do Kobo i ArtDeco kiedy zobaczyłam duży słoiczek o poj. 14 g. to aż mnie wcięło. O cieniach słyszałam wiele dobrego, więc postanowiłam wrzucić do wirtualnego koszyka paletkę cieni Hight Definition w odcieniu Hot Chocolate nr 405. Z próbek wybrałam dwie pudru rozświetlającego (odcienie 01 alabaster i 05 słoneczny beż) i pomadki: Vitamin Coctajl 308 i 322 oraz Classic Colours Festival 3bt). Gratis dostałam piękny lakier nude I <3 nr 407.

Carmex.

Kolejne Carmexy ze Stanów :)


Znów dzięki uprzejmości wizażowej koleżanki Marty mogę cieszyć się kolejnymi Carmexami. Mam dwa wiśniowe w sztyfcie, dwie tubkowe wersje oraz limonkowy i granatowy - ceny kuszące - Marta skorzystała z promocji 2 za 1, więc za 1,5$ były dwa sztyfty (ok. 4,50 zł za dwie sztuki to raczej u nas się nie spotka takiej promocji).

Media Markt.

Książka. Nie inaczej tylko książka.
Przy okazji zakupu nowego odkurzacza (nasz prezent gwiazdkowy) weszłam do Media Markt i od razu ruszyłam szperać w koszu z książkami z myślą "a może coś dorzucili". I dorzucili, ale kilka pozycji. Wzięłam jedną Micheal Connelly "Strach na wróble". Znów w cenie zawrotnej - 9,99 zł.


Dzień darmowej dostawy.

Kupiłam prawie wszystko, co miałam zaplanowane. 
Woski wzięłam prawie wszystkie, które chciałam - zamieniłam tylko Christmas Memories na Red Velvet. Z Lady Make Up te pędzle z zakładek zakupiłam, a że nie miałam dodanego pudru ryżowego Pierre Rene to o nim zapomniałam, wrrrr. Jestem wściekła na siebie, ale cóż. Na przyszłość mam nauczkę żeby dodawać od razu do zakładek, a nie potem. Potem nigdy nie będzie. Zakupiłam jeszcze kilka kosmetyków, które biorę na spółkę z mamą. Ze Starej Mydlarni wybrałyśmy Kawior do kąpieli Biała czekolada oraz Bursztyn a także peeling do twarzy z algami. Z Mint kliknęłam Czarne mydło w ilości 150 g (na pół oczywiście), bo ciekawi mnie ono strasznie.

Ogłaszam grudzień miesiącem pod znakiem banu na zakupy. Na dniach wrzucę wpis z projektem denko październik-listopad i będę widzieć i wiedzieć, że oczywiście taki ban jest obowiązkowy, potrzebny, a nawet wskazany.

A Wy kupiłyście wszystko, co chciałyście?

59 komentarzy:

  1. Piękne zakupy, Ja dziś też poszalałam na darmowej dostawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, czytałam :) Czekam na post zakupowy :)

      Usuń
  2. carmexów zazdroszczę najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są dobre, więc masz czego :)

      Usuń
  3. granat i limonka mmm ale bym powachala :DDD a właśnie też zamówiłam bazę z hean, zobaczymy jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limonkowy pachnie limonkowo, soczyście, a granatem troszkę się zawiodłam, ale też jest dobry :)

      Usuń
  4. Zrobiłam tylko drobne zakupy z półproduktów biżuteryjnych :)
    Bazy pod cienie używam drugi rok, a wciąż jeszcze końca nie widać, zaś paletka Hot Chocolate jest moim wyborem zawsze, gdy mam ograniczoną ilość miejsca w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie "przeraziła" ilość, ale teraz będę miała pretekst do robienia makijaży :) Paletkę właśnie wzięłam pod tym kątem :)

      Usuń
  5. Carmex - granat, jestem ciekawa Twojej opinii, uwielbiam granaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komentarzach zadałyście dużo pytań odnośnie tych dwóch Camrexów, więc zamieszczę osobny wpis na ich temat :)

      Usuń
  6. Fajna paczka :) ten zielony carmex mnie ciekawi :) no to bazę będziesz mieć na lata ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza jest ogromniasta, ale jeszcze bardziej będę miała motywację do robienia makijaży :)

      Usuń
  7. a ja nawet nie skorzystałam z dnia darmowej dostawy, jestem zwolenniczką zakupów stacjonarnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kupować stacjonarnie, ale są takie produkty, do których nie mam dostępu, a wtedy darmowa dostawa jest zbawieniem :)

      Usuń
  8. Hean i Camexy bym Ci ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uaaa , będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w grudniu też muszę się ograniczyć , zwłaszcza na kosmetyki , ale za to mam nadzieję że Mikołaj i Gwiazdka będą obfite ,
    tak się zastanawiałam właśnie skąd książka w Media Markt , teraz już wiem ,
    świetne zakupy z Hean , też lubię tam kupować , zwłaszcza jak mają darmową wysyłkę i jeszcze jakiś rabat dodatkowy to już w ogóle jest mega tanio , te próbki pomadek to na ile starczają ? będę wdzięczna za odpowiedź u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W listopadzie nakupowałam pełno książek w cenie 9,99 zł, które to w Empiku kosztują po 30 zł średnio za pozycję.
      Próbki pomadek mają 1,2 g, a pełnowymiarowe 4,2 g, więc myślę, że starczą na dość długo :)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź , czyli całkiem spore

      Usuń
  11. Świetne zakupy. Bardzo mnie ciekawi ta baza z Hean.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jej trochę poużywam, to na pewno zamieszczę recenzję :)

      Usuń
  12. A ja książkę również tą posiadam :) A hmm ja ostatecznie nie skorzystałam z darmowej przesyłki bo nie mam nic w planach do zakupienia postanowiłam troszkę spustoszyć moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na bogato, a baza z Hean WOW rzeczywiście ogromny słoik O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz a porządnie, a baza rzeczywiście jest ogromna :)

      Usuń
  14. Carmexy super :) uwielbiam :))
    próbowałam zdradzić z Blistexem ostatnio, ale to nie to...
    Carmex lepszy :D szczególnie lubię w słoiczku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blistex mam wiśniowy, ale czeka jeszcze na swoją kolej - teraz zużywam Carmexy tubkowe - truskawkowy i miętowy :)

      Usuń
  15. podoba mi się zapach wiśniowego carmexu :) aczkolwiek mam próbkę bo i tak jestem nadal sceptycznie do niego nastawiona :P ja nic nie kupiłam wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiśniowy najbardziej mi się podoba, na drugim miejscu jest limonkowy :)

      Usuń
  16. Lakier do paznokci ma bardzo ładny kolor :)
    I ja zrobiłam zamówienie na Mint, ale wybrałam serum do twarzy i rękawicę Kessa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko czarne mydło, poleciałam bardziej w akcesoria :)

      Usuń
  17. wosk red velvet to mój ulubiony! ja wczoraj zrobiłam głównie część świątecznych zakupów ale wpad też jeden kosmetyk, no cóż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jego zapachu, zawsze jak chciałam go kupić to nie mogłam, bo nie było :)

      Usuń
  18. Podobno u nas ma już się pojawić wersja Carmexu limonkowego i waniliowego. Nie mogę się doczekać! Tylko ceny wiadomo... A jak wrażenia po granacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waniliowy chciałam, ale nie było, więc mam inne. Na pewno jak się pojawią u nas to waniliowy kupię :)
      Odnośnie wersji limonkowej i granatowej to zrobię osobny post, bo widzę, że Was ciekawią :)

      Usuń
    2. O to fajnie :) Wczoraj byłam w Super-pharm, ale waniliowych jeszcze nie było :]

      Usuń
  19. limonkowy i granatowy Carmex- ciekawe kiedy u nas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limonkowy ma być niedługo dostępny - dziewczyny tutaj pisały :) Ja zakupię na pewno waniliowy :)

      Usuń
  20. Te Carmexy mają być niedługo w PL, ja na pewno zakupię limonkowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo limonkowy jest mniamuśny :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Jak u prawdziwej carmexomaniaczki być powinno :D

      Usuń
  22. Kolory paletki Hean fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile carmexów ;) a ja sie z nimi nie polubiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Mnie wiele razy ratowały od opryszczki :)

      Usuń
  24. Pomimo, ze nie jestem przekonana do Carmex'ów to CI ich zazdroszczę. Szkoda, że nie ma ich w PL, bo może wtedy bym się do nich przekonała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waniliowy i limonkowy ma być dostępny u nas :)

      Usuń
  25. O mamo jakie zapachy Carmexów*_*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja z Carmexów toleruję tylko wersje w słoiku, ale jakby wyprodukowali słoiczkową właśnie o zapachu granatu to bym przepadła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!