Haul: coś dla ciała i ducha.

Znów zakupy, ale nie urodowe :)



Escada Desire me to mikołajkowy prezent od TŻ. Jedną Escadę już mam, ta jest druga :)
My Secret, pigment w pięknym brzoskwiniowym odcieniu 04. Teraz będę kombinować makijaże na jego podstawie :)

I coś dla ducha:

Harlan Coben "Zachowaj spokój" 19,99 zł oraz Karin Wahlberg "Zastygłe życie" 14,99 zł - oczywiście z Media Markt. Lauren Weisberger "Zemsta ubiera się u Prady" 29,99 zł to znów zakup z Biedronki.
Nowe Scrabble Łamisłówka 74,99 zł zakupione w Carrefour.

Pełen pakiet na zimowe wieczory :)

Dziś u mnie chlapa, ledwo szłam do Biedronki, jak nie oblodzony chodnik, to kałuże wielkości Bałtyku. Nie lubię takiej pogody, już wolę śnieg i mróz byle by ciapy nie było.
Kupiłam na gruperze skarpetki złuszczające, które polecałyście na blogach - mam nadzieję, że okażą się dobre.

Jak Wam minął weekend? Mi jak zwykle o wiele za szybko :D

30 komentarzy:

  1. "Zachowaj spokój" czytałam, tak samo jak "Zemsta ubiera się u Prady". "Zastygłe życie" mam, czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dziś zabiorę za "Zemstę..." :D

      Usuń
  2. Weekend mi tylko śmignął ;) Lubię biblioteczkę Biedronki, coraz lepiej jest zaopatrzona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mnie :) Rzeczywiście, w Biedrze coraz częściej można kupić w dobrej cenie ciekawe pozycje :)

      Usuń
  3. Zemsta ubiera się u Prady planuję właśnie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dziś zabiorę za tę pozycję :)

      Usuń
  4. Weekend zawsze za szybko mija. A fajne książki teraz na ciebie czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślałam, że to jakiś balsam a to Scrabble :D też nie cierpię takiej pogody..wolę trzaskający mróz i trzeszczący pod butami śnieżek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka pogoda mnie przygnębia, wolę gdy słońce świeci na ten piękny biały śnieg- od razu jest jaśniej i tak radośniej :)
      Na pierwszy rzut oka to pudełko rzeczywiście wygląda jak jakiegoś kosmetyku :)

      Usuń
  6. Jak się gra w te Srabble? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie grałam, ale "regulamin gry" mówi o tym, że słowa można układać dowolnie, byle by była jedna litera z już ułożonych słów, ponadto nie można układać dwóch wyrazów naraz ani przesuwać płytek. Zakręcone to trochę, ale jak w pogram to napiszę co nieco o tej grze na blogu :)

      Usuń
    2. Okej :) Brzmi fajnie :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mam już pierwszą wersję, więc do kompletu kupiłam drugą :)

      Usuń
  8. Escada to piękny zapach :)
    A ksiązkę kontunuację Prady chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania szaleje - do Media skoczę w piątek bo idę do teściowej :) A już myślałam żeby do Gdańska śmignąć bałwanki lepić a tu potop :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, już nie szaleję, bo nic nie znajduję w Media już :(
      potop to mało powiedziane, wszędzie woda :D

      Usuń
  10. kocham książki :) chętnie bym je przygarnęla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie zakupy dla ducha i nosa :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wszak nie samymi kosmetykami blogerka żyje :D

      Usuń
  12. widzę że lubisz czytać , u mnie książki na razie leżą i czekają w kolejce , coś nie jestem ostatnio z czasem zaprzyjaźniona , ucieka mi strasznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czytać :) Od kiedy tylko nauczyłam się czytać tak książki połykam jednym tchem :)

      Usuń
  13. chyba muszę przejść się do Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ten pigment czaję się już spokojnie ze dwa lata... Jakoś do tej pory nie udało mi się go kupić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!