Dzień darmowej dostawy 2.12 - moje plany zakupowe.

Ostatnie tygodnie obfitowały w różne promocje, zniżki i inne cuda żebyśmy tylko wydały kasę :D
Rossmann -40% na kolorówkę przez tydzień. Drogeria Hebe też -40% na kolorówkę. Superpharm tak samo.
Wiele z Was, tak jak ja, skorzystało z tych zniżek i możemy się cieszyć nowymi kosmetykami, a nasze konta i portfele zieją pustką.

Teraz znów 2 grudnia jest Dzień darmowej dostawy, z której wiele z Was też skorzysta. Ja również, zwłaszcza że moja skrzynka mailowa jest bombardowana mailami o tytule XXX (nazwa sklepu - Dzień Darmowej Dostawy - masz już listę ?).

Planuję podobnie jak w zeszłym roku, zakup wosków Yankee Candle w Mydlarni Hebe oraz kilka pędzli i puder ze sklepu Lady Make Up.

Mydlarnia Hebe 

źródło: mydlarnia-hebe.pl
 W zakładkach mam Home sweet home, Christmas Eve, Christmas Memories, Merry Marshmallow, Salted Caramel, Kitchen Spice, Loves me, loves me not i Fireside treats. Każda tarta kosztuje 6 zł, a tych zapachów nie mam. Z Mydlarni Hebe raz już zamawiałam i serdecznie polecam Wam obejrzeć, co mają ciekawego w ofercie (nie tylko woski, ale mydła i inne takie różności).

Lady Make Up

źródło: ladymakeup.pl

 Tu oczywiście pędzle - Hakuro H80 oraz H52, Maestro 380 r.6. Kuleczkowych pędzelków do załamań nigdy za mało, a "grubas" do pudru będzie pewnie wielozadaniowy. Skośniak Maestro przyda mi się również do podkreślania załamania. Puder ryżowy Pierre Rene mnie ciekawi, ma dobre opinie. Kończy mi się puder bambusowy z BU, więc przydałby się już następca. Ze strony Lady Make Up również wiele razy zamawiałam pędzle i zawsze dochodziły dobrze zapakowane i w krótkim czasie.

Całościowe wydatki:
Mydlarnia Hebe - 48 zł
Lady Make Up - 68,30 zł.


Wiem, że Wy też skorzystacie z DDD - pochwalcie się swoimi zakupowymi planami :)

32 komentarze:

  1. Bardzo kusi mnie DDD. Zastanawiam się nad pędzelkiem z LadyMakeup i kilkoma pierdołami z Mydlarni Hebe. Ale jeszcze nie wiem, czy się zdecyduję :).
    W kominku pali mi się właśnie Fireside Treats - polecam, to taki nietypowy zapach. Czuć w nim słodkie pianki, ale i delikatną męską nutę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Twoim opisie będzie mi się podobał ten wosk :) Pędzle zamówię, może będę miała jeszcze większą motywację do makijaży :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam sklep Lady Make up - wysyłka jest błyskawiczna, a mają nie tylko Hakuro czy Maestro, a i Kozłowski, Sigma, Zoeva :)

      Usuń
  3. Mi póki co wosków wystarczy zresztą od jutra w mydlarni kolejne 4 zapachy po 4,50 sztuka więc może tam się na coś skuszę a ja w sumie już poczyniałam zakupy kosmetyków rosyjskich więc póki co nie ma nic coby mi było potzrebne. Choć nie właśnie czaję się na Kindle i jestem zdecydowana kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałaś sama, mam tylko jedne stoisko z woskami. Jeszcze do listy dopisałam czarne mydło :D

      Usuń
  4. Rok temu też kupiłam woski w tej mydlarni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, zrobiłam duże zamówienie przed świętami, nawet chyba też w DDD :)

      Usuń
  5. Nie mam żadnych planów zakupowych ale chyba muszę to zmienić - może kupię już prezenty na święta? :) wizja że trzeba tylko kliknąć i przyjdą do mnie do domu jest bardzo przyjemna zważając ile ludzi teraz w centrach handlowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie dobre, że jak masz upatrzony produkt to teraz odpada Ci wysyłka :) Oj coś o masie ludu wiem, dziś byłam w Parku Matarnia i nawet autokary przyjeżdżały z obcokrajowcami. Boję się myśleć, co będzie przed świętami.

      Usuń
  6. też zamierzam kupić pędzel w tym sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zawsze zadowolona z tego sklepu :)

      Usuń
  7. Właśnie zastanawiam się jaki wosk wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wybierzesz któryś z moich propozycji? :)

      Usuń
  8. Nowe woski i ja planuję niedługo kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z woskami zawsze mam trudny wybór, bo jak widzę na blogach różne zapachy to szaleję potem w sklepie i zamiast wybrać te wcześniej ustalone to zazwyczaj kupuję inne :D

      Usuń
  9. Czyli do mojej listy dopiszę jeszcze jeden sklep:) Skuszę się chyba na ten puder;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder mnie bardzo ciekawi - na pewno porównam go do bambusowego :)

      Usuń
  10. tak jak nie skorzystałam z promocji drogeryjnych, tak bronić się bedę od zakupów w sieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarda jesteś :) Ja nie będę szaleć z dużymi zakupami kosmetycznymi - tego mam dużo za dużo, ale wosków i pędzli nigdy mało - to się nie zepsuje :D

      Usuń
  11. ja jutro nie podchodzę nawet do laptopa :D bo stracę marne resztki moich pieniedzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś wydałam dużo kasy na odkurzacz, ale warto było :)

      Usuń
  12. ja nie zdążyłam niczego zaplanować, chyba nie skorzystam z darmowej dostawy niestety

    OdpowiedzUsuń
  13. JA dopiero obczajam co kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. a w Świecie Zapachów trwa jeszcze promocja -15% i też mają darmową dostawę powyżej jakieś tam sumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zamówiłam w Mydlarni woski, ale Świat zapachów mam w zakładkach :)

      Usuń
  15. też planuję zakupy u LadyMakeup, mimo że miałam już nic nie kupować... ale znalazłam dobry pretekst – coś na prezent, coś dla siebie – ten duet sprawdza się perfekcyjnie i perfekcyjnie gasi wszelkie wyrzuty sumienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam znów wymówkę, a święta, to Mikołaj zasponsoruje :D

      Usuń
  16. ja tez zlozylam zamowienie u ladymakeup :) i tuptam z niecierpliwosci, kiedy to przyjdzie paczka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo widzę, że mamy podobny gust jeśli chodzi o zapachy z YC :)) zasugerowałam się Twoją propozycją i kliknęłam Kitchen Spice, Loves me, loves me not i Fireside treats :D Nie mogę się ich doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!