Zakupowe inspiracje, czyli duży dylemat.

Od kilku dni mam dość duży dylemat. Chodzi konkretnie o kurtkę, w sumie jesienno-wiosenną. Wiem, wiem, trochę za późno wyskoczyłam z takim zakupem, ale lepiej późno niż później.

żródło: zara.com


To jest właśnie mój dylemat. Szukałam na stronie Bershki, Stradiego, Reservedu, podobnej kurtki, ale jak na złość w Zarze jest ta jedna, która najbardziej mi się podoba. Mogłaby być troszkę tańsza - 200 zł to jednak duża kwota. Z drugiej strony patrząc to nie jest wydatek, który bym ponosiła co miesiąc, a rozłożyłby się na rok, dwa, pewnie dłużej.

Może Wy widziałyście w sklepie podobny model? 

Interesuje mnie ekoskórka, bez ściągaczy w mankietach, przy szyi czy w pasie. Bez zbędnych pierdół, ćwieków czy innych ozdób. Nie musi mieć wysokiego kołnierza, bo i tak będę nosić komin do niej.

Jeżeli widziałyście gdzieś taką kurtkę w rozsądnej cenie oczywiście, to dajcie proszę znać :)

P.S. Essie Delicacy dziś padł. I tak długo wytrzymał, bo codziennie katowałam go myciem podłóg, dziś doszło malowanie ścian i pranie ;) Jutro znajdzie się na blogu :)

14 komentarzy:

  1. Ja mam właśnie tą ze zdjęcia. Kupiłam ją w Zarze wiosną i jestem z niej bardzo zadowolona. Owszem, jest dość droga, ale nie ''zużyje'' się za szybko :) Poza tym jest porządnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne ekoskóra nie "zużyje" się zbyt szybko...W Zarze płacisz za metkę, a nie za jakość. Zołzanna zobacz w Housie tam sa teraz promocje na kurtki. Mam stamtąd mnóstwo ciuchów i chodzę w nich juz kilka sezonów. Tam mogę kupowac w ciemno :)

      Usuń
    2. @CoconutLime właśnie obawiam się jakości (jeszcze jej nie macałam, bo nie mam kiedy jechać do galerii), bo słyszałam, że niektóre rzeczy z Zary są trwałe i przeżyją wszystko, a inne rozpadają się po tygodniu, miesiącu.

      Usuń
    3. @Ernestyna to wiem, ale na razie przeglądając sklepy internetowe, które dostępne są też stacjonarnie, nie znalazłam niczego podobnego :(

      Usuń
  2. Hmm robi się już zimno i może zrobią jakąś promocję na nią?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja szukałam skórki ale nie ramoneski , kupiłam w C&A i z mojego doświadczenia, ciężko będzie teraz kupić taką kurtkę bo sklepy zaopatrzone są już w zimowe kurtki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz weszłam na C&A i znalazłam dwie, które będę musiała obejrzeć :)

      Usuń
  4. No ja widziałam podobne u mnie w C&A ale na dzień dzisiejszy to głowy sobie za to obciąć nie dam - sama choruję na taki typ kurtki ale póki co mam ze 3 skóry a one jak na złość zużyć się nie chcą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z allegro standardową właśnie ze ściągaczami w pasie, przy szyi i w mankietach, a nie pasuje mi to już. Też się nie chce kurtka zużyć jak na złość :)

      Usuń
  5. Kochana ja polecam Ci moją z Mosquito :) jest świetna :)

    http://www.mosquito-sklep.pl/pl/kurtki-kamizelki/494-skorzan-kurtka-z-zamkami.html#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Faktycznie dylemat. Ja też w tym roku chciałam kupić nową kurtkę w podobnym stylu. Moja stara z C&A nie wygląda już zbyt ciekawie. Odłożyłam jednak ten zakup do przyszłego roku. Teraz i tak chodzę w czymś cieplejszym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie nowości na blogu - dopiero dzisiaj zauważyłam. Super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!