Wibo WOW Glamour Sand nr 1 - piaseczkowe turkusy

Idę na plażę bym mogła zaśpiewać,  ale teraz to plaża przyszła do mnie.


 Wibo WOW Glamour Sand nr 1

Dostępność: Rossmann
Cena i pojemność: 5, 99 zł / 8, 5 ml
Krycie: 2 warstwy
Smugi/bąbelki: brak
Szybkość schnięcia: ok. 10 min. obie warstwy
Wykończenie: faktura piasku z glassflecked




To nie jest mój pierwszy piasek. Pierwszy był Golden Rose Holiday nr 66, ale nie ma go jeszcze na blogu.

Wibo w swojej piaszczystej kolekcji ma dwie odmiany - Sand Effect, czyli matowe lakiery oraz Glamour Sand Effect - matowe bazy z drobinami brokatu.  W każdej serii są po cztery kolory. Jako że glamourowy piasek mam jeden to od niego zaczęłam.

Buteleczka standardowa dla lakierów Wibo, choćby właśnie obie serie Sand czy Express Growth - prostokątna, bez udziwnień. Pędzelek jest średniej średnicy,  nie jest spłaszczony czy przycięty w jakikolwiek kształt. Konsystencja lakieru jest dość rzadka i musiałam uważać żeby nie upadkudzić skórek,  co oczywiście i tak mi się przydarzyło. Nie mogę powiedzieć, że lakier rozlewa się po paznokciach,  ale trzeba go umieć opanować.

 Baza to czarny mat. Glassflecked w niej zatopione mają różne kolory,  w zależności od padania i rodzaju światła oraz czy są w buteleczce czy na paznokciach.  W buteleczce widać turkus, fiolet i miedź,  a już na paznokciach miedź znika. W świetle sztucznym turkus jest bardziej widoczny. Pochmurny dzień raczej nie sprzyja temu lakierowi, nie ma tego efektu wow. Baza jak była matowa tak taka pozostaje,  drobinki są widoczne,  ale bez szału.

Lakier trzymał się 3 dni, czyli od niedzieli do wczoraj wieczorem.  Testowałam go przy codziennym sprzątaniu i wtorkowy wieczór był jego dniem ostatecznym - o ile lewa dłoń mogłaby jeszcze przetrwać kolejny dzień,  tak na prawej końcówki się już dość mocno starły.  Nie zauważyłam odprysków, co mnie cieszy,  bo nie lubię tego bardzo.

Ogólnie czarny szmaragd od Wibo bardzo mi się podoba i na pewno będę często go nosić tej jesienio-zimy na paznokciach.

Jeżeli jeszcze nie jesteście w posiadaniu piaskowca Wibo to lećcie do Rossmanna i korzystajcie z -40% zniżki na kolorówkę. Po rabacie wychodzi nieco ponad 3 zł za buteleczkę - prawie jak darmo.




46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest ciemny, zwłaszcza że w świetle dziennym nie widać aż tak mocno tych drobinek, ale ogólnie bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. nie przepadam za lakierami piaskowymi, ale ten kolor mnie absolutnie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tych drobinkowych piasków wybrałam tylko jego :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeden jedyny z całej serii mi się spodobał od pierwszego wejrzenia :D

      Usuń
  4. Pomimo tego, że nigdy nie nosiłam na paznokciach czarnego lakieru temu nie umiałam się oprzeć - wygląda na paznokciach świetnie i bardzo przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czarny miałam kilka, może kilkanaście razy, a teraz w sumie oprócz zieleni noszę każdy kolor :)

      Usuń
  5. Oglądałam go i nie wzięłam. Błąd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży błąd ! Ja tego jednego chciałam :)

      Usuń
  6. Piękny jest i cieszę sie, że go kupiłam :) Niedługo wrzucę na paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało Ci się go kupić. Na pewno nie pożałujesz :) Czekam na Twoją recenzję :)

      Usuń
  7. I tego właśnie koloru nie udało mi się kupić:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Super :) Mam nadzieję, że też jesteś z niego zadowolona :)

      Usuń
  9. Podoba mi się, w sklepie od razu wpadł mi w oko. Żałuję jedynie, że jest taki ciemny a piękną zieleń widać tak słabo, choć na Twoich zdjęciach widać ją dużo wyraźniej niż na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze zdjęcie to paznokcie pokryte olejkiem i lampa do tego, dlatego wyszedł taki żywy kolor. Normalnie jest jak na tym kolarzu na dole :)

      Usuń
  10. Ja u siebie patrzyłam na te piaski ale niestety najtańsze te z Wibo kosztowały 7,89zł i w sumie nawet ich już nie ma więc na razie się nie decyduję - choć ten twój kolorek bardzo ładny :) A rzęs nie doklejałam co by nie było :/ - ja po prostu tak mam - choć jedno w miarę wygląda jak powinno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, ale promocja -40% jest jeszcze - leć i bierz, bo po 3 zł wychodzą:)

      Usuń
  11. mnie się ten kolor podoba jedynie w buteleczce :D kupiłam, raz użyłam i leży :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze do niego będę wracać, ale myślę, że pokryję go top coatem dla błysku żeby było widać te drobinki :)

      Usuń
  12. uwielbiam piaskowe wykończenia z iskrzącymi drobinkami, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam piaskowe wykończenie :) Śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio noszę piaski na zmianę z Essie :)

      Usuń
  14. te piaski są świetne, a już na ostatniej promocji można było je dostać prawie że za bezcen :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!