Haul: Rossmann, Empik, SH, Biedronka

Miałam nic nie kupować, ale siła zakupoholizmu była większa. W sumie bardziej potrzeba weszła w grę. 






Rossmann i Biedronka.


Dorwałam kolejny piasek, tym razem Wibo Sand Baltic nr 1. A że piaski trudno zmyć, to kupiłam zmywacz Isana, tym razem w dużej butelce. Szampon Babydream - konieczność przy stosowaniu olejów do włosów. Henna Delia na próbę, miałam brązową, była ok, ale chciałam zobaczyć jak wyjdzie grafitowa. Dwa mleczka Be Beauty, bo TŻ nie wiedział które kupić - wybaczam, bo woda do demakijażu Yves Rocher, którą recenzowałam tutaj, się kończy i wracam do sprawdzonego sposobu demakijażu twarzy.


Empik.


Black Friday, czyli szaleństwo zakupowe. Pojechałam na Matarnię do Empiku w celu kupienia Kominkowej książki "Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj", ale skusiłam się na promocję 2+1 i wzięłam jeszcze dwie pozycje Doroty Terakowskiej "Poczwarka" i "Ono". Za te trzy książki zapłaciłam 70,90 zł.

SH. 


Jak co sobotę (przez ostatni miesiąc w ogóle nie byłam w sh nie licząc tego, jak byłam u rodziców) ruszyłam na podbój lumpeksów. Dziś wszystko po 2 zł, więc szalałam. Więcej rzeczy wzięłam dla synka, ale i dla siebie coś znalazłam.
Dla synia wzięłam bluzkę i spodenki nówki H&M oraz sweter, piżamkę, bluzkę z kapturem i kołderkę - wszystko w stanie idealnym, więc bardzo się opłacało.
Dla siebie zgarnęłam body F&F oraz dwie pary spodni - marmurki Denim oraz ni to jegginy ni to spodnie materiałowe również Denim.

Czekam dalej na paczkę z Hean :(

Raczej do końca listopada już nic nie kupię, bo na pewno skorzystam z Dnia Darmowej Dostawy - już w zakładkach mam zapisane woski z Mydlarni Hebe, a wieczorem przysiądę i obczaję pędzle u Lady Makeup, więc jutro możecie spodziewać się wpisu z planowanymi zakupami :)

30 komentarzy:

  1. Terakowska ma świetne książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Poczwarce dużo słyszałam i jestem ciekawa tej książki :)

      Usuń
  2. wow marmurki świetne :) i lakier sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w planach poniedziałkowe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość z nas będzie jutro siedzieć przed komputerem i kupować, kupować, kupować :D

      Usuń
  4. Zakupoholizm to straszna sprawa ;P mam ten lakier piaskowy, jest śliczny. Skusiłam się jeszcze na brąz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że nie mam śliwki z drobinkami :(

      Usuń
  5. Uwielbiam książki Terakowskiej! Obie, które kupiłaś, bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Poczwarce słyszałam, czytałam fragmenty, a Ono kupiłam spontanicznie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Są trochę za duże w pasie, ale myślę, że dobra krawcowa coś z tym wymyśli :)

      Usuń
  7. Ja już od dwóch tygodni robię listę na dzień darmowej dostawy...jutro zaczynamy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam stosunkowo krótką listę :) W sumie nic więcej mi nie trzeba :)

      Usuń
  8. Widzę że poszalałaś :) a ja dzisiaj zamwienie zrobiłam na rosyjskie specyfiki do włosów bo fajne promocje były i do tego przesyka przy 60zł gratis więc koleżankę jeszcze zmobilizowałam - a zamawiałam na skarby syberii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam za dużo kosmetyków, staram się szafkę opróżnić, więc na razie ban na kosmetyki mam :D

      Usuń
  9. ale fajnie spodnie udało Ci się trafić w sh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem uda mi się znaleźć coś dobrego i niedrogiego :)

      Usuń
  10. Ostatnio pokazywałam w poście rzeczy, które kupiłam w SH i na pewno będzie ich więcej :) trzeba przekonywać innych do szperania tam, bo można kupić super ciuchy (i nie tylko) za niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam sh, zawsze ciekawe rzeczy przyniosę i niedrogie :)

      Usuń
  11. Kiedy ta darmowa dostawa? :) "Poczwarka" jest bardzo wzruszająca i piękna - na pewno Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro :) Poczwarki czytałam kawałek i mi się podobała :)

      Usuń
  12. świetne zakupy widać bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  13. super zakupy :) szampon Babydream ma nową szatę graficzną :)?

    OdpowiedzUsuń
  14. marmurki fajne się wydają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!