Haul: Orientana, Rossman, Allegro

Pewnie już macie dość postów zaczynających się od słów: "Rossmann, co kupiłam..." albo "Nowe zdobycze z Rossmanna", albo jeszcze "Co upolowałam z -40% zniżką w Rossmannie". Mój tytuł jest inny, ale Rossmann też zahaczyłam :D

 

 

Pierwsza Orientana.
Moje trzecie już zakupy tej marki. Teraz zakupiłam dwa kosmetyki do pielęgnacji włosów - Ajurwedyjską odzywkę do włosów Imbir i trawa cytrynowa (210 ml/34 zł) oraz Ajurwedyjską terapię do włosów Wzmocnione i gęste włosy (105 ml/ 20 zł). Zapach odżywki jest intrygujący, raz czuję cytrynę, raz imbir, ale całość świetnie współgra. W terapii do włosów wyczuwam olej kokosowy (pierwszy w składzie) oraz mleko kozie (frement jego na trzecim miejscu). Mam nadzieję, że oba produkty sprawdzą się i nie będę żałowała zakupu.



Rossmann. 

Ja też skusiłam się na -40%  i kupiłam tylko to, co miałam zapisane. Mianowicie lakiery - Wibo Sand Effect nr 1 i 2 oraz Wibo Glamour Sand nr 1. Dorzuciłam także kawior Lovely nr 5. Będzie pasował do każdego koloru. Ceny odpowiednio: 4,19 zł, 4,59 zł oraz 4,59 zł. 

Rzuciłam się także na słynne Eliksiry, ale już były przebrane, więc wygrzebałam jedną pomadkę o nr 06 - nie wiem tylko dlaczego góra pomadki jest w kolorze lekkiego różobrązu, a reszta, która jest wkręcana jest cała różowa. Zobaczyłam to teraz przy robieniu zdjęć, bo w drogerii nie było widać. Żeby nie było zawodu wyjścia z tylko jedną pomadką, to powędrowałam do szafy Lovely i tam chwyciłam Błyszczykową pomadkę do ust nr 06 - piękna malinowa czerwień. Jest śliczna i ciekawa jestem tego koloru na ustach. Ceny pomadek to 5,19 zł i 5,09 zł. Ostatni zakup z Rosssmanna to korektor w płynie (już 3 w moim zbiorze) Miss Sporty z witaminami C i E nr 001 Light. Kosztował 6,59 zł. 






Na koniec zakup z allegro od użytkownika Urwiskowo.pl - mają również swój sklep w internecie poza allegro. Zobaczyliśmy reklamę w TV (jak to przed świętami - pełno tego) i wiedzieliśmy, że musi być nasza. Jenga BOOM. Kosztowała 66 zł z wysyłką do paczkomatu. W ten weekend na pewno zagramy, więc na pewno Wam powiem czy zabawa jest dobra.






Jutro może zajrzę do IKEA po planowane świeczki. W zeszłą sobotę kupiliśmy tylko szafę, więc czasu nie było na chodzenie, ale w końcu remont się skończył na dobre, a na dniach w końcu poukładam wszystko w mojej nowej, ładnej i praktycznej szafie :D


Czy uda mi się kiedykolwiek wrzucić wpis wcześniej niż 23 ? 
Udanego weekendu życzę :)

37 komentarzy:

  1. ciekawi mnie ta orientana, nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach będzie wpis o olejku Róża japońska :)

      Usuń
  2. a mnie brokatowy lakier od wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo miałam zobaczyć szminki z Wibo a kupiłam same podkłady :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się rzuciłam na lakiery, a o pomadkach zapomniałam, więc wróciłam się :D

      Usuń
  4. Na pewno skuszę się na jakiś lakier z tej serii z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuś się, bo brokatowy jest świetny - będzie na blogu na dniach :)

      Usuń
  5. Mam jednego eliksirka, numer 01 -uwielbiam ją:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam Eliksir 07, bo 06 już mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam na liście 07 i 08, ale nie było już :(

      Usuń
  7. Jenga Boom? Brzmi ciekawie! ;) Jaka jest funkcja tego detonatora na dole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasada jest taka jak w zwykłej grze, tylko tutaj w grę wchodzi szybkość - jeżeli detonator wybuchnie kiedy jest Twoja kolej "wydłużenia" wieży to przegrywasz, a całość się rozpada :)

      Usuń
  8. Ciekawostka z tą pomadką Wibo :} Z nimi bywa różnie, ale do tej pory zdarzało się że były tylko zatyczki pozamieniane i najczęściej zmacane ;) Może grzała ją lampa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy lampa ją grzała, wszystkie leżały pomadki :/

      Usuń
  9. ładne lakiery i perłowe kuleczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam milion wizji na te kuleczki :D

      Usuń
  10. grałam kiedyś w jenga, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na długie zimowe wieczory przy lampce wina :)

      Usuń
  11. Wybór z Orientany świetny. Będziesz zadowolona. A Orientana do ciała jest już dostępna w Drogeriach Hebe. Jenga to świetna zabawa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) Na empik.com i smyk.com też :)

      Usuń
  12. hah wszyscy teraz sie na rossmana rzucili, praktycznie na kazdym blogu post o zdobyczach ;d ogolnie bardzo fajne zakupy, strasznie korca mnie te lakiery z sand, jednak jak na razie mam mnostwo innych lakierow do zuzycia i zapuszczam pazurki, wiec chyba jednak poczekam jeszcze ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że praktycznie wszystkie drogerie naraz w jednym czasie zrobiły promocje :/

      Usuń
  13. Lakiery bardzo fajne kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno znajda się na blogu :)

      Usuń
  14. U mnie piaski z Wibo były przebrane, ale na szczęście ten co chciałam to udało mi się kupić. Skusiłam się też na Eliksir, nr 09, z ciekawości, czy będzie mi taki ciemny kolor pasował. Nawet nieźle w niej wyglądam :D
    Pomadki z Lovely lubię, mam nr 05 i 07.
    A o Jenga BOOM pierwsze słyszę, mam zwykłą, ale zaraz sobie sprawdzę czym się różnią ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski u mnie też były przebrane, zostały ostatnie te co mam. Nad jagodowym Eliksirem też się zastanawiam, ale nie kupię, bo jestem blada i paskudnie bym wyglądała :D

      Usuń
  15. Daj znać jak ta Orientana się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja olejku Róża japońska będzie na dniach na blogu :)

      Usuń
  16. Orientana kiedyś będę musiała wypróbować :) A ja idę zrobić t\do mojej mudlarni kartę stałego klienta i będę miała w grudniu 10% zniżki - ale w tym miesiącu kupiłam masę płynów i soli do kąpieli a do pielęgnacji prawie nic - w grudniu muszę się trzymać od sklepów z daleka - a wosków mam 9 i chyba póki co wystarczy - a właśnie żebyś Ty widziała jak ja wtedy jeszcze w Saturionie grzebałam dobrze że mi choć trochę łepetynka wystawała z kosza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!