Haul 2: Ikea, Mydlarnia No 1 i Pepco.

W końcu zrobiłam zakupy w IKEA, a przy okazji zajechałam do Mydlarni no 1 w Galerii Bałtyckiej po woski Yankee Candle.



Generalnie woski miałam kupić dla mamy - Lemon lavender oraz True Rose i Fresh Cut Rose, ale oczywiście nie mogłam wyjść bez tarty zapachowej dla mnie. Wybrałam Waikiki Melon, chociaż mogłam wziąć jeszcze jakiś zapach pasujący do nadchodzących świąt. Każdy jak zwykle kosztował 6 zł.



Kule Bomb Cosmetics wzięłam spontanicznie. Jedna kosztowała 2,50 zł, a przy zakupie 4, 5 była gratis. Do wyboru było sześć wariantów. 



W IKEA nie szalałam, znów dużo ludzi było, więc wzięłam tylko kilka rzeczy.

Podgrzewacze do kominka - schodzą w ilościach hurtowych, więc myślę, że za góra 2 tygodnie znów będę po nie jechać. 7,99 zł/100 szt
Do tego z działu okazyjnego wzięłam materiałowy "koszyczek", w którym będę trzymać pierdoły, ewentualnie podgrzewacze :) Kosztował 4,99 zł przeceniony z 19,99 zł

Świeczki w uroczych ceramicznych miseczkach są na spółkę z mamą. Pachną różami, ale nie są w żaden sposób podobne do wosków. Na pewno miseczki użyję ponownie do podgrzewaczy. 14,99 zł/3 szt (2 większe/19,99 zł)


Komplet 3 świeczek zapachowych. Wzięłam mniejsze, bo podobał mi się zapach jednej z nich. Czekoladowa pachnie jak najprawdziwsze, najbardziej czekoladowe ciasto z czekoladową polewą i kawałkami czekolady w środku. Zmieszany zapach drugiej i trzeciej przypomina mi Warm Spice YC, ale biała świeczka pachnie bardziej korzennie, anyżowo, a w karmelowej czuję brązowy cukier. Każda jest urzekająca i mam nadzieję, że dadzą wyraźny zapach w mieszkaniu. Jak nie, to dodam trochę tarty Warm Spice :)


Do tych świeczek kupiłam osłonkę wykonaną z metalu pokrytego proszkową farbą - świetnie pasuje i na pewno będzie się elegancko prezentował.



I ostatni zakup w Pepco.



Po remoncie zrobiło się nam miejsce na ścianach w przedpokoju, więc postanowiłam, że kupimy kilka ramek  do zdjęć złożonych w jedną. Podobały mi się ramki w IKEA i na pewno którą taką kupię, ale skorzystałam z nowej oferty Pepco i wybrałam zestaw składający się z 6 ramek o wymiarach   .... Podobną mam w sypialni, tylko że białą, z Leroy Merlin. Ta z marketu budowlanego kosztowała ok 52 zł, a ta z Pepco niecałe 20 zł.

Na razie nie przewiduję jakichkolwiek zakupów ;)

46 komentarzy:

  1. zapachowe świece mnie urzekły, już sobie wyobrażam jak mój dom pachnie czekoladą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczka nie jest intensywna, ale roznosi się po całym mieszkaniu. Zapach jest identyczny z czekoladowymi muffinkami - jakby właśnie się piekły w moim piekarniku :)

      Usuń
  2. Super ramka! Ja ostatnio dostałam w prezencie ramkę z Pepco :) do Ikea wybieram się w sobotę przy okazji otwarcia galerii bronowice w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te doniczki z Ikei sama ostatnio kupiła dwie ale trochę innej tej nie widziałam bo też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam taką tylko czerwoną :)

      Usuń
  4. Super zakupy, muszę się kiedyś w końcu wybrać do Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ale zajrzy wcześniej na stronę, bo możesz dostać oczopląsu :D

      Usuń
  5. muszę dorwać w końcu ciasteczkowe świeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ciągle inny - dążę do prawie ideału :)

      Usuń
  7. Chyba nie znam osoby, która by nie miała świeczek z Ikei :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko te nie mają tych świeczek, które o nich nie słyszały lub mają IKEA daleko :)

      Usuń
  8. Ramka z Pepco bardzo ładna ;) Te osłonki z Ikei są bardzo w moim guście, ale niestety ja nie umiem się nawet odnaleźć w tym sklepie i nigdy nic tam nie mogę znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pierwsze kilka wizyt było ciężko, a teraz śmigam jak po własnym mieszkaniu :D

      Usuń
  9. Też ostatnio zastanawiałam się nad tą ranką z Pepco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ładnie wygląda, z tyłu ma cały jakby papierowo-styropianowy blok, że zasłania całą powierzchnię, a nie każdą ramkę oddzielnie :)

      Usuń
  10. Hehe, wszyscy napadają Ikeę ;-)

    Szkoda,że u mnie nie mam Pepco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj, że nie masz Pepco - ciekawe rzeczy za grosze można dorwać :)

      Usuń
  11. oooo, na te ramki to musze zerknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę tego oglądać bo mam ochotę wszystko zaraz kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja jednym okiem patrzę na wpisy zakupowe :D

      Usuń
  13. Ramki śliczne a woski :) ostatnio rodzicom podrzuciłam to mój tata namiętnie ponoć je pali więc powiedziałam ze im kupię teraz jakiś świąteczny a niech mają :) Szkoda że ja do IKEI muszę zasuwać aż do Wrocka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Aga, ale w IKEA znajdziesz wszystko - rób listę ze stroną i dawaj na zakupy :)

      Usuń
  14. mam te same świece zapachowe z Ikei :) szkoda, że ja nie pomyślałam o takiej osłonce... ale najprawdopodobniej w piątek będe w Ikei, więc sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam te świece w szkle, szału nie ma z zapachem ;) śliwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliwka, szał z zapachem to woski YC, a nie świeczki IKEA :D

      Usuń
  16. yanklee candle ♥ muszę w końcu kupić swoje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) W zeszłym roku zaszalałam, teraz tylko uzupełniam zapasy :)

      Usuń
  17. Ostatnio szaleje ze świeczkami, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ja świeczki uwielbiam, zwłaszcza teraz :)

      Usuń
  18. Też używam tej ikeowej doniczki do palenia świeczek. Fajnie też wygląda jako przybornik na pędzle w toaletce albo przybronik na zwykłe długopisy, ołówki, itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała znów kupić, bo właśnie mi się pędzle podobają w tej osłonce :)

      Usuń
  19. Świetna ramka z pepco! Mam pytanie, posiada ona nóżkę na której można ją postawić? Czy tylko haczyk do zawieszenia? Cena bardzo zachęca :-D Z góry dziękuję za odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma tylko haczyk, nie ma tej nóżki. Cena fajna i myślę, że nóżkę jakoś idzie samemu dorobić :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!