Projekt mega denko - lipiec, sierpień i wrzesień 2013

Ostatni projekt denko zamieszczałam w lipcu. Od tego czasu nagromadziło mi się pełno pustych opakowań, zaśmiecają mi szafkę, więc czas się z nimi pożegnać.



Pielęgnacja twarzy


* Dermedic, Hydrain3 Hialuro, Płyn micelarny do cery suchej, bardzo suchej i odwodnionej. 200 ml/ok. 20 zł
Kupiłam go w Superpharm w promocji za 10 zł i uważam, że jest to bardzo dobry płyn. Świetnie radził sobie z demakijażem oczu, nie podrażniał, nie powodował łzawienia czy pieczenia. Zostawiał lekko lepką warstewkę na twarzy, ale po zmyciu twarzy wodą z żelem/mydłem ona znika.
Ponowny zakup TAK, jeżeli będzie znów w promocji.
* Decubal, Wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy. 50 ml/ok. 30 zł
Recenzja wkrótce :)
Ponowny zakup TAK
 * Eva Natura, Zioła polskie, Krem intensywnie nawilżający na dzień i na noc z melisą. 50 ml/ 6 zł
Recenzja tutaj
Ponowny zakup TAK
* Zrób Sobie Krem, Hydrolat z kwiatów gorzkiej pomarańczy. 75 g/8,50 zł
Bardzo lubię hydrolaty - ten sprawdzał się bardzo dobrze, koił podrażnioną skórę, łagodził wypryski i tonizował skórę. Zapach tego hydrolatu jest ładny- czuć goryczkę, ale i świeżość oraz cytrusowość.
Ponowny zakup TAK
* Decubal, Ujędrniający i regenerujący krem pod oczy. 15 ml/33 zł
Recenzja tutaj
Ponowny zakup MOŻE
* Bielenda, Czarna oliwka, Nawilżająca 2-fazowa oliwka do demakijażu oczu i ust 125 ml/8 zł
Koleja dwufazówka od Bielendy, która mi pasuje. Oliwka dobrze zmywa makijaż oczu, nie rozmazuje tuszu po powiekach. Zostawia tłustą warstwę, ale po zmyciu wodą ona znika.
Ponowny zakup TAK
* Lirene, Pianka myjąca do twarzy i oczu. 150 ml/10 zł
Bardzo fajna pianka, którą używałam już po demakijażu twarzy. Zmywała ewentualne resztki makijażu i nie wysuszała skóry. Niestety, zepsuł mi się mechanizm wydobywający piankę, w wyniku czego więcej wychodziło gazu niż cieczy.
Ponowny zakup MOŻE
* Celia, Kolagen + Świetlik, Maseczka przeciwzmarszczkowa. 60 ml/6 zł
Nie zauważyłam jakiegokolwiek zbawiennego działania tej maseczki, nie spowodowała zmniejszenia zmarszczek, nie nawilżała zbytnio skóry. Rano miałam trudności z jej zmyciem, dopiero po użyciu gąbeczki Calypso jakoś udawało mi się "zdrapać" ją z twarzy. Połowę tubki zużyłam na stopy, ale na nie również nie zadziałała.
Ponowny zakup NIE
* Delia, Bio krem do twarzy z oliwką z oliwek i olejem migdałowym. 30 ml/6 zł
Pierwszy minus to wydajność - krem zużyłam już po 3 tygodniach. Pompka się nie zacinała, dozowała zbyt dużą ilość nawet jak na posmarowanie twarzy, szyi i dekoltu. Zapach ładny, czuć było oliwę. Dobrze się rozprowadzał, nie kleił, nie tłuścił. Skóra była dość dobrze nawilżona, ale kremie z zawartością tych dwóch olei spodziewałam się czegoś więcej.
Ponowny zakup NIE
* Argile, Maseczka z żółtą glinką. 2,50 zł/10g
Recenzja wkrótce.
Ponowny zakup TAK
* Be Beauty, Płyn micelarny do demakijażu twarzy. 200 ml/5 zł
Recenzja wkrótce.
Ponowny zakup TAK
* Be Beauty, Mleczko do demakijażu twarzy. 200 ml/5 zł
Mimo zawartości parafiny w składzie, jestem zadowolona z tego kosmetyku. Do demakijażu używam gąbeczek Calypso i świetnie współgrają z tym mleczkiem. Makijaż twarzy, bo tylko do tego stosuję mleczko, schodzi idealnie.
Ponowny zakup TAK

Pielęgnacja włosów


* Babydream, Oliwka do ciała dla dzieci 250 ml/6 zł
Stosowałam ją do olejowania włosów, samodzielnie i z innymi dodatkami. Włosy po niej były miękkie, gładkie i delikatne w dotyku. Nie puszyły się i nie plątały. 
Ponowny zakup TAK
* Marion, NaturaStyle, 622 Palona kawa, Farba do włosów. 5 zł
Kolejna farba Marion i na pewno nie ostatnia. Szałowa cena (ja kupiłam ją za 3 zł), włosy nie są po niej szorstkie czy zniszczone. Mały minus za trwałość, ale jak na farbę za 3 zł to uważam, że i tak długo widać było kolor.
Ponowny zakup TAK
* Garnier, Ultra Doux, Odżywka pielęgnacyjna z olejkiem z awokado i masłem karite. 200 ml/7 zł.
Recenzja wkrótce
Ponowny zakup MOŻE
* Green Pharmacy, Olejek łopianowy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu. 100 ml/6 zł
Kupiłam dla męża, ale facet jak to facet, zapomina używać, więc zużyłam ja do mieszania z innymi olejami. Nie podpasował mi, bo działał lekko wysuszająco na włosy. Zużyłam z ciężkim bólem i dodawałam kilka kropel do innych, bardziej nawilżających olei.
Ponowny zakup NIE
* Kallos, Argan, Maska o zapachu olejku arganowego. 1 l/10 zł
Recenzja tutaj
Ponowny zakup NIE

Pielęgnacja ciała, kolorówka


* Dax Cosmetics, Perfecta, Cukrowe peelingi do ciała. 225 ml/17 zł
Recenzja wkrótce
* Decubal, Odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała. 250 mł/ok. 26 zł
Recenzja tutaj
Ponowny zakup TAK
* Bic, Pure 3, Maszynki do golenia. 
Świetne maszynki, dobrze golą, nie powodują podrażnień. Jedna maszynka starcza na kilka użyć. Nie miałam problemu z zacinaniem się czy "niedogoleniem"
Ponowny zakup TAK
* Isana, Zmywacz do paznokci z olejkami o zapachu migdałów. 125 ml/ 5 zł
Dużo lepszy niż jego bezacetonowy brat. Lekko wysusza płytkę i skórki, ale nie tak mocno jak ten różowy zmywacz. Lepiej zmywa lakiery i nie rozmazuje emalii po płytce i wokół paznokcia.
Ponowny zakup TAK
* Avon, Bali Bliss, Woda toaletowa 50 ml
Zapach specyficzny, egzotyczny, drzewno-owocowy. Bardzo nietrwały, ale ładny. Idealny na ciepłe letnie dni. Po ulotnieniu się słodyczy, zostaje na skórze delikatny drzewny aromat.
Ponowny zakup  NIE
* Avon, Incandessence, Woda perfumowana, 50 ml
Uwielbiam ten kwiatowy i lekki zapach, Perfumy są dość trwałe i uniwersalne - dla młodej, jak i starszej kobiety. Myślę, że każda z Was choć raz miała okazję "zwąchać" Incandessence :)
Ponowny zakup MOŻE
* Eveline, Skoncentrowana odżywka do paznokci Total Action 8w1. 12 ml/10 zł
Recenzja tutaj.
Ponowny zakup MOŻE
* Golden Rose, Classics, Lakier do paznokci nr 166. 5,5 ml/4 zł
Recenzja tutaj
Ponowny zakup NIE
* Golden Rose, Eyeliner w pisaku. 17 zł
Bardzo poręczny eyeliner z gąbeczką, głęboka i mocna czerń. Łatwo nim namalować precyzyjną kreskę. Minusem jest, że po dłuższym używaniu do końca gąbeczki nie dociera farbka, przez co kreska nie jest taka ciemna i sam szpic gąbeczki robi się rozciapany. Ogólnie bardzo mi pasował i rysowało mi się nim dobrze.
Ponowny zakup TAK
* NYX, Jumbo pencil, Kredka do oczu w odcieniu 620 Milk. ok. 17 zł.
Kupiłam ponad 2 lata temu na allegro do używania na linię wodną. Dawała bardzo ładny efekt rozjaśnienia oczu, ale dość szybko znikała, potem zaczęłam używać jako bazę pod cienie - tutaj sprawdzała się troszkę gorzej, bo wchodziła w załamanie powieki i zbierała cienie. Nie zauważyłam dłuższego trzymania się makijażu.
Ponowny zakup NIE
* L'Ambre, Pomadka do ust.
Kolor pomadki jest bardzo ładny - lekko pastelowa, ale wyraźna czerwień. Szkoda, że rozmazywała się wokół ust, zbierała w załamaniach, a na koniec po prostu skisła. Pędzelek, mimo wycierania po każdym użyciu, nie pachnie zbyt przyjemnie, więc muszę pomadkę wyrzucić.
Ponowny zakup NIE
* Maybelline, Collosal Volume, Pogrubiający tusz do rzęs. ok. 20 zł
Recenzja wkrótce.
Ponowny zakup TAK

                                                                  Próbki, saszetki
 

* Carea, Płatki kosmetyczne. 120 szt/3 zł
Wolę fioletową wersję - wydają mi się grubsze i sztywniejsze, ale dzięki temu lepiej "zbierają" makijaż. Nie rozwarstwiają się, nie kłaczą.
Ponowny zakup TAK
* Dax Cosmetics, Perfecta, Maseczka do twarzy Kwasy AHA + sok z aloesu. 10 ml/2 zł
Twarz po użyciu tej maseczki była gładka jak tafla wody, czułam, że jest zregenerowana i delikatna. Nie czułam rano ściągnięcia czy podrażnienia.
Ponowny zakup TAK
* Ava, Maseczka z ekstraktem z pomidora 7 ml/2 zł
Bardzo lubię tą maseczkę, bardzo poprawia stan i koloryt skóry. Rano twarz wygląda promiennie i świeżo.
Ponowny zakup TAK
* Dermacos, Anti-redness. Delikatny peeling enzymatyczny i maseczka obkurczająca naczynka. 2x7 ml/3,50 zł
 Peeling był świetny - delikatny i odpowiedni dla cery naczynkowej. Skóra była gładka, ale nie podrażniona. Z niego byłam zadowolona, z maseczki trochę mniej. Nie zauważyłam jakiegokolwiek działania na naczynka, zmniejszenia rumieńców, nawilżenia skóry.
Ponowny zakup NIE
* Marsylskie mydło Piżmo i jeżyna, 100g/12 zł
Recenzja tutaj
Ponowny zakup TAK
* Kosmetyki DLA, Kuracja regenerująca, Krem na noc z naparem rumianku i kwiatu lipy.
Krem jest gęsty, ale idealnie łagodzi wszelkie podrażnienia, niweluje suche skórki i świetnie regeneruje skórę. Twarz rano jest gładziutka i delikatna w dotyku.
Zakup pełnowymiarowego opakowania TAK
* Nivea, Aqua Effect, Żel do mycia twarzy i Odświeżający krem nawilżający na dzień.
Żel trochę wysuszał skórę, lekko ściągał, ale czułam oczyszczenie. Krem miał lekko niebieski kolor, lekką konsystencję, szybko się wchłaniał. Zapach standardowy dla kosmetyków Nivea, ale w tym przypadku mocno przebijał alkoholowy smrodek - alkohol denat. trzeci w składzie. Po nałożeniu kremu na twarz czułam szczypanie i podrażnienie skóry.
Zakup pełnowymiarowych opakowań Żel MOŻE, krem NIE
* GoodSkin, Smooth-365, Serum peptydowe do twarzy. 
Serum rzeczywiście wygładza skórę, sprawia, że rano wygląda ona na wypoczętą i świeżą. Nie mogę się wypowiedzieć odnośnie ujędrnienia, ale widziałam, że skóra była lekko napięta.
Zakup pełnowymiarowego opakowania MOŻE
* Nivea, Odżywcze mleczko do ciała.
Zapach identyczny jak inne kosmetyki do pielęgnacji ciała Nivea. Szkoda, że mleczko ma w swoim składzie parafinę, bo tak mogłabym kupić pełnowymiarowe opakowanie. Czułam, że skóra była gładka, a podrażnienia spowodowane depilacją ukojone.
Zakup pełnowymiarowego opakowania NIE
* Synesis, Krem diamentowy
Zapach kremu jest przyjemny, coś jak słodkie świąteczne ciasteczka. Próbka starczyła mi na kilka dni, potrzebowałam małej ilości do posmarowania twarzy i szyi, więc plus za wydajność. Skóra była rozświetlona i pełna blasku, załamania spłycone i mniej widoczne.
Zakup pełnowymiarowego opakowania MOŻE, bo cena 350 zł jest dość wysoka, ale może kiedyś się skuszę :)
* Maść z witaminą A, 30g/3 zł
Recenzja tutaj
Ponowny zakup TAK
* Maseczka bawełniana
Przy okazji recenzji białej glinki napiszę, jak używam tej maseczki.
Ponowny zakup TAK


Uff, to by było na tyle. Dużo, mało, w sam raz :) Październikowe denko będzie na pewno mniejsze. W każdym razie cieszę się, że opróżniam szafkę z napoczętych kosmetyków, staram się zużyć te, które akurat mi nie pasują np. do pielęgnacji twarzy, do stóp czy innych części ciała.

Mam nadzieję, że nie usnęłyście :D

20 komentarzy:

  1. ojej, sporo się nazbierało, ja robię co 2 miesiące denko. teraz używam tej arganowaj wersji kallosa ale wolę late

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tego nazbierałaś. Sporo kosmetyków znam i niektóre bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie zdenkowałaś ;) podziwiam
    i czuje się zmobilizowana do 'zluzowania' w mojej szafce .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie bardzo dużo Ci się tego nazbierało:) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę spore denko:) widzę kilka znanych i lubianych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no pokaźne denko : ) Teraz można z czystym sumieniem zapełnić miejsce pustaków czymś nowym ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bielendę z avokado, odżywkę z eveline i odżywkę z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiła mnie pomidorowa maseczka. Muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo! ile tego :D ale mnie puste opakowanie cieszą bardziej niż nowe i pełniusieńkie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo, ja też mam mnóstwo rzeczy do wykończenia, ale jakoś to mozolnie idzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. o jacie, mega denko :) szkoda że mnie zamiast ubywać w kółko przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Częśc produktów znam a faktycznie z 3 miesięcy sporo Ci się wszystkiego nazbierało :) A maśc z wit. A też raz na jakiś czas u mnie w domu gości zresztą nawilżam nią bardzo przesuszone miejsca na skórze i podoba mi się jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ dużo śmieci! ;)
    Nieźle Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spore dno!
    Moja odżywka Garnier właśnie dobija denka i więcej jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  15. aż miło się zrobiło, że Ci ubyło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromne denko, widzę tu sporo moich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  17. kobieto jesteś mega! ja dziś robiłam porządki jesienne i też poleciało trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no powiem Ci, że szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję tak dużego denka :) zapraszam do siebie http://meg281.blogspot.com :) Ja nie dawno zakupiłam odżywkę Ultra Douxni jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!