Dwa zamówienia z ezebra.pl

Dziś dotarło do mnie drugie zamówienie z ezebra.pl, więc możecie zobaczyć całość :)





Zamówienia zawierały jak widać na załączonych zdjęciach - lakiery Essie. Pisałam Wam na fb, że popłynęłam z Essie i rzeczywiście, przesadziłam ;) Wybaczam sobie jednak, bo każda buteleczka kosztowała mniej niż 10 zł, więc żal było nie brać.

Beże/brązy
(Vanity Fairest i Imported Champagne dla przyjaciółki)
 


Kolorowe



I reszta zamówienia ;)
Manhattan, Utwardzacz z akrylem i biotyną, 11 ml/3,84 zł (dla przyjaciółki)
Marion, Kąpiel odbudowująca włosy, Ocet z malin i koktajl owocowy, 130 ml/ 6,97 zł
Einstein, Lip therapy, Pielęgnujący balsam do ust, 3,16 g/1,96 zł


Mogę Wam śmiało polecić sklep internetowy ezebra.pl. Zamówienia składałam we środę - jedno opłaciłam od razu i zostało wysłane w piątek, a drugie zapłaciłam we czwartek i wysłano je w poniedziałek). Oba zamówienia przyszły w bąbelkowych kopertach, lakiery dodatkowo zabezpieczone grubą folią bąbelkową. Dostałam również dwie ulotki z kodem rabatowym na 5%.

Jeżeli macie ochotę na lakiery Essie, to spieszcie się, bo promocja na Essie poniżej 10 zł trwa do końca października :)

Niebawem oczywiście zamieszczę swatche oraz recenzje. Moja mała kolekcja Essie już liczy 13 buteleczek. Na razie daję sobie szlaban na jakiekolwiek zakupy, zarówno kosmetyczne, jak i lakierowe. Trzymajcie kciuki, abym wytrwała w moim postanowieniu. 

Macie któryś z tych lakierów? A może używałyście octu Marion?

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, ale teraz mam absolutny szlaban !

      Usuń
  2. też ich lubię, kupowałam właśnie essiaki u nich :) i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję zamawiać z neta droższe kosmetyki, bo nigdy nie wiadomo, czy to nie podróbka, bo wszystko jest możliwe. Tu się nie zawiodłam :)

      Usuń
  3. Też kupiłam, ale tylko 4 buteleczki. Żal było nie skorzystać z takiej promocji :D
    Również polecam zebrę, mam podobne wrażenia po transakcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, chciałam więcej, ale stwierdziłam, że muszę przystopować :D

      Usuń
  4. Ceny w tym sklepie zachęcają do zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, zanim obejrzałam, co oni tam w ogóle mają, szybko klikałam Essie. Dopiero po czasie zapoznałam się z resztą asortymentu :)

      Usuń
  5. Oj trzeba było by zerknąć okiem na te lakiery Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trzeba - może przyspieszony prezent na Mikołajki :D

      Usuń
  6. Rzeczywiście poszalałaś :) śliczne kolorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można :) Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  7. łoj łoj ;) ile tego :) mozna wybierac i przebierac ja nie miałam nic z tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam zapisane nazwy, które chciałam, ale nie było ich w tej drogerii, więc kupiłam te, które mi się spodobały :)

      Usuń
  8. wspaniała kolekcja:) niezłe szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś można poszaleć, a jak cena niska, to tym bardziej :)

      Usuń
  9. Essiaki któż by nie chciał ich w swojej lakierowej kolekcji ;) dobry zakup

    OdpowiedzUsuń
  10. Szaleństwo :D ja zamówiłam 6 Essiaków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. woow ile essie! :) super kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zamówiłam Essie, ale tylko 3 egzemplarze, jeszcze na nie czekam :)
    Bardzo ładną masz kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mi kilku upatrzonych brakuje :) Czekam na promocje w Superpharm i Hebe :)

      Usuń
  13. Ile lekierów! Szał! :D Jestem ciekawa w przyszłości recenzji balsamu do ust Einstein :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście recenzja balsamu do ust znajdzie się na blogu :)

      Usuń
    2. czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  14. Ile lakierów;))

    A sklepu nie lubię.. Strasznie niekompetentni..

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, z lakierami zaszalałaś:)
    Ps. zostaję tu na dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za mną ten ocet chodził już od paru lat, ostatnio skusiłam się na spray z tej serii, zobaczymy czy da jakiś efekt...

    OdpowiedzUsuń
  17. o mamusiu... ile esiaków!!! no cuda! wszystkie bez wyjątków!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zamówiłam essie na ezebrze,ale spóźniłam się trochę i kolory były już przebrane padło,więc na jedyne 4 buteleczki ;) w tym 3 z nich masz również Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja dzisiaj poszaleję, bo szkoda nie kupić jak są za niecałe 10zł :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojj Kochana zaszalałaś. Tyle wspaniałości a jakie piękne kolorki lakierów :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie polecam! firma ta nie przesyla przesylek, mimo ze czeka sie juz 2 miesiac, takze szczcerze nie polecam tej firmy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!