Testowanie z Nivea.

Nie tak dawno temu dostałam pierwszy mail od miłej pani Kasi, w którym zaproponowała mi przetestowanie kremu przeciwzmarszczkowego z koenzymem Q10 plus marki Nivea.

Dziś otrzymałam paczkę z pełnowymiarowym słoiczkiem i w ciągu dwóch tygodni od pierwszego użycia powinnam zauważyć rezultaty - zredukowanie zmarszczek i zmniejszenie oznak zmęczenia, w wyniku czego skóra będzie wyglądać promiennie i świeżo. 
Nie ukrywam, że ciekawi mnie ten krem, bo jak możecie zauważyć,  ostatnio było mnie bardzo mało na blogu, mój czas wolny do końca pochłania dodatkowa praca, którą jest lutowanie, często do późnej nocy. Możecie sobie wyobrazić jak rano wyglądam ;)

Mam nadzieję,  że krem pomoże choć w małym stopniu zatuszować oznaki bardzo aktywnego trybu życia. 

Pełną recenzję zamieszczę oczywiście na blogu, więc cierpliwie czekajcie :)


Czy Wam też udało się złapać do testowania kremu Nivea? 

20 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem, czy faktycznie krem się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że udało ci się załapać do testowania.. Oby się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocnego testowania. Jestem bardzo ciekawa jak krem się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno będzie recenzja :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Świetnie, w takim razie będę czekała na Twoją opinię :)

      Usuń
  6. Ciekawe jak się sprawdzi. A cóż takiego lutujesz u mnie ostatnio króluje wylutowywanie kondensatorów i innych takich dziwnych ustrojstw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znów poprawiam lutowanie po maszynie - nie dolewa cyny albo przelewa, albo w ogóle nie daje i wszystko wypada :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!