Nowe książki + nowe pędzle + łupy z sh + botki z Deichmann.

Postanowiłam zrobić zbiorczy post o moich ostatnich nowościach. Jest ich sporo, więc aby nie przedłużać i zachęcić do dalszej lektury możecie zobaczyć, co przybyło w mojej biblioteczce, szafie i pudełku z pędzlami. 





Na pierwszy rzut książki z drugiego zamówienia z Empik.com oraz dwie kupione w Media Markt i Carrefour. 


* Anna Nowakowska Dziunia 28 zł
* Marta Zaborowska  Uśpienie 34,49 zł
* Peter Mattei Niebezpieczne gry 32,49 zł
* Richard Doetsch 13 godzina 9,99 zł (w Media Markt - na empik.com ok. 31 zł)
* Lisa Verge Higgins Przyjaciółki 6,99 zł

Teraz czas na pędzle. 



Sklep internetowy Ladymakeup.pl oferował w minioną środę darmową wysyłkę kurierem, więc długo się nie zastanawiałam czy kupić kolejne pędzle,  jednak sam wybór był dużo trudniejszy. Udało mi się wrzucić do koszyka 4 sztuki - dwa Hakuro (H70 -10 zł i H77 - 16, 40 zł), jeden Maestro 790r.0 - 16, 40 zł oraz dla mamy E.L.F. do podkładu - 6, 40 zł,  ale mama będzie go używać do nakładania masek. Muszę się zmobilizować i zrecenzować wszystkie pędzle Hakuro :)

I teraz wisienka na torcie - wczorajsze zakupy z sh i Deichmann. 
W lumpeksie o dziwo, udało mi się upolować same cudowności ! 

Koszulka na ramiączka H&M


Bluzka tuba w kratkę no name


Basicowa bokserka Top Shop


I największa moja zdobycz 

Nowe, materiałowe, granatowe spodnie Zara Basic. 


I teraz najlepsza część - za każdą rzecz zapłaciłam 2 zł !

W Deichmann zainteresowały mnie botki. Ciężko jest mi znaleźć buty, na widok których od razu będę skakać i bez zastanowienia je wezmę.  Dzięki małemu rozmiarowi, wąskiej stopie mam problem z kupnem dopasowanych butów. Chciałam takie za kostkę,  nieocieplane, bez obcasa/koturny i w jasnym kolorze. Jako że w CCC się nie stołuję ( a pewnie tam bym wymarzone obuwie znalazła) wybór padł na poniższe botki. 


Gdy przytargałam je do domu, kilka razy zmieniłam spodnie aby sprawdzić czy do każdych będą pasować. Na szczęście pasują i zaczęły mi się mocno podobać :)

Jak Wam podobają się moje zakupy? Udało się Wam upolować coś ciekawego w sh? Co nowego pojawiło się w Waszej garderobie?

31 komentarzy:

  1. dziunie wlasnie czytam :)
    buty bardzooo mi sie podobaja x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A od Dziuni mam zamiar zacząć moją serię książkową :)

      Usuń
  2. Ja zamówiłam u ladymakeup paletki Sleek rozglądałam się co jeszcze, ale jakoś mi nic więcej nie wpadło do koszyka.
    Botki piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieni nie chciałam, bo mam Inglotów pełno :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. fajne buciki, sama na takie poluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, mam bardzo podobne tylko czarne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad czarnymi, ale w końcu wzięłam brązowe :)

      Usuń
  5. Dużo książek , ja niestety nie kupuje i korzystam z biblioteki , szkoda mi kasy na książki które i tak potem leżą i się kurzą , oczywiście czasem coś kupię , zwłaszcza jak jest w promocji ,
    ładne buty , też mam problem z kupnem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do biblioteki chodziłam jak mieszkałam z rodzicami. Książki kupuję najczęściej na wyprzedażach lub w promocyjnych cenach :) Dziękuję :)

      Usuń
  6. Ja tam się nie stołuję ani w CCC ani w Deichmanie. Na CCC jestem obrażona, bo nie przyjmują żadnych reklamacji i mają tępy personel, a w Deichmanie rozmiary zaczynają się od 40...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na CCC też obrażona z tych samych powodów ;) W Deichmann nigdy nie mam problemu ze znalezieniem rozmiaru :D

      Usuń
  7. Super te buty! Tak jak Ty mam problem z kupnem butów ze względu na małą stopę- tragedia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fakt, mała stopa czasem może być utrapieniem, ale czasem fajną sprawą - kiedyś kupiłam dwie pary mokasynek w cenie praktycznie jednej. Wszystko dlatego, że były ostatnie pary w rozmiarze 36 :D

      Usuń
  8. Zakupy świetne a tych z SH to w sumie tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj kupiłam takie same buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka w krateczkę mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!