Małe zakupy na empik.com

Dziś odebrałam pierwszą część zamówienia z Empik.com.
 Skorzystałam z opcji 2 + 1 i do koszyka wpadły takie oto pozycje



Katarzyna Bosacka cudnie chudnie, czyli żegnaj pulpecie. 27, 99 zł. 
Ewa Chodakowska, Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską 36, 49 zł
Ewa Rajter, Trzy dziewczyny,  trzy randki, trzy łóżka.  Kosztowała 2 grosze w promocji 2 + 1

Jak widzicie, coś dla ciała i ducha :)  W drugim zamówieniu postawiłam na pozycje - Uśpienie Marty Zaborowskiej, Dziunia Anny Nowakowskiej i Niebezpieczne gry Petera Mattei. Chciałam zamówić książki Ericy Spindler i Harlana Cobena, ale niestety nie łapało się na promocję.

Mam nadzieję, że uda mi się wrócić na dniach do blogowania. Musiałam sobie wypracować codzienny tryb pracowniczy - ustalić równowagę między sprzątaniem, zabawą z synkiem a lutowaniem dodatkowej pracy, która mi narasta w zastraszającym tempie.

11 komentarzy:

  1. Fajne nowości:) Ja nie kupuję w Empiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, fajne :) Ja bardzo często kupuję w Empiku, ale nawet nie wiedziałem, że książka Ewki jest w promocji 2+1. Muszę się wybrać, bo już od dawna planuję ją kupić, ale ciągle zapominam hihi :P Turbo spalanie, skalpel i killera robię już od wielu miesięcy i mam ochotę na coś nowego :D

      Usuń
  2. ta książka Ewy Rajter mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiazke Ewy mialam w rece,ale po namysle odstawilam,jej plyty mi w zupelnosci wystarcza;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam pochlebne opinie na temat tej książki Chodakowskiej ale ja jakoś za nią od początku nie przepadam ;) Super jednak, że tyle Polek ją pokochało i zaczęło być przez to bardziej aktywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bum chyba wolała Cebena i Spindler - nie porywają mnie te pozycje książkowe - aj ale właśnie ostatnio coś mało tutaj Ciebie aż wczoraj myślałam cóż to się stało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A do mnie jakoś ta książka Chodakowskiej nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą książkę Katarzyny Bosackiej, fajnie napisana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym tę Chodakowską w końcu mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa czy warto inwestować w Bosacką, daj mi znać koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam Bosacką i jest świetna :D bardzo zabawnie podchodzi do sprawy odchudzania, ale też z głową :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!