Joanna Naturia, Szampon z lnem i rumiankiem do włosów zniszczonych.

Jak mogłyście zauważyć, bardzo lubię szampony Joanna Naturia. Miałam już wersję z pokrzywą i zieloną herbatą, biosiarką i bursztynem oraz duet szampon i odżywkę z miodem i cytryną, nie mogłam odpuścić innej opcji. Miałam chrapkę na makowy, ale nie było go w Auchan, gdzie zazwyczaj kupuję te szampony, to chwyciłam niebieską buteleczkę. I znów się nie zawiodłam.




Joanna Naturia, Szampon z lnem i rumiankiem do włosów zniszczonych, po trwałej ondulacji lub rozjaśnianiu.
 

Cena i pojemność: 4 zł/200 ml
Dostępność: drogerie i hipermarkety
Opis producenta i skład


Szampon zamknięty jest w opakowaniu standardowym dla serii Naturia - plastikowa buteleczka z zatrzaskiwanym otwarciem. Podoba mi się tło, które widać przez płyn. Zatrzask się nie urwał, naklejki się nie odlepiły. Otwór, przez który wydostaje się płyn jest odpowiedniej wielkości i nie ma możliwości wylania większej ilości.


Szampon ma typową dla serii Naturia konsystencję - nie jest mocno gęsty, ale też nie przelewa się przez palce. Kolor niebieski opakowania i szamponu podpowiada, że w zawartości jest ekstrakt z lnu.
Zapach jest dość mocny, ale przyjemny dla nosa i nienachalny. Wyczuwam maleńką nutkę rumianku. 


Kosmetyk dobrze się pieni i łatwo go spłukać z włosów. Zauważyłam lekkie plątanie kosmyków, ale po nałożeniu odżywki wszystkie kołtunki daje się rozplątać.  Podczas mycia włosów nie czułam mocnej szorstkości, jaka występuje po typowych szamponach ziołowych, ale włosy były dobrze oczyszczone.
Nie odnotowałam zwiększonego przetłuszczania się skóry głowy (nie mam z tym problemu, włosy myję zazwyczaj co 2 dni), następnego dnia rano włosy wyglądały świeżo i były lekko uniesione u nasady. Drugiego dnia było praktycznie tak samo, tylko uniesienie było mniejsze. 

Kolejny szampon z Naturiowej serii Joanny, który będę kupować. Myślę, że cena zachęca do wypróbowania i jeżeli jeszcze nie miałyście tego szamponu to mogę serdecznie Wam go polecić.
A jeżeli miałyście, to napiszcie jakie są Wasze wrażenia po jego używaniu :) 

P.S. 
Znów mam problem z mailami o nowych komentarzach - nie dochodzą mi powiadomienia :/ Miałyście taki problem?

20 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tych szamponów, ostatnio wybieram delikatniejsze, bez SLSów.
    Ale trzeba przyznać, że szatę graficzną ma ta seria bardzo ładną :)

    Niestety nie miałam takiego problemu, ale mam nadzieję, że szybko się rozwiąże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam zamiennie szampon Babydream i aktualnie Klorane z chininą :)

      Usuń
    2. Babydream bardo lubię, tylko po nim obowiązkowa jest odżywka, bo mocno plącze włosy. Chcociaż ja i tak zawsze, po każdym szamponie używam odżywki i maski, więc wielkiego problemu z tym nie mam :) i do pędzli jest superowy.

      Usuń
  2. Mi po ich szamponach pojawia się łupież :/ już są skreślone od dawna! Końcówką jednego nawet myłam WC :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie zastosowanie szamponu :D Ja na szczęście nie mam problemu z łupieżem i bardzo lubię te szampony :)

      Usuń
  3. tego nie miałam ale miałam ten z pokrzywą i mam z biosiarką i bursztynem i je kochałam bo są cudownymi tanimi alternatywami dla drogich szamponów ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach tego szamponu przypomina mi wakacje w górach gdzie go kupiłam ponieważ mój szampon się skończył. Pamiętam, że byłam bardzo, ale to bardzo zadowolona z tego szamponu. Muszę do niego wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tylko wersję miodowo cytrynową, nawet ok był.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego nie miałam, ale z biosiarką i bursztynem jakoś mi nie pasuje. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ piękny kolor! nigdy nie zwracałam na te szampony specjalnie uwagi, ale dla samego koloru mam go ochotę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. problemu takiego jeszcze nie miałam może google coś zmienia..

    ja jestem fanką joanny ale babcinej :) moje włosy się z nią lubią :) te mam wrażenie że sa na moje upodobania zbyt rzadkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Te szampony to mój hicior w oczyszczaniu skóry głowy. Zawsze do nich wracam po kiepskich przygodach z innymi, po prostu są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam odżywkę bez spłukiwania z tej serii i jestem z niej bardzo zadowolona :) z szamponów jeszcze nic nie miałam, ale pozytywne recenzje zachęcają do zakupu. co do powiadomień w komentarzach, to moja poczta przez jakiś czas umieszczała wszystko w spamie...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. dobre i tanie :)
    strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi, nie miałam jeszcze żadnego szamponu z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ty fajnie piszesz ;)

    zapraszam lovely-fs.blogspot.com

    wymienie się obserwatorami, tylko napisz u mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Odżywki ma Joanna super, szampony również dobre. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam tego szamponu nie wiem jaki jest

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem dobry - ale nie na codzienne mycie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!