Projekt denko - maj 2013

Dziś majowy projekt denko. Mały i spóźniony, ale ważne, że jest :)




 Pielęgnacja twarzy


* Oceanic AA, Ultra Nawilżanie, Micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy. 10 zł/250 ml
Recenzja tutaj
Ponowny zakup NIE
* Be Beauty, Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu. 5 zł/200 ml.
Recenzja niebawem. Jak większość z Was, ja jestem zachwycona tym płynem i dowiedziawszy się o jego wycofaniu, popędziłam do Biedronki i kupiłam 3 butelki.
Ponowny zakup TAK
* Nuxe, Serum Creme Fraiche De Beaute, 24-godzinne serum nawilżająco-energetyzujące. 90 zł/30 ml.
Recenzja tutaj
Ponowny zakup MOŻE
* Vichy, Liftactiv Serum 10 oczy i rzęsy. 120 zł/30 ml
Recenzja tutaj
Ponowny zakup MOŻE
* Biochemia Urody, Hydrolat różany. 15 zł/200 ml
Recenzja tutaj
Ponowny zakup TAK
* Oriflame, Pure Nature, Kojący krem organiczny z ekstraktami z borówki i lawendy. 25 zł/75 ml
Recenzja tutaj
Ponowny zakup TAK
* Bioderma, Sensibio AR, Krem do cery wrażliwej ze skłonnością do naczynek. 40 zł/40 ml.
Recenzja niebawem. Nie zauważyłam u siebie dużego działania tego kremu kiedy stosowałam go samodzielnie, ale w połączeniu z ekoampułką Pat&Rub działał bardzo dobrze.
Ponowny zakup NIE


Pielęgnacja włosów


* Joanna Naturia, Szampon do włosów suchych i zniszcoznych z miodem i cytryną. 4 zł/200 ml.
* Joanna Naturia, Odżywka do włosów suchych i zniszczonych z miodem i cytryną. 4 zł/200 ml
Recenzja zbiorcza tutaj.
Ponowny zakup TAK
* Isana, Spray do włosów z termoochroną. 10 zł/150 ml
Męczyłam go dość długo, bo prostuję tylko grzywkę. NIe zauważyłam jakiejkolwiek ochrony przed wysoką temperaturą i jeszcze wysuszył mi włosy. Nie dziwię się jednak, bo w składzie, po wodzie alkohol. 
Ponowny zakup NIE 

Pielęgnacja ciała
 

* Isana, Żel do golenia. 6 zł/150 ml
Bardzo go polubiłam, wcześniej używałam pianki. Nie podrażnił mojej skóry, zmniejszał ryzyko zacięcia się maszynką.
Ponowny zakup TAK
* Adidas, Gym Vibes, Żel pod prysznic. 10 zł/250 ml
Orzeźwiający zapach, energetyzujący żółty kolor sprawiał, że przyjemnie mi go się używało. Nie wysuszył mocno skóry, a zapach nie utrzymywał się długo.
Ponowny zakup MOŻE
* No36, Dezodorant do stóp z talkiem. 6 zł/150 ml
Mało wydajny, nawet po porządnym wstrząśnięciu wypsikiwana była "woda" a nie talk. Stopy mi się po nim ślizgały. Nie zauważyłam dużego odświeżenia.
Ponowny zakup NIE
* Anida, Krem do rąk i paznokci z woskiem pszczelim i olejem makadamia. 4,50 zł/100 ml
Recenzja tutaj. Użyłam go też do kremowania włosów. Bajka. Tyle mogę napisać. Włosy cudownie miękkie, gładkie, delikatne w dotyku. Na pewno ten krem będę jeszcze kupować z myślą nie tylko o dłoniach czy stopach.
Ponowny zakup TAK

Maseczki, saszetki, próbki 


* Gal, Odżywka keratynowa. 10 zł/48 kapsułek
Stosowałam w mieszance do olejowania włosów oraz w "serum" do skórek i paznokci. Włosy były wygładzone i błyszczące, a paznokcie twarde z połyskiem. Skórki nawilżone i ochronione.
Ponowny zakup TAK
* Gal, Dermogal A + E. 12 zł/48 kapsułek.
Recenzja tutaj
Ponowny zakup TAK
* Argile, Maseczka z glinki czerwonej. 2x10 g/4 zł
Polubiłam tą maseczkę i niebawem będzie jej recenzja.
Ponowny zakup TAK
* Oriflame, Loves me, Mydełko o zapachu stokrotek 75g
Dostałam od koleżanki. Raczej nie wyczuwam zapachu stokrotek, bardziej nagietek z rumiankiem. Mydełko miało piękny kształt kwiatu stokrotki. Dobrze się pieniło, ale trochę wysuszało skórę.
Ponowny zakup NIE
* Sephora, Kostka musująca Zielona herbata 4 zł/18g
Idealny zapach zielonej herbaty. Szkoda, że mało trwały.
Ponowny zakup NIE
* L'Occitane, Mydło z masłem shea 17 zł/50 g
Recenzja tutaj
Ponowny zakup TAK
* Carmex, Moisture plus. 10 zł
Bardzo go lubiłam. Dobra alternatywa dla zwykłych Carmexów. Będzie post o moich Carmexach, gdzie ten się też znajdzie.
Ponowny zakup TAK
* Oriflame, LipSPA Therapy. Balsam do ust 1,6g/17 zł
Recenzja tutaj
Ponowny zakup MOŻE
* Lady, Maszynki do golenia dla kobiet. 4 zł/10 szt
Z braku laku wystarczają, ale ja się nimi często zacinałam i łamały mi się rączki.
Ponowny zakup NIE
* Garnier, Balsam do włosów farbowanych
Dołączony był do farby Garniera, którą użyła moja mama. Włosy były miękkie i wygładzone. Dodał ładnego połysku i widać było ładniej kolor.
* Yves Rocher, Eliksir 7.9
Próbka starczyła mi na jedno użycie. Skóra była lekko nawilżona, nie zauważyłam napięcia czy wygładzenia.
Zakup pełnowymiarowego opakowania NIE
* Dermika, Mesotherapist, Liftingujący krem pod oczy z kwasem hialuronowym.
Próbka starczyła mi na kilka użyć. Krem bardzo dobrze się spisał, bardzo dobrze nawilżył skórę, lekko ją napinał i wygładzał.
Zakup pełnowymiarowego opakowania MOŻE
* Korres, Przeciwzmarszczkowy i przeciwstarzeniowy krem do twarzy na noc z kwersytyną i korą dębu. 
Początkowo spodobał mi się zapach - nie spotkałam się jeszcze ze słodkim, a jednocześnie orzechowym zapachem - przypominał mi zapach Yankee Candle Christmas Cookies, potem jednak stał się bardzo uciążliwy i duszący. Sam krem ma lekką konsystencję i szybko się wchłania.
Zakup pełnowymiarowego opakowania -NIE, ze względu na zapach.

Na zdjęciach brakuje jeszcze
* Wellness&Beauty, Peeling na bazie oliwki i soli morskiej. 13 zł/300g
Recenzja tutaj
Ponowny zakup TAK
* Ziaja, Bloker, Regulator pocenia.  10 zł/60 ml
Był dobry, rzeczywiście regulował pocenie i ograniczał przykry zapach.
Ponowny zakup TAK 

Na razie dzielnie trzymam się postanowienia zdenkowania kosmetyków z szafki i zmniejszeniu ilości zakupów. W maju oprócz lakierów Essie kupiłam lakier Wibo (fiolet Miratell), trzy micele Be Beauty, korektor Art Deco, maski Kallos Latte, szampony Synesis i to chyba tyle.

Muszę jeszcze mocniej się przyłożyć i zwiększyć jeszcze bardziej ilość zdenkowanych kosmetyków, zwłaszcza że dostałam przecież paczkę od Decubal i w poniedziałek dowiedziałam się o zakwalifikowaniu do testowania kosmetyków Perfecta :)
 

25 komentarzy:

  1. no piękne denko :) własnie kupiłam sobie odżywkę z joanny naturi i już jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mały? Ty chyba małego projektu denko nie widziałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. OO, przypomnialam sobie ze te odzywke keratynowa zapomnialamw pl kupic :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony żel do golenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne denko, mam ten spray do stóp ale wydaje mi się, że powoduje ich przesuszenie

    OdpowiedzUsuń
  6. weź kobieto bo nas zawstydzasz z tym wielgachnym dnem ;D Chcesz żebyśmy miały jeszcze większe kompleksy? ;P
    Co do kremiku Anida, to nie wpadłam na pomysł żeby maznąć nim też włosy. Dzięki za radę, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj moja droga piękne to denko:D tak trzymać :) I popieram koleżankę wyżej- zawstydzasz nas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe denko? O ja cie, idę się schować z moim ostatnim

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym wypróbować hydrolat różany

    OdpowiedzUsuń
  10. Micel AA nie był zły, ale wolę tej z serii Wrażliwa Natura :)
    Lubię Ziajowy Bloker i żel do golenia Isany.
    Balsam SPA Oriflame? Pamiętam czasy, kiedy miał 4g i kosztował kilka zł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega denko :O Poszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie ja poluję na tę odżywkę z Joanny. A denko na prawdę spore :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wcale nie takie małe to denko :-)
    zużywanie kosmetyków idzie Ci całkiem sprawnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się nad kupieniem i przetestowaniem tych rybek, dużo dobrego o nich czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten do demakijażu z AA, już którąś butelkę z kolei. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bloker lubię ;)Ale ta odżywka z ISANY siała zniszczenie i spustoszenie na moich włoskach ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. no pięknie ;)) oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo dobrych rzeczy się pokończyło, ja właśnie dziś idę odebrać z doza jedne i drugie rybki GAL, zobaczymy, jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  19. Musę chyba pokusić się na tą Ziaję Bloker, bo wszędzie już niemalże ją widzę. A to akurat dobry moment, bo kończy mi się Antidral.
    Gratuluję denka - sporo tego zużyłaś, nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To z Isany z termoochroną faktycznie troszkę wysusza włosy jednak ja zauważyłam, że bardzo je nabłyszcza, przynajmniej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne denko..dość spore :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam bloker z ziaji, tańszy niż antidral :) śliwa

    OdpowiedzUsuń
  23. znam jedynie ziaja bloker
    ktory sie u mnie super sprawdza
    I mam dwa na zapasie
    a denko zacne x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!