Łowy z sh + wygrana u Strawberry + nowa zakładka na blogu.

Ostatnio brakuje mi czasu na wszystko.
Mam tyle spraw do załatwienia, tyle rzeczy zaplanowanych, a mozolnie idzie mi odznaczanie haczykiem tego wszystkiego.

Dziś szybko post o ostatnich nabytkach z sh, wygranym etui w rozdaniu u Strawberry, gdzie praktycznie rzutem na taśmę udało mi się je zdobyć oraz krótko o nowej zakładce na blogu "Wyprzedaż".



 
 Zacznę od lumpeksów.
Że zakupy w tego typu sklepach uwielbiam, to już wiecie. Czasem uda mi się upolować jakieś cudeńka.
We wtorek udało mi się znaleźć takie rzeczy.

1. Sukienka Denim CO. 14 zł
 Była przecena 50%, więc kilka razy ją "macałam", odwieszałam, to znów brałam. W końcu przymierzyłam i wzięłam.
Ma krój bombki i sięga mi przed kolano. Nawet do legginsów będzie dobra, chociaż materiał nie jest prześwitujący. Podoba mi się koszulowy wygląd.


2. T-shirt New Look. 3 zł
Ostatnio lubię takie "głupie" obrazki na bluzkach. Cena jeszcze tylko mnie zachęciła do zakupu. 


3. Tunika New Look. 3 zł
Wiązana na szyję, ale zrobię z niej "tubę". Jest rozszerzana i świetnie pasuje do białych krótkich szortów. 




















Teraz wygrana w rozdaniu u Strawberry. Kolejny raz miałam szczęście i udało mi się wygrać u Iwony. Jeszcze raz dziękuję Tacie Iwony - ma szczęśliwą rękę ;) Etui w rzeczywistości jest cudne ! Spokojnie mieszczę w nim SGII, klucze, dowód, kartę bankomatową i drobniaki, i jeszcze mam miejsce :D Kolor miętowy jest prze-prze-prześliczny, a to połączenie ze złotem na żywo prezentuje się świetnie.




Na blogu utworzyłam nową zakładkę "Wyprzedaż". Trafiły do niej ubrania z mojej szafy. Niektóre są jeszcze z metkami, inne raz bądź dwa założone (często gęsto kupione przy zaćmieniu umysłu). Generalnie, jeżeli jesteście zainteresowani, to proszę pisać maile. Mogę porobić więcej zdjęć, podać wymiary dokładnie i genezę zjawienia się danej rzeczy w mojej szafie ;)


 

A tymczasem uciekam spać. Po całym dniu biegania za synkiem, spacerowaniu bez wózka i zabawach na placu zabaw, najzwyczajniej padam na pyszczek.

Kolorowych ;)

14 komentarzy:

  1. fajne zakupy :) i świetna wygrana, idę pooglądać nową zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka!!! :) ja również ostatnio "poluje" w SH choć nie bardzo mi wychodzi :D Etui prezentuje się u Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lumpeksy. Jak ja to mówię jutro wybieram się na łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, faktycznie fajne to etui :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest bardzo fajna :) Też lubię fajne nadruki na koszulkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam identyczny portfel, niestety ostatnio przegrał walkę z burzą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko pikne! śliwa

    OdpowiedzUsuń
  8. Super łowy, ale sukienka najładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ochotę kupić sobie ten portfelik, jest przeuroczy :)
    Bardzo fajne rzeczy upolowałaś, aż nabrałam ochoty żeby odwiedzić SH.

    OdpowiedzUsuń
  10. to koszulka jest świetna a etui urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wszystko jest boskie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!